Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?
Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis on lasten asuste. Aikuisen miehen pitäisi pukeutua kuin aikuinen mies. Hupparit ja lippikset ja verkkarit ja lenkkarit ja printtipaidat ovat lasten vaatteita.
Hei läski liikkusit säkin joskus, niin tietäisit, että nuo ovat hyviä vaatteita liikunnalliseen toimintaan.
Kyllä. Lippikset ja lenkkarit sopivat lenkkipolulle, ja kumisaappaat sopivat metsään, ja uimahousuissa uidaan. Mutta nyt lienee puhe ihan arjesta ja työpukeutumisesta, ei lenkkeilyvaatteista.
Mun työpukeutumiseen kuuluu työnantajan logolla oleva lippis. Lisäksi pidän lippistä aina ulkona. Talvella pipoa. Eikä kuulu kellekään muulle yhtään. Ahdasmieliset ei ymmärrä, että jokainen voi pukeutua kuten haluaa.
Taidat olla Metsähallituksella ulkohommissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse käytän lippistä vaikka olen töissä toimistolla. Antaa naisten rääkyä. Ei hetkauta pätkääkään. Sorry nyt vain. :)
Jaaha. Kaiketi sinulla on myös lenkkarit jalassa ja urheilupaita päällä, kun olet lippksesi kanssa toimistolla töissä.
Mitä sitten?-eri
Vierailija kirjoitti:
Mä pukeudun käytännön syistä, en tehdäkseni vaikutuksen johonki random akkoihin. Jos mun lippikset on jollekin ongelma, niin sit ne on. Evvk.
Voithan sinä noin väittää, mutta ei sitä kukaan usko.
Vierailija kirjoitti:
Lippis kertoo alimmasta sosiaaliluokasta.
Kuten A.Stubb?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Ei tuo ihan toimi. Paino on oma valinta. Lihava voi laihduttaa ja lakata olemasta lihava. Mutta pituus ei ole oma valinta. Lyhyt ei voi pidentyä eikä pitkä lyhentyä, vaikka haluaisi.
Paino ei ole oma valinta. Kaikki eivät voi valita ruokiaan kaupassa, koska ei ole rahaa ja jos kärsii uniongelmistä niin ei jaksa töiden + kotitöiden lisäksi harrastaa liikuntaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lippis on lasten asuste. Aikuisen miehen pitäisi pukeutua kuin aikuinen mies. Hupparit ja lippikset ja verkkarit ja lenkkarit ja printtipaidat ovat lasten vaatteita.
Hei läski liikkusit säkin joskus, niin tietäisit, että nuo ovat hyviä vaatteita liikunnalliseen toimintaan.
Kyllä. Lippikset ja lenkkarit sopivat lenkkipolulle, ja kumisaappaat sopivat metsään, ja uimahousuissa uidaan. Mutta nyt lienee puhe ihan arjesta ja työpukeutumisesta, ei lenkkeilyvaatteista.
Mun työpukeutumiseen kuuluu työnantajan logolla oleva lippis. Lisäksi pidän lippistä aina ulkona. Talvella pipoa. Eikä kuulu kellekään muulle yhtään. Ahdasmieliset ei ymmärrä, että jokainen voi pukeutua kuten
En ole metsähallituksella töissä, eikä sekään kuulu teille missä olen töissä, mutta aika suuren osan työvaatteisiin kuuluu kypärälippis eli voi käyttää normaalin työkypärån tilalla. Mulla on ihan tavallinen lippis. Ei siellä konttoritöissä olevat tunnu tajuavan, että ne jotka firmoihin rahan tekevät, ovat usein lippis päässä.
Mä en ole koskaan ollut lippismiehen kanssa. Kaikki miehet ovat osanneet pukeutua fiksusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.
Ei tuo ihan toimi. Paino on oma valinta. Lihava voi laihduttaa ja lakata olemasta lihava. Mutta pituus ei ole oma valinta. Lyhyt ei voi pidentyä eikä pitkä lyhentyä, vaikka haluaisi.
Paino ei ole oma valinta. Kaikki eivät voi valita ruokiaan kaupassa, koska ei ole rahaa ja jos kärsii uniongelmistä niin ei jaksa töiden + kotitöiden lisäksi harrastaa liikuntaa.
Jos olisi rahaa ostaisin kalaa.
Ja ostaisin marjoja.
En ole syönyt mansikkaa ollenkaan tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten A.Stubb?
A. Stubbia ei voi tyylikkyydestä kehua. Mainittakoon esimerkiksi, että hän esiintyy monissa valokuvissa puku päällä ja urheilukello ranteessa - muun muassa eduskunnassa. Se on aika lailla tökeröä mokailua jo.
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa olla rikas, voisi itse valita ruokansa. Söisin kalaa ja marjoja.
Suomessa osa ihmisistä ei voi syödä ollenkaan kalaa ja marjoja.
Ruokaympyräss on se marjojen ja hedelmien määrä, mutta osalla ei ole rahaa syödä niitä ollenkaan.
Mansikat oli niin kalliita tänä vuonna, että ei voitu ostaa niitä ollenkaan.
En osta myöskään kalaa, koska se on niin kallista.
Vierailija kirjoitti:
Hyödyllinen tieto. Lippis päähän, niin ei tarvitse enää rumimpia potkia pois.
En usko että tarvitsi aiemminkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan ollut lippismiehen kanssa. Kaikki miehet ovat osanneet pukeutua fiksusti.
Eksä käytti hattuja.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ylipaino saataisiin kuriin, jos ihmiset voisi itse valita mitä ruokaa ostaa, mutta hallitus leikkaa koko ajan ja ongelma tulee pain pahenemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpön höpön selittelyä.
Jokainen ihan tasan tarkkaan laittaa suuhunsa, mitä laittaakin. Jos rahaa ei ole, niin ei ole ruokaakaan. Siitähän seuraa laihtuminen. Uniongelmiakin on monilla, mutta kaikki uniongelmaiset eivät ole lihavia. Uniongelma ei siis ole syy lihavuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten A.Stubb?
Hän on juntti, vaikkakin rikas juntti. Rahalla ei sivistystä saa, vaikka sillä pääsee ulkomaisiin yliopistoihin.
Ei kantsi mennä lomalla etelään, siellä melkein joka miehellä lippis tai muu hattu päässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisten ylipaino saataisiin kuriin, jos ihmiset voisi itse valita mitä ruokaa ostaa, mutta hallitus leikkaa koko ajan ja ongelma tulee pain pahenemaan.
Ja kuinka moni kärsii vitamiinien puutteesta ja on siksi järkyttävän väsynyt.
Ratkaisuksi tarjotaan palkatonta työkokeilua millä ei edelleenkään osteta kasviksia ja marjoja ja kalaa.
Terveydenhoitaja sanoo, että syö kasviksia jne. Juu, kyllä, syön sitten, kun saan vakituisen työn eli 30 vuoden päästä.
Mä pukeudun käytännön syistä, en tehdäkseni vaikutuksen johonki random akkoihin. Jos mun lippikset on jollekin ongelma, niin sit ne on. Evvk.