Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?
Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Niitähän saa ilman eestä metsästä ja järvestä.
Metsään pääsemiseen vaaditaan auto.
Ei vaadita. Fillarilla tai kävelemällä pääsee. Kalaa saa kaikista vesistöistä kaupungissakin. t. työtön, autoton
Vierailija kirjoitti:
Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.
No olipa kerrassaan hauska tarina. Pitelen vieläkin vatsaani, kun hytkyn täällä naurusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei todellakaan vaadita. Terveet jalat riittää.
Kalastamiseen vaaditaan kyllä kalastusvälineitä ,jotka maksaa. Lisäksi muun kalastuksen, kuin onginta tai pilkintä, vaaditaan kalastuslupa ja noihin menee rahaa jonkin verran. Eikä kalansaalis ole varma silloinkaan, siihen vaaditaan osaamista, kalojen olemista syönnillään ja tuuria.
Vierailija kirjoitti:
lippis väärinpäin jollain 40-60v ukolla, typerän näköistä.
Tekee kantajastaan täyden typeryksen eikä vain näytä siltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaadita. Fillarilla tai kävelemällä pääsee. Kalaa saa kaikista vesistöistä kaupungissakin. t. työtön, autoton
Ok, eli pyöräilet 30 km yhteen suntaan ja takaisin toiset 30 km.
Ja millä pyörällä, 2 pyörää varastettu joten en omista polkupyörää.
Se suojaa auringolta myöskin. Turha rääkyä minulle.
Lippis on minusta merkki urheilullisuudesta, rentoudesta ja jalat maassa olevasta aidosta miehestä. Jos se on lippalakista kiinni niin aika pinnallista. Tietysti lippis pitää olla siisti ja puhdas. Ja ruokapöydässä ei ole kohteliasta pitää päähinettä. Hiukset voi myös mennä huonosti lippiksen alla ja ehkä sillä peitetään kaljua. Älkää olko naiset niin arvostelevia.
Niin, että voisitteko lakata varastamasta niiden polkupyöriä joilla ei ole vakituista polkupyörää.
Minulla on 2 pyörää varastettu ja rikosilmoitus on tehty, mitään ei ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Niin, että voisitteko lakata varastamasta niiden polkupyöriä joilla ei ole vakituista polkupyörää.
Minulla on 2 pyörää varastettu ja rikosilmoitus on tehty, mitään ei ole kuulunut.
Siis niiden joilla ei ole vakituista työpaikkaa.
Itsekin pidän merellä auringon suojana.
Mutta jos haluat pukeutua amispelleksi, niin auton rattiin ja lippis päähän. Autona vanha bmw raato jossa iso pakoputki.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi myy huutokaupassa polkupyöriä. Miksi niitä ei voida lahjoittaa niille joilta pyörä on varastettu eikä ole saanut pyörää takaisin.
Nyt minun pitäisi sitten maksaa taas, että saan pyörän ja huutokaupassa parempituloiset huutavat niistä pyöristä enemmän ja saavat ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.
No olipa kerrassaan hauska tarina. Pitelen vieläkin vatsaani, kun hytkyn täällä naurusta.
No olisitpa nähnyt naisen naaman ilmeet kun joku sanoo jotain vastaan. Ja käytettiin siinä myös rumempaa kieltä. Jos olisin tänne laittanut oikeilla sanoilla niin tämä teksti olisi poistettu.
No mikä sitten olisi sallittu päähine? Vai pitääkö aina kulkea paljain päin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis kertoo alimmasta sosiaaliluokasta.
Aha? Olen akateemisesta suvusta, itselläkin akateeminen koulutus, ja töissä isossa kansainvälisessä talossa. Verkostoja on paljon ulkomaillekin. Vuositulot voinee arvata noilla tiedoilla.
Käytån lippistä just silloin kun huvittaa. Kieltämättä kaikkein kätevin se on purjehtiessa tai golfatessa, mutta käytän kyllä kaupungillakin.
Nolo sinä olet siitä huolimatta. Tulot eivät ole sama asia, kuin sosiaaliluokka. Golfaus erityisesti on pyrkyreiden harrastus.
Olisi mielenkiintoista tavata livenä. Vaikutat sivistyneeltä ja arvoiltasi avarakatseiselta ihmiseltä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi myy huutokaupassa polkupyöriä. Miksi niitä ei voida lahjoittaa niille joilta pyörä on varastettu eikä ole saanut pyörää takaisin.
Nyt minun pitäisi sitten maksaa taas, että saan pyörän ja huutokaupassa parempituloiset huutavat niistä pyöristä enemmän ja saavat ne.
En osta enää polkupyörää, koska ne varastetaan ja rikosilmoitus ei auta.
Ei saa koskaan pyörää enää takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok, eli pyöräilet 30 km yhteen suntaan ja takaisin toiset 30 km.
Ja millä pyörällä, 2 pyörää varastettu joten en omista polkupyörää.
Lasten lekkiä tollaset matkat. Metsään voi myös jäädä yöksi, jos illalla ei enää jaksa pyöräillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En osta enää polkupyörää, koska ne varastetaan ja rikosilmoitus ei auta.
Ei saa koskaan pyörää enää takaisin.
Multa ei ole ikinä varastettu edes arvokasta pyörää Helsingissä, koska älyän lukita sen kunnollisella lukolla rungosta kiinni johonkin kiinteään tolppaan.
Moni hankkii aivan rimpulan lukon, jonka saa katki vaikka saksilla. Eipä ihme, jos pyöriä varastetaan kun niitä ei osata lukita.
Jäädä metsään yöksi. Ei ole rahaa punkki rokotteeseen eikä ole polkupyörää.
Yritäpä mennä Ranskassa tai Italiassa syömään lippis päässä. Huomaat sen jälkeen, että suomalaiset naiset ovat oikein lempeitä ja suvaitsevia miesten lippalakkien suhteen.