Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?

Vierailija
09.08.2024 |

Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D

Kommentit (249)

Vierailija
41/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun miehellä on aina lippis, paitsi talvella vaihtaa pipoon, ei mene koskaan paljain päin ulos. Sama juttu pojilla. Just toinen 15v pojistani sanoi ettei ottanut lippistä pois päästä vaikka kesäaikana matkusti junalla 5h. Toisaalta hyvä, koska olis kuitenkin unohtanut sen sinne junaan. Eipä ole käynyt mielessä koskaan että jonkun lippis minua jotenkin voisi häiritä. Paremman näköinen se on kuin pipo.

Vierailija
42/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän lippistä vaikka olen töissä toimistolla. Antaa naisten rääkyä. Ei hetkauta pätkääkään. Sorry nyt vain. :)

Jaaha. Kaiketi sinulla on myös lenkkarit jalassa ja urheilupaita päällä, kun olet lippksesi kanssa toimistolla töissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi naiset eivät voi sietää lippikisiä?" 

Onpa typerästi muotoiltu kysymys, johon on leivottu sisään väite, että naiset eivät sietäisi lippiksiä. Eihän se pidä paikkaansa.

Lippis on esimerkiksi sadesäällä kuntoillessa oikein hyvä asuste, etteivät kastu silmälasit juostessa. Mutta kaupungille tai töihin lähtiessään tyylitajuinen aikuinen ihminen tietenkin jättää lippiksen kotiin.

Vierailija
44/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten surkea itsetunto ja hauras ego

+

Miesviha

=

Naiset ei voi sietää sitä, kun mies pukeutuu itseään varten eikä naisen pillin mukaan

Siinähän pukeutuu lippikseen ihan vapaasti, mutta turha tulla itkemään ja uhriutumaan jos vastapuolta ei kiinnosta.

Vierailija
45/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa pitää lippalakkia niin niitä on myös hyvännäköisiä malleja. Mutta ei, pitää olla juuri se Karjala-lippis.

Vierailija
46/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa, mitä jotkut naikkoset sietää. :D  

Vierailija
47/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun miehellä on aina lippis, paitsi talvella vaihtaa pipoon, ei mene koskaan paljain päin ulos. Sama juttu pojilla. Just toinen 15v pojistani sanoi ettei ottanut lippistä pois päästä vaikka kesäaikana matkusti junalla 5h. Toisaalta hyvä, koska olis kuitenkin unohtanut sen sinne junaan. Eipä ole käynyt mielessä koskaan että jonkun lippis minua jotenkin voisi häiritä. Paremman näköinen se on kuin pipo.

Onko miehelläsi kalju tai sellaiset hiukset, jotka pitää piilottaa, jos hän "ei koskaan" mene paljain päin ulos? Onko sama ongelma periytynyt pojalle, jos hänenkin täytyy kesäaikana junassakin peittää päänsä lippiksellä?

Vierailija
48/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat jatkuvassa sokerihumalassa ja ärsyyntyvät heti, kun sokerin saantiin tulee katkos. Syyksi kelpaa mikä vaan.

Vierailija
49/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten huono itsetunto näkyy, kun haukkuvat miehiä, joilla on lippis.

lippis ja verkkarit on nykyää nuorilla miehillä!. hyi helvetti ! eivät vissiin ole kuullutkaan farkuista ja vyöstä.siksi seurustelen 10v vanhemman miehen kanssa.

Vierailija
50/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehet arvostelette naisten ulkonäköä?

Suomessa ei ole pakko seurustella kenenkään kanssa.

Vierailija
51/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten surkea itsetunto ja hauras ego

+

Miesviha

=

Naiset ei voi sietää sitä, kun mies pukeutuu itseään varten eikä naisen pillin mukaan

Siinähän pukeutuu lippikseen ihan vapaasti, mutta turha tulla itkemään ja uhriutumaan jos vastapuolta ei kiinnosta.

No ei kyllä hirveästi kiinnosta, mikä jotain inisijää kiinnostaa. eri

Vierailija
52/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis kertoo alimmasta sosiaaliluokasta.

Vierailija
53/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.

Vierailija
54/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat koko ajan arvostelemassa naisten painoa. Itse en tykkää, että kenekään ulkonäköä arvostellaan, mutta jos arvostellaan naisten painoa niin voin sitten takaisin arvostella miesten pituutta.

Jos naisella on ylipainoa ja laittaa lyhyen hameen niin jo ollaan arvostelemassa.

Vierailija
55/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin eilen kaupassa ukon, jolla oli lippa takana...

Vierailija
56/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä anoppi arvosteli hameeni lyhyyttä ja oltiin sentään mökillä, ei missään kaupungin keskustassa. Mies ei puolustanut minua, ei sanonut anopille mitään. Otan eron.

Vierailija
57/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä anoppi arvosteli hameeni lyhyyttä ja oltiin sentään mökillä, ei missään kaupungin keskustassa. Mies ei puolustanut minua, ei sanonut anopille mitään. Otan eron.

Tyypillinen selkärangaton suomalainen mammanpoika. 

Vierailija
58/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lippis on lasten asuste. Aikuisen miehen pitäisi pukeutua kuin aikuinen mies. Hupparit ja lippikset ja verkkarit ja lenkkarit ja printtipaidat ovat lasten vaatteita.

Hei läski liikkusit säkin joskus, niin tietäisit, että nuo ovat hyviä vaatteita liikunnalliseen toimintaan.

Kyllä. Lippikset ja lenkkarit sopivat lenkkipolulle, ja kumisaappaat sopivat metsään, ja uimahousuissa uidaan. Mutta nyt lienee puhe ihan arjesta ja työpukeutumisesta, ei lenkkeilyvaatteista.

Mun työpukeutumiseen kuuluu työnantajan logolla oleva lippis. Lisäksi pidän lippistä aina ulkona. Talvella pipoa. Eikä kuulu kellekään muulle yhtään. Ahdasmieliset ei ymmärrä, että jokainen voi pukeutua kuten haluaa. 

Vierailija
59/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ihan toimi. Paino on oma valinta. Lihava voi laihduttaa ja lakata olemasta lihava. Mutta pituus ei ole oma valinta. Lyhyt ei voi pidentyä eikä pitkä lyhentyä, vaikka haluaisi.

Vierailija
60/249 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka niin on sanonut?