Jos miehenne sanoisi näin, niin ottaisitteko eron?
Mieheni on on äkkipikainen ollut elämänsä. Riitoja on paljon. Olen tässä pari kertaa käynyt terassilla lomalla ja mies suuttuu siitä.
Mies ei ikinä mene minnekään. Olen sanonut hänelle, että saa mennä viihteelle ja omille menoilleen. Koskaan hän ei mene. Sitten aina silloin kun minä menen jonnekin niin hän yhtäkkiä sanoo, että ( no mee sit, en mä taaskaan pääse) haluaa siis tahallaan tehdä kiusaa (aina kun minulla on joku meno, niin uämä sama toistuu) muutoin ei mene minnekään. Tänään sitten käski minun juomaan itseni hengiltäni. Loukkaantuin niin paljon, että tekisi mieli erota välittömästi. Itkin. En ymmärrä miten joku voi sanoa sanoa noin pahasti.
Kommentit (62)
Jos tuota on jatkunut pitkään, liian pitkään, sano topakasti että nyt riittää. Taidanpa haluta eron.
Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla? Toisia miehiäkö etsit?
Onpä ikävä mies. Kantsiiko olla hänen kanssa? 😐
Vierailija kirjoitti:
No hui, olipas kamalaa 🥲🥲🥲
Jos tuosta saa väännettyä vinoulun aihetta niin onneksi olkoon. Toivottavasti sait nyt hyvä. Mielen itsellesi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla? Toisia miehiäkö etsit?
Miksen saisi mennä? En ole koskaan etsinyt toisia miehiä
Ap
No on minussakin vikaa. En viitsi niistä tässä puhua...
Ap
Sano yksikin hyvä syy että miksi olet kestänyt tuota? Äkkiä ero
Hämmensi tuo "saat mennä viihteelle". Että oikeastiko vaimo antaa miehelle luvan, aikuisella miehellä ei ole omaa tahtoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuosta saa väännettyä vinoulun aihetta niin onneksi olkoon. Toivottavasti sait nyt hyvä. Mielen itsellesi.
Ap
Mä en käsitä miten jonkun sanoma ikävä lause saa jonkun itkemään. eri
Vierailija kirjoitti:
ap kai oli menossa kaverien kanssa, ei yksin.
Vierailija kirjoitti:
Ihme näkemys. Käyn usein yksin esim kun tulen töistä kotiin. Kiva olla rauhassa ja katsoa ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Viddu sä oot typerä. Mä käyn joskus ilman miestä ja mies käy ilman mua. Omia kavereita tavataan. Elämä ei lopu parisuhteen takia.
Ohis
Vierailija kirjoitti:
No on minussakin vikaa. En viitsi niistä tässä puhua...
Ap
Et ole ap.
Totta. Oli kauheasti sanottu mieheltä. Ja välinpitämättömästi. Välittääkö sinusta. Ehkä ei tykkää alkoholinhajusta tai baareista, jos ei itse juo ja kyllästyi. Onko mustis jos meet. Osaako itse sanoa mitään miksi sanoo noin ja miksi ei halua että meet tai juot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mä en käsitä miten jonkun sanoma ikävä lause saa jonkun itkemään. eri
Mä en käsitä miten sä oot noin helvetin tunnevam mainen nuija
Käytkö ap usein "ulkona" ja juot alkoholia? Millaiseksi muutut päihtyneenä?
Miksette mene yhdessä syömään tai vietä kiva koti-ilta hyvä elokuvan ja herkkujen kanssa.
Eroaisin tuollaisesta ankeuttajasta välittömästi.