Treenaaminen ei kiinnosta mutta haluan kesäkuntoon
Kommentit (21)
Helpointa on alkaa bodypositiivariksi ja vaatia maailmaa muuttumaan ympärillään.
Jos nyt aloitat (dieetin tms), niin olet kesäkunnossa kesää 2024 varten. Mulla sama noin 20kg ylimääräistä, eikä tässä auta maammelaulu, ei terva eikä höyhenet. Turvottaa vaan.
Työteko ei kiinnosta, mutta haluan paljon rahaa.
Itellä 10kg ylimääräistä ja ei oo paljoa yritystä laihtua. Olen nyt syömistä rajoittanut jonkunverran. Ei oo sillain tavoitteena vain kesäkunto, kuin muutenkin päästä normaalipainon mittoihin. Mutta en stressaa tästä ja luulen, että kun tarpeeksi pitkäjänteinen jaksaa olla, niin tulosta syntyy.
Vierailija kirjoitti:
Työteko ei kiinnosta, mutta haluan paljon rahaa.
Tuo onnistuu päivässä, jos lottovoitto osuu kohdalle.
Painon kanssa eri juttu.
Hanki taikasauva ja sano "Simsalabim!"
Tälle kesälle et enää 20 kiloa ehdi pudottaa, mutta tuleehan niitä kesiä. Ja kun nyt aloitat, niin tosi pienillä muutoksilla olet vuoden kuluttua tuon verran kevyempi, ne muutokset on helppo pitää pysyvinä.
Aloita carnivore dieetti, niin olet nopeasti kunnossa.
Minä tahtoisin maratoonariksi, mutta ei nyt kiinnosta mikään tylsä ja raskas juoksutreeni.
Päivittäin kävelyä niin paino putoaa.
Painoa pudotetaan ruokavaliolla. Liikuntaa muiden hyötyjen vuoksi.
Eli haluat kirjaimellisesti sekä syödä kakun että säästää sen 😄
Vierailija kirjoitti:
Helpointa on alkaa bodypositiivariksi ja vaatia maailmaa muuttumaan ympärillään.
Kyllä. Mitä enemmän ei-positiivareita arvostelee ja lyttää, sitä enemmän oma positiivarikroppa paranee.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt aloitat (dieetin tms), niin olet kesäkunnossa kesää 2024 varten. Mulla sama noin 20kg ylimääräistä, eikä tässä auta maammelaulu, ei terva eikä höyhenet. Turvottaa vaan.
Kiitos päivän nauruista 😀
Kolme viikkoa vesipaastolla, säästyy rahaakin
Vierailija kirjoitti:
Painoa pudotetaan ruokavaliolla. Liikuntaa muiden hyötyjen vuoksi.
Painoa pudotetaan myös liikunnalla.
jaa