Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos miehenne sanoisi näin, niin ottaisitteko eron?

Vierailija
09.08.2024 |

Mieheni on on äkkipikainen ollut elämänsä. Riitoja on paljon. Olen tässä pari kertaa käynyt terassilla lomalla ja mies suuttuu siitä. 

Mies ei ikinä mene minnekään. Olen sanonut hänelle, että saa mennä viihteelle ja omille menoilleen. Koskaan hän ei mene. Sitten aina silloin kun minä menen jonnekin niin hän yhtäkkiä sanoo, että ( no mee sit, en mä taaskaan pääse) haluaa siis tahallaan tehdä kiusaa (aina kun minulla on joku meno, niin uämä sama toistuu) muutoin ei mene minnekään. Tänään sitten käski minun juomaan itseni hengiltäni. Loukkaantuin niin paljon, että tekisi mieli erota välittömästi. Itkin. En ymmärrä miten joku voi sanoa sanoa noin pahasti. 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus tuli ekana mieleen. Selkeesti ollut aina ja pulpahtaa pintaan, kun lähdet ulos.

Mies olisi jäänyt ajat sitten.

Vierailija
42/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla?  Toisia miehiäkö etsit?

Et taida elää tässä ajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla?  Toisia miehiäkö etsit?

Miksen saisi mennä? En ole koskaan etsinyt toisia miehiä 

Ap

Niinhän siinä nyt inistään.....

Eivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä.

Vierailija
44/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla taitaa olla hiemanongelmaa alkoholin kulutuksen suhteen,ja käytöksen kans.

Eli palaat pahasa humalassa aina  ja haukut muut lyttyyn  ,lopuksi uhriudut ja muut on epäreiluja, sitte itket ja odotat myötätuntoa.

Eivät kaikki ole samanlaisia ryyppyveikkoja kuin sinä.

Vierailija
45/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa alkoholistin turhautuneen läheisen puuskahdukselta. Onhan teillä vielä lapsia joita mies vahtii kotona sillä aikaa kun vedät kunnon kännit?

Sinähän sen alkoholistina tiedät, sullekin tuntuu häppä tänään maistuvan.

Vierailija
46/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kannattaa miettiä, haluatko ko miehen kanssa olla loppuelämäsi. Toki voitte myös keskustella aiheesta, miksi käyttäytyy noin. Mutta tuo on aika ikävää käytöstä. Exäni aloitti viikkoa ennen mykkäkoulun, jos minulla sattui olemaan oma meno (noin kerta vuoteen). Noh hän on ex muista syistä, mutta tuokin oli yksi ihmetyksen aihe. Toki itsessänikin oli vikaa... juurikin tuo, etten tarpeeksi yrittänyt saada keskustelua aikaiseksi asioista, jotka painoivat mieltäni. 

Vierailija
47/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täydelliset" mammat taas hyeenalaumana haukkumassa törkeästi ihmistä jota eivät edes tunne.

Vierailija
48/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä mitä väliä ap:n alkoholin käytöllä on asian kanssa. 

Jos vaikka juokin joka viikko itsensä överikuntoon, niin mikä oikeutus se on alkaa uhriutumaan ja toivomaan toisen kuolemaa?

Nää kuitenkin elää parisuhteessa molemmat vapaasta tahdostaan. Jos toisen käytös ottaa noin kovin hermoille, niin saahan sitä erota mutta munaton mies ei osaa vaan naisen täytyy sekin asia tehdä.

Samanlainen luuseri ukko kuin ne jotka hakkaa puolisoaan muka siksi että on niin ärsyttävä. Niin ärsyttävä että sen kanssa on oltava vaikka väkisin. 

Menkää nyt roskiin 

Vierailija
49/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheita miehiä ja parisuhteita teillä palstalaisilla (pari viikkoa palstaa selaillut).

Parempi olla yksin kuin huonossa suhteessa. 

Vierailija
50/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hui, olipas kamalaa 🥲🥲🥲

Jos tuosta saa väännettyä vinoulun aihetta niin onneksi olkoon. Toivottavasti sait nyt hyvä. Mielen itsellesi. 

Ap

Turpa kii 👵🏻huora! Miehes eroaa susta ennenku ehdit mustien äijien spermoja pillustas pestä!

Vierailija
51/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheita miehiä ja parisuhteita teillä palstalaisilla (pari viikkoa palstaa selaillut).

Ihanko vanhapiika itse keksi? Vuoden tuorein mietelause 😂

Vierailija
52/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tuosta saa väännettyä vinoulun aihetta niin onneksi olkoon. Toivottavasti sait nyt hyvä. Mielen itsellesi. 

Ap

Turpa kii 👵🏻huora! Miehes eroaa susta ennenku ehdit mustien äijien spermoja pillustas pestä!

En usko ap:n olevan sun äiti, että otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan

Vierailija
53/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En usko ap:n olevan sun äiti, että otahan lääkkeesi ja mene nukkumaan

Olet kyllä huippukuittien maailmanmestari 😂

Vierailija
54/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis selittäisitkö yksinkertaisemmalle millä tavoin on halventavaa ja mautonta mennä yksin terassille? - Toki voin itse pyytää jotain kaveriani lähtemään terassille kanssani mutta pointtini nyt yleisemmin. että ei kaikilla ole kavereita tai ystäviä, jota tuosta noin vain pyydät kanssasi yhtään minnekään. - Ja mitäkö tehdä yksin terassila. Itse taisin juoda viimeksi lonkeron ja täyttelin akani kuluksi ristikon kun oli rauhalline alkuilta. Ihan mukavana se saattasi olla istuksia terassilla ja katsella vaikka vain ohi kiitäviä ihmisiä tai istua vain ja nauttia hetkestä ilman, että on pakotettu tai velvoitettu tekemään yhtään mitään. - Varmaan olet niitä onnekkaita, jonka ei ole koskaan tarvinnut hakea seuraakaan vaan ihmiset olleet aina kivoitelleet sinun seurastasi, mutta totta kai jättäneey sinun armollisuutesi sitten tarkasti valittujen läheisesti pariin jolle ole ollut kiinnostunugt näsitä alempi arvosiista jota ovat mahd. tulleet ihan yksin terassille. Ja joista ainakin osa on saattanut kovastin odottaa, että voisi vaikka johonkin kiintoislta vaikuttavaan ihmiseen törmätä ilman, että väliin tarvitaab Tinderiä tms. 

Vierailija
55/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei ihme ettei faksi käy ja ainut paikka "jutella" perjantai-iltana on vauvapalsta.. 

Vierailija
56/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa mulle täysipäiset miksi nainen ei voisi yksin mennä terassille tai baariin?

Vierailija
57/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko vanhapiika itse keksi? Vuoden tuorein mietelause 😂

Yliinkkeli on hyvä ja keksii tuoreemman näin perjantai-illan kunniaksi, kun kerran aikaa palstailuun tuntuu olevan. Mennään täällä päässä näillä vanhoilla hyvillä kun on juuri kunnon aisaa tiedossa. 

Vierailija
58/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa mulle täysipäiset miksi nainen ei voisi yksin mennä terassille tai baariin?

No kertoohan se ihmisestä tiettyjä asioita. Seuraahan se on hakemassa. 

Vierailija
59/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin tuollaisen kommentin jälkeen eron välittömästi. 

Vierailija
60/62 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertoohan se ihmisestä tiettyjä asioita. Seuraahan se on hakemassa. 

No ap on huo-ra eli sen pituinen se. Toivottavasti äijä pääsee irti ennen kuin saa hivin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme