Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?
Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Ei tuo ihan toimi. Paino on oma valinta. Lihava voi laihduttaa ja lakata olemasta lihava. Mutta pituus ei ole oma valinta. Lyhyt ei voi pidentyä eikä pitkä lyhentyä, vaikka haluaisi.
Paino ei ole oma valinta. Kaikki eivät voi valita ruokiaan kaupassa, koska ei ole rahaa ja jos kärsii uniongelmistä niin ei jaksa töiden + kotitöiden lisäksi harrastaa liikuntaa.
Höpön höpön selittelyä.
Jokainen ihan tasan tarkkaan laittaa suuhunsa, mitä laittaakin. Jos rahaa ei ole, niin ei ole r
Väärin.
Kuninkaalliset on laihoja, heillä on rahaa syödä kasviksia, kalaa ja marjoja.
Suomessa taas köyhät syö leipää, maksaa euron pussi, makaroonia 40 senttiä pussi ja joskus perunaa 1,50 euroa 2 kg. Muuta ei syödä.
Mä tiedän yhden kuusikymppisen homppelin, joka on tehnyt lippiksen käytöstä muka-tavaramerkin. Tosiasassa peittelee pellehermanni-kaljua. Vähän säälittävää.
Käytän mainoksetonta ohutkankaista lippistä kesäisin. Auttaa mukavasti auringon kirkkaudelta suojautumiseen, vaikka minulla on lippiksen lisäksi aurinkolasit.
Pidän rennosta ja mukavasta vaatetuksesta. Siksi käytän kesäisin pääasiassa t-paitoja ja pikeepaitoja toimistolla. Myös huppari kuuluu varusteisiini.
Kotona minulla on aina verkkarit. Siistit verkkarit esim. kaupassakäyntiin ja ne kulahtaneet vain kotona sisällä.
Säälin ihmisiä, joille toisten rento vaatetus tuo ikäviä mielleyhtymiä ja ovat rajoittuneita vaatevalinnoissaan. Itse arvostan kaikkia, jotka tekevät olonsa mahdollisimman mukavaksi siisteissä vaatteissaan olivat niiden käyttäjät sitten minkä ikäisiä tahansa ja sukupuoleltaan mitä vain.
N64
Vierailija kirjoitti:
Ei kantsi mennä lomalla etelään, siellä melkein joka miehellä lippis tai muu hattu päässä
Lippis on ongelma, muut hatut ei. Etelässä lippistä ei käytä kuin turistit ja rannalla työskentelevät paikalliset.
Suomessa ei olla vielä tajuttu, ettå moni työtön elää pelkällä leipä, peruna, makarooni linjalla.
Ei syö siis ollenkaan kasviksia eikä kalaa eikä marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Niitähän saa ilman eestä metsästä ja järvestä.
Ei haittaa yhtään. Käytän itsekin usein lippistä.
N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis kertoo alimmasta sosiaaliluokasta.
Kuten A.Stubb?
Tuo on eri asia. Vain köyhät ja rikkaat voi käyttää lippistä. Keskiluokkaiset ei, koska silloin ei erotu köyhistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten A.Stubb?
Hän on juntti, vaikkakin rikas juntti. Rahalla ei sivistystä saa, vaikka sillä pääsee ulkomaisiin yliopistoihin.
Eikä yliopistotutkintokaan ole kuin talousoppien alalta. Sehän ei ole vaativaa eikä varsinkaan sivistävää.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei olla vielä tajuttu, ettå moni työtön elää pelkällä leipä, peruna, makarooni linjalla.
Ei syö siis ollenkaan kasviksia eikä kalaa eikä marjoja.
Olen määräaikaisessa työssä ja meillä on e-passi, mutta en voi maksaa lounaasta 13 € , syön noin 2 euron arvoisen eväsruoan.
Ansiosidonnaista leikattiin.
Vierailija kirjoitti:
Aha? Olen akateemisesta suvusta, itselläkin akateeminen koulutus, ja töissä isossa kansainvälisessä talossa. Verkostoja on paljon ulkomaillekin. Vuositulot voinee arvata noilla tiedoilla.
Käytån lippistä just silloin kun huvittaa. Kieltämättä kaikkein kätevin se on purjehtiessa tai golfatessa, mutta käytän kyllä kaupungillakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Niitähän saa ilman eestä metsästä ja järvestä.
Metsään pääsemiseen vaaditaan auto.
Lippis+huppari=sekakäyttäjä
Lippis+mopo=amisjonne
Lippis+pikkutakki=setämies
Lippis+sortsit=kylähullu
Vierailija kirjoitti:
Naisten huono itsetunto näkyy, kun haukkuvat miehiä, joilla on lippis.
Mitä järkeä on tässä postauksessa? En nyt millään käsitä miten naisen huonon itsetunnon tai itsetunnon ylipäätään voi yhdistää siihen että miehellä on lippis?
Mikä aivopieru tämä nyt taas on? Selittäkää toko miehet!
Onko se sitten honono itsetunnon merkki miehellä ettei voi sietää lyhyttä tukkaa naisella, tatuointia naisella jne? Miten se siis itsetuntoon vaikuttaa?
Kaverini kertoi että hänen vaimon kaveriporukassa on sellainen sääntö että miehet eivät saa pitää lippistä julkisella paikalla kun pariskunnat ovat yhdessä. Kun toinen kaverini kuuli tästä säännöstä niin hän sanoi tälle kaverini vaimolle näin.: Jos minulla olisi nainen joka keksii noin tyhmiä sääntöjä käskisin sen akan suksia suolle. Oli siinä naurussa pitelemistä. Olen ihan samaa mieltä primadonna saa silloin lähteä oli kuinka kaunis vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten A.Stubb?
Tuo on eri asia. Vain köyhät ja rikkaat voi käyttää lippistä. Keskiluokkaiset ei, koska silloin ei erotu köyhistä.
Ei ihan noinkaan. Yläluokkaisuus tai alaluokkaisuus ei ole pelkästään rikkauskysymys. Raha ei tee kenestäkään yläluokkaista eikä köyhyys alaluokkaista. Esimerkiksi itärajan takaa löytyy äkkirikkaita nousukkaita, joiden sivistys on kumisaappaan tasolla. Samoin muuan tatuoitu äkkirikas venäläinen suomalaista nimeä kantava naisoletettu käy esimerkkinä. Korkea koulutus ja lukeneisuus ja oppineisuus tekevät yläluokkaiseksi, ei raha. Vähintään pitää erottaa kulttuurinen yläluokka ja rikkauteen liittyvä yläluokkaisuus toisistaan. Kukaan tuskin pitää esimerkiksi kännipäissään ammuskelevaa ja autoilevaa sekopäätä Steeffani Thermosta yläluokkaisena, vaikka hän rahoilla elvisteleekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha? Olen akateemisesta suvusta, itselläkin akateeminen koulutus, ja töissä isossa kansainvälisessä talossa. Verkostoja on paljon ulkomaillekin. Vuositulot voinee arvata noilla tiedoilla.
Käytån lippistä just silloin kun huvittaa. Kieltämättä kaikkein kätevin se on purjehtiessa tai golfatessa, mutta käytän kyllä kaupungillakin.
Ok, Hjallis.
Vierailija kirjoitti:
Ei kantsi mennä lomalla etelään, siellä melkein joka miehellä lippis tai muu hattu päässä
Miksi etelän ihmiset käyttävät hattua? Onko suomlalaisella sama syy käyttää hattua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nolo sinä olet siitä huolimatta. Tulot eivät ole sama asia, kuin sosiaaliluokka. Golfaus erityisesti on pyrkyreiden harrastus.
Joo tämä! Ja muistakaa, kun soppa on nenun edessä niin lippa taa ja lusikoimaan. Tätä on suomalainen ravintolakyltyyri nykypäivänä. Ja turisteillakin on hauskaa kerrottaa sit kotona!