Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mielestänne outo, kun minua ei kiinnosta kukaan nais- eikä miesystävä?

Vierailija
09.08.2024 |

Tykkään olla itsekseni ja jos vaikkapa kaupassa tapaan jonkun puolitutun niin ei kiinnosta jutella hänen kanssaan. Minua ei vaan vähääkään kiinnosta kenenkään jutut, joista naiset (yleensä) juoruilee. Kukin eläköön omaa elämäänsä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minuakaan kiinnosta eikä myöskään parisuhteet. Juuri nyt kiinnostaa kaikkein eniten ps5.

Vierailija
2/5 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää akat: "Hei ootko kuullut?" No en ole enkä halua tietää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ja kun äitini soittaa eikä kerro tietenkään niitä juttuja jotka minua kiinnostaisivat, vaikka tietää, vaan juuri tämmöistä haukotuttavaa diipadaapaa.

Vierailija
4/5 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oletko mies vai nainen, mutta kyllä näin naisena saa tuntea olevansa varsin outo, joku alien, kun ei seurustele eikä edes halua.  Kilvan ollaan utelemassa ja ihmettelemässä ja kyllä sitä mies pitää olla ja miksi ja miksi. En tiedä onko sama miehillä.

Itse kyllä, siitä huolimattta että olen introvertti ja tarvitsen paljon omaa aikaa ja tilaa, tykkään tavata myös ihmisiä ja jutella.  Minulla aika on määräävä  tekijä,  en jaksa pitkään ja esim. missään juhlissa en käy jos ei ihan välttämätöntä. Työssäni joudun olemaan sosiaalinen mutta työpäivän jälkeen tarvitsen oman rauhani ja hiljaisuuden.

Asun  ja elän yksin ja nautin tästä.  Kuitenkaan en kai sitten saisi koska olen väärän lainen.  Mutta olkoot sitten niin, elän kuten haluan.  Piste.

Vierailija
5/5 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

_Aha, uskoo ken haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi