Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi suomalaiset naiset eivät voi sietää lippiksiä miehillä?

Vierailija
09.08.2024 |

Se on kumma kuinka hattu voi saada suomalaiset naiset kiukkuuntumaan ja rääkymään. :-D

Kommentit (249)

Vierailija
21/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ja teinit pitää lippistä. Aikuisella se on junttia ja ruma. Näyttää keskenkasvuiselta, läskipäältä ja turpea naama. 

Vierailija
22/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkunnioittavaa pitää lippistä tai mitä tahansa päähinettä sisällä päässä. 

Lippis muualla kuin urheilussa ja varsinkin väärinpäin on lapsellisen, epäkypsän mieslapsen tunnusmerkki. 

Kierrä kaukaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua varsinaisesti ärsytä lippikset kenenkään päässä. Se on vaan merkki mulle, että tuo nyt ei ainakaan oo mun tyyppi. Eli ei oikeestaan kukaan.

Vierailija
24/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis on lasten asuste. Aikuisen miehen pitäisi pukeutua kuin aikuinen mies. Hupparit ja lippikset ja verkkarit ja lenkkarit ja printtipaidat ovat lasten vaatteita.

niin että puku päällä lenkille ja salille. Se vasta hölmöltä näyttääkin mennä tonnin puku päällä juoksemaan. 

Vierailija
25/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis kuvastaa kantajansa maskuliinista voimaa ja energiaa. Se pelottaa heikompaa sukupuolta.

Lähinnä se kuvastaa köyhyyttä, kaljuutta ja hikistä päätä. Näyttää sekakäyttäjältä. 

Vierailija
26/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lippiksiä koska haluan, enkä välitä pätkääkään jonkun tuntemattoman akan mielipiteestä.

Oma vaimoni hyväksyy lippiksen täysin ja auttoi valitsemaan hyvän lippismallinkin, mutta hän ei olekaan suomalainen.

Vierailija
27/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan haittaa yhtään. Itsellänikin on usein.

Ap on taas näitä tylsiä yleistäjiä. 

Vierailija
28/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lippis on lasten asuste. Aikuisen miehen pitäisi pukeutua kuin aikuinen mies. Hupparit ja lippikset ja verkkarit ja lenkkarit ja printtipaidat ovat lasten vaatteita.

Hei läski liikkusit säkin joskus, niin tietäisit, että nuo ovat hyviä vaatteita liikunnalliseen toimintaan.

Vierailija
29/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei läski liikkusit säkin joskus, niin tietäisit, että nuo ovat hyviä vaatteita liikunnalliseen toimintaan.

Kyllä. Lippikset ja lenkkarit sopivat lenkkipolulle, ja kumisaappaat sopivat metsään, ja uimahousuissa uidaan. Mutta nyt lienee puhe ihan arjesta ja työpukeutumisesta, ei lenkkeilyvaatteista.

Vierailija
30/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei mikään kulho ole, eli onko se just se räppi lippis, ne on typeriä. Normaali lippalakki on käytännöllinen lakki ja ehkä kuitenkin miellyttää enemmän silmää, kuin se pappa lippis.

Vierailija
31/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän lippistä vaikka olen töissä toimistolla. Antaa naisten rääkyä. Ei hetkauta pätkääkään. Sorry nyt vain. :)

Vierailija
32/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän lippistä vaikka olen töissä toimistolla. Antaa naisten rääkyä. Ei hetkauta pätkääkään. Sorry nyt vain. :)

Koomista kuinka akat ovat aina valittamassa siitä kuinka miehet kritisoi naisten pukeutumista, mutta samaan aikaan LIPPIS saa akat rääkymään ja solvaamaan miehiä.

#kaksoisstandardit

Vierailija
33/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas monella mennyt tunteisiin :D

t. lippistä viimeksi ala-asteella käyttänyt mies

Vierailija
34/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä mitään väliä mitä ajattelevat. Itse ainakin käytän lippistä koska haluan käyttää.

Vierailija
35/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt suomalaiset naiset pitävät sinua lapsellisena junttina. Sorry. :) N43

Vierailija
36/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten asuste, saa näyttämään lapselta tai piilottaa kaljun. Kumpikaan ei ole hyvä, mutta ainahan ei voi voittaa.

Vierailija
37/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä ketään aikuista (+30) miestä, joka käyttäisi lippistä arjessa tms. Urheillessa kylläkin, muttei muuten.

Mulle se olisi ihan se ja sama.

N52

Minä (39v) käytän. Miksei lippiksen urheiluun liittyvät hyvät ominaisuudet pätisi ei-urheilukäytössä?

Vierailija
38/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen kiukkuaa ja rääkyy se johtuut odennäköisesti jostain ihan muusta. Sanavalinnoistasi päätellen olet kiusaaja ja veikkaan, että naisen pulssi kohoaa tästä syystä jo sinut nähdessäsi. Koirakin hermostuu nähdessään kepin, jos häntä on kepillä pahoinpidelty. Eli ongelma ei ole lippis vaan mies sen alla

Vierailija
39/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkin ostaa lippis ihan vain ärsyttääkseni naisia. :DDD M36

Vierailija
40/249 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippalakki on varsin laaja ryhmä erilaisia päähineitä. Ilmeisesti edellisistä esimerkeistä poiketen kipparimalliset lakit, matalat ja pienilippaiset jopa pitkän päällystakin kanssa käytettävät sekä erilaiset vakosamettiversiot. Käyttäjästä riippuu kaikenlaisten asusteiden "menestys".