Jos miehenne sanoisi näin, niin ottaisitteko eron?
Mieheni on on äkkipikainen ollut elämänsä. Riitoja on paljon. Olen tässä pari kertaa käynyt terassilla lomalla ja mies suuttuu siitä.
Mies ei ikinä mene minnekään. Olen sanonut hänelle, että saa mennä viihteelle ja omille menoilleen. Koskaan hän ei mene. Sitten aina silloin kun minä menen jonnekin niin hän yhtäkkiä sanoo, että ( no mee sit, en mä taaskaan pääse) haluaa siis tahallaan tehdä kiusaa (aina kun minulla on joku meno, niin uämä sama toistuu) muutoin ei mene minnekään. Tänään sitten käski minun juomaan itseni hengiltäni. Loukkaantuin niin paljon, että tekisi mieli erota välittömästi. Itkin. En ymmärrä miten joku voi sanoa sanoa noin pahasti.
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla? Toisia miehiäkö etsit?
Miksen saisi mennä? En ole koskaan etsinyt toisia miehiä
Ap
Niinhän siinä nyt inistään.....
Miiksi olet tuollaisen idiootti miehen kanssa. Onko se niin komea että siedät tuollaista haukkumista.
Mies käyttäytyy huonosti ja naista syyllistetään? Ei viddu mitä potaskaa.
Mun ex oli vähän samanlainen. Ei halunnut itse koskaan mihinkään, ei yksin tai minun kanssani. Kävin sitten yksin, kun ei mulla juuri kavereita ole. Ja jos yhtään tuli joskus riitaa, ihan sama mistä, veti tuon siihen myös. Kuinka hän ei pääse mihinkään ja minä pääsen. Ikinä en kieltänyt menemästä, päinvastoin. Ja itsekään en niin usein käynyt. Ehkä kerran kuussa jossain, baareissa en ikinä. No, nykyinen mies on aktiivisempi.
Jos ei lohduttanut ja pahoitellut ja ollut noin ankeaa muutenkin niin saattaisin erota
Sanoisin sille että "rakas, sinä olet mielisairas. Hae apua. Minä en aio näitä juttuja enää kuunnella. Muuta pois mahdollisimman pian. Adios."
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin sille että "rakas, sinä olet mielisairas. Hae apua. Minä en aio näitä juttuja enää kuunnella. Muuta pois mahdollisimman pian. Adios."
Ja kyllä, tyylini on melko suora. Mutta minulla ei vaan ole energiaa tai mielenkiintoa vängätä narskujen kanssa. Ne ei ansaitse mitään siloittelua tai ymmärrystä. En vaan halua olla sellaisen ihmisen kanssa parisuhteessa eli jos paljastuisi tuollaisia piirteitä niin se olisi heti heippa vaan.
Sinulla taitaa olla hiemanongelmaa alkoholin kulutuksen suhteen,ja käytöksen kans.
Eli palaat pahasa humalassa aina ja haukut muut lyttyyn ,lopuksi uhriudut ja muut on epäreiluja, sitte itket ja odotat myötätuntoa.
Tuo äkkipikaisuus on isompi ongelma, mitä tyhmät kommentit. En sietäisi kumpaakaan.
Pelottaako yksinolo vai miksi elät tuollaisen kärttyilijän kanssa? Parisuhde ei ole mikään vankilatuomio, sen pitäisi tuottaa iloa ja yhdessä olla mukavaa.
Onpa tylsä ukko. Sen elämä on ankeeta ja se haluaa, että niin on sunkin.
Vierailija kirjoitti:
Onpa tylsä ukko. Sen elämä on ankeeta ja se haluaa, että niin on sunkin.
Ja lisäksi haluaa pilata ilosi.
Kuulostaa alkoholistin turhautuneen läheisen puuskahdukselta. Onhan teillä vielä lapsia joita mies vahtii kotona sillä aikaa kun vedät kunnon kännit?
Henkistä väkivaltaa. Jos tuo on totta mitä puhut, eikä sinulla oikeasti ole mitään alkoholin liikakäyttöä.
Teillä on selkeästi liian erilaiset elämäntyylit.
Vierailija kirjoitti:
Minä en naisena menisi ikinä yksin terassille- se on halventava ja mautonta! Jos et miehesi kanssa menee, niin älä mene olleenkaan! Mitä ihmettä teet yksin terassilla? Toisia miehiäkö etsit?
Niin, jos olisit nainen. Kommenttisi perusteella olet kyllä mies, ehkäpä jopa ap:n puoliso.. 😏
Mikä hinkua on ryypätä, oletko alkoholisti? Ota miehesi lause herätyksenä, alkoholistin läheisen avunhuutona.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa alkoholistin turhautuneen läheisen puuskahdukselta. Onhan teillä vielä lapsia joita mies vahtii kotona sillä aikaa kun vedät kunnon kännit?
Tämäkin on mahdollista. Tietenkään aloittaja ei kerro jos käyttää liikaa alkoholia ja mies kokee sen ongelmaksi. Tai ylipäätään taustoja tilanteelle.
Ei kukaan käskisi juomaan itsensä hengiltä vaan toteamus vaikuttaa siltä, että ap on alkoholisoitunut ja mies täysin kyllästynyt ja väsynyt ap:n terasseilla juopotteluun ja viihteellä olemiseen ja toteaa, että ap juo pian itsensä hengiltä jos jatkaa tuota menoa.
En sietäisi tuollaista marttyyri-uhriutumista hetkeäkään. Toki jos mies sanoo noin, mietin kyllä vähän, että paljonko sinulla tulee juotua alkoholia? Harvoin joku käskee toista juomaan itseään hengiltä, jos käy harvoin terdellä parilla. Jos taas juomista on usein ja paljon, niin kommentti olisi loogisempi.
Kuitenkin toisaalta aika irrelevanttia, sillä itse en jäisi muutenkaan suhteeseen, jossa on paljon riitoja, etenkään miehen äkkipikaisuuden takia.