Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei suomalaiset halua tukea pieniä käsityöputiikkeja?

Vierailija
09.08.2024 |

Vaikka tuotteet ovat kalliimpia, niin jos jokainen ostaisi jotain vaikka lahjan rakkaalleen niin putiikit saisivat näin enemmän rahaa. 

Kommentit (83)

Vierailija
1/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä lahjan ostaisit rakkaallesi?

kirveen

kynttilän

viinaa

korun

joo ei..ihmiset on niin uniikkeja että mikään ei kelpaa

JA OVAT KÖYHIÄ

Vierailija
2/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun turhan pussukanko pitäisi kaikkien ostaa, 

Mitä niissä muuta on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta mitään käsityöpaskaa.

Vierailija
4/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Temusta saa halvemmalla. 

Vierailija
5/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kallista, ostan etsystä saa halvemmalla ja paaaaljon parempi valiloima, saa ostettua sellaista mistä rakas oikeasti tykkää eikä mitään random juttua joita putiikeissa on.

Vierailija
6/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen käsityöni itse.

Vierailija
7/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska osaan ihan itse tehdä käsitöitä. En tarvitse mihinkään.

Vierailija
8/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täällä pauhataan siitä, että kukaan ei halua turhaa krääsää saada nurkkiinsa. Sitä ei saa ostaa, eikä varsinkaan kenellekään antaa.

Vierailija
9/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin niiden asiakkaiden pitäisi saada enemmän rahaa. Persaukisena ei pahemmin ostella.

Vierailija
10/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole rahaa semmoisiin. Tai no tietysti se on prioriteettikysymys myös. Mutta kyllä mulle esim. mukava asuminen ja lasten harrastukset menee rahankäytössä sen edelle, että pitäisi tinkiä noista että saa ostettua kotimaista käsityötä. 

Vierailija
11/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kirveen

kynttilän

viinaa

korun

JA OVAT KÖYHIÄ

Ollaan köyhiä, koska demarisaatanoiden vuoksi kaikki rahat menee veroihin, että saadaan hyysättyä kela elättejä sekä koko touhua ylläpitävää demarirälssiä.

Siksi jää putiikit välistä.

Vierailija
12/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveän kalliita, itse tekemällä saa edullisemmin ja just sellaisen kun haluaa ja tarvitsee.

Vierailija
13/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuen enemmän kuin mielelläni pienyrityksiä (nytkin odotan pakettia yhdestä) kun heillä on jotain mitä minä olen vailla. 

Vierailija
14/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin yli kuukausi sitten yhdestä tällaisesta käsityöputiikista yhden höpönlöpö-tuotteen hetken mielijohteesta, nettikauppa näytti että saldoa on mutta paikan päällä ei mulle myyty mitään. No, myyjä siis ehdotti varaamista että ilmoittavat kun saavat lisää. Eipä ole sen koommin kuulunut tästä putiikista. Miksei myynyt silloin? Nyt edelleen heillä näyttää nettikaupassa että tuottetta olisi saatavana. Aika ihmeellistä kaupantekoa. No, en minä tuota niin tarvitse että nostaisin metelin mutta todella outoa etteivät paikan päällä myyneet mitään.

Vierailija
15/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset haluaa, mutta verotus estää. 

Kotimaisten tuotteiden vero tulisi olla huomattavasti alhaisempi, kuin tuontitavaran. Sama työssä ym. 

Nykyään heitetään roskiin kaikki missä on vähänkään vikaa, kun korjaaminen on liian kallista. 

Kaikkeen halpamaista tulevaan pitäisu lätkiä veroa niin paljon, että kukaan yksityinen tai yritys ei osta niitä jos mahdollista on ostaa samankaltainen tuote kotimaasta.

Vierailija
16/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottu miljoona kertaa:

Ne jotka tykkää käsin tehdystä tyylistä, tekevät itse eivätkä tarvitse ostaa muilta. 

Ne jotka ei tykkää siitä tyylistä, ei tietenkään osta. 

Leikkaus "tykkää käsitöistä mutta ei tee niitä itse omiin tarpeisiin" on minimaalinen. Voit yrittää kiistellä makuasioista, mutta ison osan mielestä ne on yksinkertaisesti rumia. Ja usein myös hyödyttömiä. 

Vierailija
17/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kirveen

kynttilän

viinaa

korun

JA OVAT KÖYHIÄ

Ollaan köyhiä, koska demarisaatanoiden vuoksi kaikki rahat menee veroihin, että saadaan hyysättyä kela elättejä sekä koko touhua ylläpitävää demarirälssiä.

Siksi jää putiikit välistä.

Kiitos hyysäyksestä.

-työtön käsityöläinen

Vierailija
18/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan villasukkia koska en halua itse neuloa.

Vierailija
19/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikaesti tarvitse mitään pienten käsityöputiikkien tarjoamaa tavaraa. Suurin osa ihan kamalaa kuraa.

Vierailija
20/83 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti kannattaisin mutta kun ei ole rahaa. Hyvä kun saan ruokaa ostettua ja sekin halpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän