Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa "poikien reissulle" Prahaan. Päästäisittekö

Vierailija
09.08.2024 |

En kyllä oikein hyvällä mielellä ole

Kommentit (123)

Vierailija
41/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän hän mikään lapsi ole jolle voi sanoa, ettet lähde. Aikuinen ihminen haluaa lähteä niin lähtee sitten. Se mitä sopimuksia teillä on esim päihteistä, uskottomuudesta ja rahankäytöstä on teidän yhdessä sovittu linjaus, mutta miten hän siellä käyttäytyy on hänen oma asiansa ja omalla vastuullaan. Sinä päätät sitten myöhemmin mitä teet, jos yhdessä sovittu linjaus ei pitänytkään, se on sitten sinun asiasi, annatko anteeksi ja jäät vaiko lähdet. 

Vierailija
42/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Praha on Itä-Euroopan Pariisi. Varmasti hyvää pillua kaverit tulevat saamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 45 vuotta naimisissa. Mieheni oli aikuinen ihminen, en ollut hänen äitinsä eikä hänellä ollut narua jalassa.

Vierailija
44/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies menee ja mies tulee, ja vastaa itse tekemisistään. Ei siihen päästämistä ja lupaa tarvita.

paitsi, jos on parisuhteessa pettäjänaisen kanssa. pettäjänainen kuvittelee, että mieskin pettää, kun nainen itsekin pettää.

Näin pettäjät toimivat. 

Vierailija
45/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En päästäisi, itse oon kyllä mennyt yksin, mutten kaveriporukassa minäkään. Eikä muutenkaan osaisi varata matkaa itsekseen, ei ole sen juttuja.

Vierailija
46/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En päästäisi, itse oon kyllä mennyt yksin, mutten kaveriporukassa minäkään. Eikä muutenkaan osaisi varata matkaa itsekseen, ei ole sen juttuja.

Häh. Miksi saisi mennä yksin mutta ei kavereiden kanssa?

Vierailija
47/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, välillä pitää saada mennä kavereiden kanssa.

Vierailija
48/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme päästäisi.

Ketkä me? Ja millä ilveellä edes estäisit aikuisen ihmisen lähdön?

Pettämiseen ei tarvita kuin työpaikan ruokatauko. Ei pettämisen vuoksi ulkomaille saakka tarvitse lähteä. Toivottavasti päästät miehesi edes töihin. 

Vierailija
49/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanonut, että saa mennä yksin eli ei saa mennä ilman minua tai lapsia.

Vierailija
50/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Praha on Itä-Euroopan Pariisi. Varmasti hyvää pillua kaverit tulevat saamaan.

Osa miehistä juoksee SEN perässä. Ja osa kai sitten ei. Kumpaan ryhmään mies kuuluu. Entä vaikuttaako pienet alkoholit.

Vierailija
51/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei - ja olen mies .... oletettu.

Vierailija
52/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa mennä minun puolestani, kunhan tiedän minne ja kenen kanssa. 

miksi se sinulle pitäisi kertoa?

Koska vaadin sen verran arvostusta suhteessa, että tiedän suunnilleen, missä toinen kulkee. Jos salailee tuollaisia asioita, niin ei ole puolisoni enää. Tarjoan samaa takaisin, ja mies meistä sitä enemmän vaatiikin kuin minä. 

Tottakai pitää tietää missä puoliso on. Ei kai kukaan oo niin pässi että lähtee reissuun mutta ei kerro minne ja kenen kanssa. 

Mun exä oli. Huikkasi heipat aamulla ovelta kun lähti poikien kanssa viikoksi Alpeille, tai sitten laittoi tekstaria kentältä. Seuraavan kerran kuulin hänestä suunnilleen kun piti käydä hakemassa kentältä kotiin. Kaikkea sitä nuori nainen sietääkin, ja oppii jopa pitämään normaalina. Ihmetteli vielä, miten eroilmoitus tuli ihan puskista :D

Vierailija
53/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ne tekevät keskenään aina "poikina" jos kokoontuvat, siis Suomessakin. Viinaa ja baari vai mitä siis. Prahassa lomamatka olisi varmaan hieno ilman viinoja.

Kesämökillä on ollut muutamia ilolintuja joskus. Pääosin olemme penetroituneet keskenämme. 

Vierailija
54/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Toivottavasti et ole Jouko.

Vierailija
55/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paluu tyhjään kotiin.

Teet miehellesi suuren palveluksen

Vierailija
56/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei saa olla kavereita. Naiset luulevat, että se on heiltä pois.

Vierailija
57/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa mennä minun puolestani, kunhan tiedän minne ja kenen kanssa. 

miksi se sinulle pitäisi kertoa?

Koska vaadin sen verran arvostusta suhteessa, että tiedän suunnilleen, missä toinen kulkee. Jos salailee tuollaisia asioita, niin ei ole puolisoni enää. Tarjoan samaa takaisin, ja mies meistä sitä enemmän vaatiikin kuin minä. 

Tottakai pitää tietää missä puoliso on. Ei kai kukaan oo niin pässi että lähtee reissuun mutta ei kerro minne ja kenen kanssa. 

Mun exä oli. Huikkasi heipat aamulla ovelta kun lähti poikien kanssa viikoksi Alpeille, tai sitten laittoi tekstaria kentältä. Seuraavan kerran kuulin hänestä suunnilleen kun piti käydä hakema

Nuorena on vielä sinisilmäinen hömelö ja uskoo hyväntahtoisesti kaikki selitykset :D. Siinä vaiheessa kun jäin viettämään juhannusta yksin, oli hyvää aikaa muuttaa kamat veks kämpästä. Nykyään en katselisi tuollaista perseilyä viittä minuuttia pidempään.

Vierailija
58/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme päästäisi.

Ketkä me? Ja millä ilveellä edes estäisit aikuisen ihmisen lähdön?

Pettämiseen ei tarvita kuin työpaikan ruokatauko. Ei pettämisen vuoksi ulkomaille saakka tarvitse lähteä. Toivottavasti päästät miehesi edes töihin. 

Työpaikalla sitä vasta petetäänkin ja miesvaltaisilla aloilla pidetään kaverin puolta ja kulissia pystyssä viimeiseen asti. Kotona ei tiedetä vasta kuin mies vaihtaa lennosta nuorempaan. Näitä on nähty. 

Kyllä se mies Prahasta takaisin tulee. Tuskin reissulla ehtii lennossa vaihtaa, vähän kokeilla vaan. 

Vierailija
59/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ei saa olla kavereita. Naiset luulevat, että se on heiltä pois.

Onko kunnollisia kavereita vai joku junttiporukka soheltamassa.

Vierailija
60/123 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut lukuisilla reissuilla ja matkakavereina on ollut miehiä. En muista naiskelleeni kenenkään kanssa, eikä oli havaintoja toistekaan sellaisista.

Mennään esim. työhön tai harrastuksiin liittyviin tapahtumiin, käydään siellä, syödään ja kyllä siellä pubissakin tulee juotua, joskus menee aamuun saakka.

Joskus tuli yökerhossa tanssittuakin naisten kanssa, mutta eipä tuo lie kovin kummoinen rikos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi