Mies haluaa "poikien reissulle" Prahaan. Päästäisittekö
Kommentit (123)
Mies menee ja mies tulee, ja vastaa itse tekemisistään. Ei siihen päästämistä ja lupaa tarvita.
Arvaatte varmaan, mitä siellä puuhtataan kundiporukalla tyttöystävien ja vaimojen selän takana...Naidaan huo ria ja vedetään huumeita
Vierailija kirjoitti:
Saa mennä minun puolestani, kunhan tiedän minne ja kenen kanssa.
miksi se sinulle pitäisi kertoa?
Ovatko kaikki miehet h u o r i a pohjimmiltaan?
Miksei? Voi olla hauska kokemus ja me olemme jo yhdessä siellä käyneet, eli ei haittaa vaikka jäisi välistä.
Prahassa oli joskus 70-luvulla joku turnaus (en muista mikä). Silloinen "poikaystävä" lähti matkaan insinöörikaverinsa kanssa. Siihen aikaan olin sairaalassa töissä sisäänkirjoittajana. Toinen sankari tuli lääkärin lähetteellä osastolle diagnoosilla Lex Veneris. Punasteli paljon ja sen episodin jälkeen jäi nyt jo edesmennyt poikkiskin. Ei vissiin enää haittaa vaikka puhuinkin tämän jutun?
- n67v -
Pakkaa kondomit mukaan miehelle.
Onko mies luotettava vai tuleeko kuva pelimiehestä viinoissa? Vai voiko kiltistä kuoriutua joku bilepoika naisissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai päästät.
Menevät taidemuseoon, arkkitehtuurikierrokselle ja juomaan lasi viiniä siihen joen lähelle. Mukavasti illalla aikaisin hotellille ja nukkumaan.
M
Asia täytyy esittää näin naiselle. Teet sitten mitä teet.
Ei kaikki ole niin niuhoja. Mun ex-poikaystävä kävi Damissa ja antoi minulle tarkan selonteon mitä kaikkia huumeita siellä kokeilivat. Sanoin että jassoo, kunhan ne kokeilut jäi sinne. :D
On vaimomatsku erikseen ja panomatsku erikseen :)
Vierailija kirjoitti:
Mies menee ja mies tulee, ja vastaa itse tekemisistään. Ei siihen päästämistä ja lupaa tarvita.
paitsi, jos on parisuhteessa pettäjänaisen kanssa. pettäjänainen kuvittelee, että mieskin pettää, kun nainen itsekin pettää.
Vierailija kirjoitti:
Arvaatte varmaan, mitä siellä puuhtataan kundiporukalla tyttöystävien ja vaimojen selän takana...Naidaan huo ria ja vedetään huumeita
Kaikki eivät elä samanlaista elämää kuin sinä. Monelle ei tule mieleenkään tällainen
Eipä oikeastaan olisi edes valtaa estää ja jos luottamus suhteessa on kunnossa niin puolestani saisi reissuta myös kaveriporukalla, kunhan toisinaan olisi myös yhteisiä reissuja.
Vierailija kirjoitti:
Ovatko kaikki miehet h u o r i a pohjimmiltaan?
Kyllä. Jakelevat munaa mielellään joka toiselle naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaadin sen verran arvostusta suhteessa, että tiedän suunnilleen, missä toinen kulkee. Jos salailee tuollaisia asioita, niin ei ole puolisoni enää. Tarjoan samaa takaisin, ja mies meistä sitä enemmän vaatiikin kuin minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän perheessä kaikki kertovat minne menevät ja kenen kanssa. Lapset ja aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska vaadin sen verran arvostusta suhteessa, että tiedän suunnilleen, missä toinen kulkee. Jos salailee tuollaisia asioita, niin ei ole puolisoni enää. Tarjoan samaa takaisin, ja mies meistä sitä enemmän vaatiikin kuin minä.
Tottakai pitää tietää missä puoliso on. Ei kai kukaan oo niin pässi että lähtee reissuun mutta ei kerro minne ja kenen kanssa.
Isäukko varmaan käykin, mutta omasta miehestä todella vaikea uskoa. Herkkänä sieluna puolisoni ei kyllä satavarmasti harrasta ihmiskauppaa, etenkin kun ulkonäölläänkin saa helposti.