Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?
Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D
Kommentit (249)
Minun miehllä on sellainen pappalippis tai oikeasti niitä on vaikka kuinka monta. En ole koskaan ajatellut, että minun pitäisi olla niistä jotain mieltä. No, jos hän laittaisi lippiksen päähän kun on puvussa, niin sitten varmaan sanoisin.
Lippis on kätevä päähine. Suojaa myös kasvoja auringon säteilyltä. Sen käyttö voi olla mielenkiintoista luokkarajoilla revittelyä. Mutta kyllä ihmisen sosiaaliluokan näkee habituksesta, oli päässä lippis tai ei. Niin se vain on.
Poliisit varmaan näkevät listoista keneltä on varastettu pyörä joten miksi ei voi saada toista pyörää tilalle, miksi myydään huutokaupassa pyöriä.
Vierailija kirjoitti:
Jäädä metsään yöksi. Ei ole rahaa punkki rokotteeseen eikä ole polkupyörää.
Jalat kai on? Aina mokomat laiskurinaiset olette tekosyitä keksimässä. Eikö sua hävetä tollanen ininä ja vinkuminen? Pthyi olkoon
Tyyppi joka kirjoittaa täällä että on akateemisesta suvusta on täysi pelle. Se ei tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. Sinä se vasta nirppanokka olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalat kai on? Aina mokomat laiskurinaiset olette tekosyitä keksimässä. Eikö sua hävetä tollanen ininä ja vinkuminen? Pthyi olkoon
Kävellä 30 km metsään ja toiset 30 km takaisin.
Miksi te miehet ajatte autolla töihin? Koska olette laiskoja.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.
Arvantenkin sen kaveriporukan naiset ovat aina huoliteltuja eivätkä he kulje julkisilla paikoilla rönttävaatteissa. Vaatimaton tavisnainen ei sano mitään, jos mies käyttää lippistä.
Nautitko jotenkin erityisesti ukkojen hikisten ja hilseilevien kaljujen katselusta vai miksi sitä kaljua ei saisi peittää?
Aika monen työpaikan parkkipaikka on täynnä autoja, koska laiskat ei jaksa pyöräillä eikä kävellä.
Vierailija kirjoitti:
Naisten huono itsetunto näkyy, kun haukkuvat miehiä, joilla on lippis.
Suomalaisten miesten huono itsetunto, kun tekevät tällaisia suomalaisia naisia haukkuvia ketjuja. Miten ihmeessä ap:ta voi kiinnostaa se (kuvitteellinen) tilanne, että suomalainen nainen ei tykkää lippiksistä? Eikö hänellä jo ole halpa aasialainen nainen vai eikö hän saa edes sellaista itselleen ostettua, vaikka luulee olevansa taivaan lahja lippiksineen?
Vierailija kirjoitti:
Lippis on kätevä päähine. Suojaa myös kasvoja auringon säteilyltä. Sen käyttö voi olla mielenkiintoista luokkarajoilla revittelyä. Mutta kyllä ihmisen sosiaaliluokan näkee habituksesta, oli päässä lippis tai ei. Niin se vain on.
Leveälierinen kalastajan hattu on ainakin merellä parempi, kun suojaa auringolta joka suunnasta. Eipä sitäkään tyylitajuinen kehtaisi kaupungilla käyttää. Sosiaaliluokka ei ole tae tyylitajusta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Painoonsa voi vaikuttaa, pituuteen ei.
"M-mutta kun X ja Y lääkitys ja mun kilpirauhanen".
Niin niin, aina samat tarinat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä possu siihen tuli vinkumaan? En käytä moottoriajoneuvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ilkeä ja huonokäytöksinen, varmaan päihdemamman kasvattama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Painoonsa voi vaikuttaa, pituuteen ei.
"M-mutta kun X ja Y lääkitys ja mun kilpirauhanen".
Niin niin, aina samat tarinat.
Ei voi vaikuttaa. Onneksi tulee potkulaki ja pääset elämään 595 työmarkkinatuella, maksat siitä asumisen ja ruoat.
Eivät ole tyylikkäitä. Kyllä tyylikäs fedora sytyttää naisen kuin naisen!
Olen kerran tavannut miehen, jolla on lippalakki. Hän on ystäväni mies, joka on maanviljelijä. Ystävien miehet eivät tietenkään kiinnosta.
Vinkki sinulle: pese useammin hiuksesi, niin et tarvitse yhtä usein lippalakkia. Lisäys: yhyy, yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella ilkeä ja huonokäytöksinen, varmaan päihdemamman kasvattama.
Varmaan ollut näitä lapsia jotka kiertävät naapureissa ruokaa vinkumassa, kun mamma ei tee lämmintä ruokaa. Noita lapsia on tänä päivänäkin.
Eipä tuosta ole kukaan valittanut vaikka lippistä käytänkin silloin kun koen sen sopivaksi. Esimerkiksi sateella se suojaa silmälaseja kastumiselta, joka häiritsee näkemistä ja tuntuu muutenkin ärsyttävältä, kuin myös suoraan päähän läsähtelevät vesipisarat. Tuulella tukka röyhyilee miten päin sattuu sekaisin, joka myös tuntuu minusta ärsyttävältä, mutta lippis auttaa siihenkin, tai pipo, jos ilma on sen verran viileä ettei pipo ala hiostamaan. Niin no sateensuojana lippis ei aina riitä, vaan kutsun sitä kevyeksi sadevarustukseksi. Jos sataa rankasti tai sateessa on tarpeen oleilla pitemmän aikaa, tarvii lisäksi jotain muutakin suojaa. Ääh no nyt tämä menee jo itsestäänselvyyksien lateluksi.
Niin, se kaljun piilottelu, no joo, en sitä juuri muuten harrasta, mutta kun ihottuma on oikein pahan näköisenä, punottaa ja hilseilee, niin pidän ihan kohteliaana olla tyrkyttämättä sitä näkyä ihmisten silmille. Muuten yleensä käytän lippistä pään suojana sään niin vaatiessa, ja pipoa jos on kylmä. En siis kuitenkaan molempia päällekkäin.
Joo, no, so what, jos joku ei sitä voi sietää niin olkoon sietämättä, ihan sama.
Minulla on ollut pyörässä 2 lukkoa, mutta ne sahataan poikki. Meidän kerrostalossa yhdestä pyörästä oli jäänyt telineeseen pelkkä eturengas ja oli keskellä päivää.