Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?

Vierailija
09.08.2024 |

Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D

Kommentit (249)

Vierailija
141/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuosta ole kukaan valittanut vaikka lippistä käytänkin silloin kun koen sen sopivaksi. Esimerkiksi sateella se suojaa silmälaseja kastumiselta, joka häiritsee näkemistä ja tuntuu muutenkin ärsyttävältä, kuin myös suoraan päähän läsähtelevät vesipisarat. Tuulella tukka röyhyilee miten päin sattuu sekaisin, joka myös tuntuu minusta ärsyttävältä, mutta lippis auttaa siihenkin, tai pipo, jos ilma on sen verran viileä ettei pipo ala hiostamaan. Niin no sateensuojana lippis ei aina riitä, vaan kutsun sitä kevyeksi sadevarustukseksi. Jos sataa rankasti tai sateessa on tarpeen oleilla pitemmän aikaa, tarvii lisäksi jotain muutakin suojaa. Ääh no nyt tämä menee jo itsestäänselvyyksien lateluksi.

Niin, se kaljun piilottelu, no joo, en sitä juuri muuten harrasta, mutta kun ihottuma on oikein pahan näköisenä, punottaa ja hilseilee, niin pidän ihan kohteliaana olla tyrkyttämättä sitä näkyä ihmisten silmille. Muuten yleensä käytän

Osa naisista tykkää paljon kaljuista miehistä, mutta ymmärrän, että lippis suojaa esim. auringolta.

Vierailija
142/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kaljut miehet on komeita.

Osa naisista tykkää paljon kaljuista miehistä.

Jos ei seurustella niin syy on silloin jossain muussa asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta kaljut miehet on komeita.

Osa naisista tykkää paljon kaljuista miehistä.

Jos ei seurustella niin syy on silloin jossain muussa asiassa.

Miehen käytös ja luonne vaikuttaa myös.

Vierailija
144/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis sopii minusta ihan hyvin silloin, kun muu vaatetuskin on jotain farkut+t-paita linjaa, jos nyt yleensä jotain päähinettä kaipaa sään tms. takia. Olen joskus toki jotain hattuakin miettinyt, mutta tuntui vähän turhan poikkeavalta paikallisten seassa. Lippiksen kanssa tai paljain päin sulautuu harmaaseen massaan, eikä tee itsestään mitään numeroa, mikä sopii minulle hyvin. 

Vierailija
145/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jäädä metsään yöksi. Ei ole rahaa punkki rokotteeseen eikä ole polkupyörää.

Jalat kai on? Aina mokomat laiskurinaiset olette tekosyitä keksimässä. Eikö sua hävetä tollanen ininä ja vinkuminen? Pthyi olkoon

Kävellä 30 km metsään ja toiset 30 km takaisin.

Miksi te miehet ajatte autolla töihin? Koska olette laiskoja.

Mikä possu siihen tuli vinkumaan? En käytä moottoriajoneuvoja.

Olet todella ilkeä ja huonokäytöksinen, varmaan päihdemamman kasvattama.

Iniset todella rasittavasti.

Vierailija
146/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä peitän kaljun ja huonon itsetunnon.

Vierailija
147/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Osa naisista tykkää paljon kaljuista miehistä, mutta ymmärrän, että lippis suojaa esim. auringolta."

Jostain syystä miehet itse eivät tykkää kaljuuntumisesta.

Vierailija
148/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.

Arvantenkin sen kaveriporukan naiset ovat aina huoliteltuja eivätkä he kulje julkisilla paikoilla rönttävaatteissa. Vaatimaton tavisnainen ei sano mitään, jos mies käyttää lippistä.

Sosiaalisia sääntöjä kuten pukeutumiseen liittyviä normeja joutuu vääntämään rautalangasta, kun menee yhteen eri sosiaaliluokkaa olevan ihmisen kanssa. Toivottavasti nämä suhteen on muuten hyviä. 

Ei yksi lippis miestä pahenna ja itsekin käytän lippistä paljon kesällä. Kokonaisuuteen tietty vaikuttaa, milloin on lippis, milloin hattu, mitä muuta on silloin päällä. Suomi on käytännöllisen pukeutumisen maa, eikä täällä mukavuudenhalua katsota yleensä pahalla, varsinkin jos habitus ja elämä on muuten kunnossa.

Vierailija
149/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nautitko jotenkin erityisesti ukkojen hikisten ja hilseilevien kaljujen katselusta vai miksi sitä kaljua ei saisi peittää?

Miksi se kalju on hikinen ja hilseilevä?  Etkö pidä huolta hygieniastasi?  Siinä tapauksessa siinä lippiksessä varmasti on ruskea rasvainen raita sisäpuolella.  Kuulostaa houkuttelevalta.....

Min pidän kaljua seksikkänä. Kun hyvinhoidettu fiksu, itsevarmuutta omaava mies vielä on kalju, on siinä kyllä tietty kipinä ilmassa.  Mies jolla on karismaa, jonka

kanssa kevyt flirtti sujuu.  Meillä on työopaikalla juuri sellainen mies. Ei pitkä, ei lihaksikas, kalju mutta voi että mikä kipinä!  Mistään isekmisestä ei ole kyse, mutta kyllä se vaan  päivää piristää ja keventää kun ohimennen pientä flirttiä pilke silmäkulmassa harjoittaa!

Tätä miestä en muuten pysty kuvittelemaan lippis päässä. Liian koomista :D

Vierailija
150/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mansikat oli niin kalliita tänä vuonna, että ei voitu ostaa niitä ollenkaan.

En osta myöskään kalaa, koska se on niin kallista.

elät vissiin tukien varassa kun kaikki on noin kallista?

Vierailija
151/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Osa naisista tykkää paljon kaljuista miehistä, mutta ymmärrän, että lippis suojaa esim. auringolta."

Jostain syystä miehet itse eivät tykkää kaljuuntumisesta.

Niin, mutta osa naisista tykkää kaljuista miehistä eikä edes ajattele koko asiaa.

Seurusteluun vaikuttaa paljon muut asiat. 

Esim. miehellä voi olla ilkeä äiti joka koko ajan puuttuu parisuhteeseen. Tai mies määräilee, ei huomioi naista, tiuskii tai hermostuu.

Vierailija
152/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monen työpaikan parkkipaikka on täynnä autoja, koska laiskat ei jaksa pyöräillä eikä kävellä.

Miksi kävellä tai pyöräill, jos tallissa on kaksi 100k€ autoa? Turha kävelykö on ahkeruuden merkki?

Vierailija
153/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä töissä. Tehdäänkö teidän työpaikalla kaikille vakituinen työsopimus?

Vierailija
154/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika monen työpaikan parkkipaikka on täynnä autoja, koska laiskat ei jaksa pyöräillä eikä kävellä.

Miksi kävellä tai pyöräill, jos tallissa on kaksi 100k€ autoa? Turha kävelykö on ahkeruuden merkki?

Et olisi niin ylipainoinen, kun menisit töihin kävellen.

Vierailija
155/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään."

Hattu??

Tässä puhutaan lippiksistä, ei hatuista.  Vai onko nyt niin ettää et tiedää mikä on hattu?

Minun isäni käytti hattua. Se kuului osana hyvään pukeutumiseen, eikä puvun kanssa todellakaan laitetttu jotain lippiksen reuhkaa!

Mitähän olisi työpaikalla sanottu jos hän olisi ilmestynyt paikalle  Hankkija-lippis päässä......?

Vierailija
156/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on opetettu, että hattua ei pidetä sisällä. Tunti ei alkanut niin kauan kun kenelläkään oli hattu päässä, jotku opettajat napauttivat viivottimella sormille. Eli kai sitä on ehdollistunut ajattelemaan, että lippistä sisällä pitävä pyrkii olemaan epäkunnioittava. 

Vierailija
157/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et olisi niin ylipainoinen, kun menisit töihin kävellen.

En ole ollut ylipainoinen koskaan. Kävely ei riitä minulle treeniksi alkuunkaan, ajan tuhlausta.

Vierailija
158/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen välillä töissä. Tehdäänkö teidän työpaikalla kaikille vakituinen työsopimus?

koeajan jälkeen tehdään jos ei ole laiska paska.

Vierailija
159/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole merkitystä sillä onko mies kalju, pitkähiuksinen tai lyhythiuksinen.

Mutta katson juuri sitä käykö mies paljon äitinsä luona ja puuttuuko tämä äiti parisuhteeseen.

Lisäksi en tykkää miehistä jotka ovat tietävinään kaikesta kaiken ja jos nainen vaikka ostaa lampun kotiin niin heti haukutaan, että miksi ostit niin huonon. 

Lisäksi katson hermostuuko mies helposti ja miten reagoi asioihin.

Ja suunnitteleeko minun kanssani jotain yhteistä tekemistä vai meneenkö vain kavereiden kanssa.

Lisäksi onko ollut paljon seksikumppaneita.

Naiset on kaikki yksilöitä ja ajattelevat erilailla ja osa ajattelee niin monimutkaisesti ettei siitä pääse selville edes tutkijat.

Vierailija
160/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies varmaan luulee, että se seurustelusuhdetta ei tullut, koska hän on kalju.

Mutta totuus on, että minulla on raskausarpia joita en halua näyttää hänelle.