Ylimieliset lääkärit
Onko mikään muu ammattikunta yhtä ylimielistä kuin lääkärit? Lääkärit hyväksyvät pomokseen vain toisen lääkärin.
Ensihoitoa ollaan joillakin alueilla siirtämässä pelastuslaitoksen alle. Ensihoidon lääkärin esihenkilöksi tulisi pelastusjohtaja ja heillä onkin monenkirjavaa koulutusta. Pahimmillaan ylilääkärin pomona voi olla teknikkokoulutuksen suorittanut entinen palomies. Arvon lääkäreiden egolle ja kunnialle tämä ei sovi.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perushoitajat. Yleensä esittelevät itsensä ensihoitajiksi (ensihoitaja AMK on ihan kelpo juttu kyllä), ja kuvittelevat olevansa lääkäreitä fiksumpia.
Lääkärit ei ole mitään ilman hoitajia.
Lääkärithän laskevat vain äkkiä päässään jonkun kemian reaktioyhtälön, jota hoitajat ei osaa, ja ovat neroja hengenpelastajia + 18000 € kk-palkka.
Toisaalta, se valelääkäri (Laiho Esa??) hoiti menestyksekkäästi potilaita terkkarissa monia vuosia ilman virallista lääketieteen tutkintoa.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu.
Pyysin vaihtamaan reseptin halvempaan lääkkeeseen, koska rahat ei enää riitä nykyiseen. Ei suostunut. Lopulta jouduin päivystykseen ja kun kerroin, miksi tilanne on mikä on, päivystyslääkäri teki reseptin halvempaan valmisteeseen.
Apteekista saa kyllä halvemman rinnakkaislääkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perushoitajat. Yleensä esittelevät itsensä ensihoitajiksi (ensihoitaja AMK on ihan kelpo juttu kyllä), ja kuvittelevat olevansa lääkäreitä fiksumpia.
Lääkärit ei ole mitään ilman hoitajia.
Lääkärithän laskevat vain äkkiä päässään jonkun kemian reaktioyhtälön, jota hoitajat ei osaa, ja ovat neroja hengenpelastajia + 18000 € kk-palkka.
Toisaalta, se valelääkäri (Laiho Esa??) hoiti menestyksekkäästi potilaita terkkarissa monia vuosia ilman virallista lääketieteen tutkintoa.
"Esa Laiho ehti työskennellä lääkärin tehtävissä erityisesti vanhustyön parissa kymmenen vuoden ajan, vuosina 2001-2011. Hän esiintyi ja toimi lääkärinä sekä julkisissa että yksityisissä sairaanhoidon toimipaikoissa liki kymmenellä paikkakunnalla."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu.
Pyysin vaihtamaan reseptin halvempaan lääkkeeseen, koska rahat ei enää riitä nykyiseen. Ei suostunut. Lopulta jouduin päivystykseen ja kun kerroin, miksi tilanne on mikä on, päivystyslääkäri teki reseptin halvempaan valmisteeseen.
Kyllä-sanan voi myös jättää pois virkkeestä ilman että viesti kärsii.
Olihan psykiatri Roope Tikkanen lääkäri . Kyllä heillä omat vahvuudet ja heikkoudet on .
Rahan takia haukutaan ihmisiä hulluksi tai jaellaan diagnooseja liukuhihnalta . Toki on oikeastikin diagnoosit ja auttaja tyyppejä.
Yx venäläinen lääkäri jakeli raskauden keskeytys pillereitä kun rekkakuskit kävi hakemassa naisilleen.
Nämä samat puoskarit ovat täynnä pa*skaa ja todellakin niille maksetaan liikaa.
Ylimielisiä, jumalakompleksin omaavia ovat. Teen työtäni sairaalaympäristöissä ja yhden käden sormin saa laskea normaalit, ystävälliset ja vähemmän ylimieliset lääkärit.
Ei. Terveydenhuollon hierarkia ja koko ilmapiiri on koominen ja samalla myös sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu.
Ehkä kyseessä ei ollut rinnakkaislääke vaan ihan eri lääke. Kuten mulla maksoi astmalääke 30 euroa, ei sitä apteekki voinut vaihtaa halvempaan. Vaan sen teki lääkäri ja sain 18 euron lääkkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On huomattu.
Kyllä-sanan voi myös jättää pois virkkeestä ilman että viesti kärsii.
Eipä tuo kärsi vaikka sen laittaa
Olen hoitaja ja olen törmännyt tasan yhteen oikeasti huonoon (tarkemmin kusipää) lääkäriin 15 vuotisen urani aikana. Mutta olen törmännyt huomattavasti useampaan kusipää hoitajaan. En mielistele lääkäreitä. Kohtelen heitä ihmisenä. Kerron ongelmani ja keskustelemalla saadaan hyvä lopputulos. Lääkäri sanoo sen viimeisen sanan ja minä hoitajana sitä kunnioitan. Hän kantaa vastuun. Mutta sitä ennen tuon lääkärille tietoon myös oman mielipiteeni. Olen saanut aika usein pyynnön mennä juttelemaan muiden kollegoiden pyynnöstä vaikeissa asioissa. Potilaille itse ohjeistanut, että puhukaa niille lääkäreille ihan samat asiat kuin hoitajille. Tykkään lääkäreistä jotka seisovat omien sanoje takana ja perustelevat kantansa. Olen törmännyt lääkäreihin mitkä tekee kaikki niiin kuin hoitaja sanoo. Se on huono tilanne jos siinä on kokematon ja ei niin taitava hoitaja kierrolla määräämässä..
Ja lääkärin palkka. Kuinka moni oikeasti tietää mitä lääkäri tienaa. Sen palkka on huono! Useimmat lääkärit tekevät viikossa järkyttävän pitkiä työnääriä. Ja ne mitä saa kerättyä, verottaja vie loput.
Vierailija kirjoitti:
Nämä samat puoskarit ovat täynnä pa*skaa ja todellakin niille maksetaan liikaa.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Naulan kantaan. Lääkäreiden palkkaa alas, ovat päässeet ylpistymään.
Pian onneksi koneet korvaavat mokomat arvailijat.
Lääkäriliitto on lääkärimafia joka on päässyt rajoittamaan lääkäriksi opiskelevien määrää jo vuosikymmeniä. Sillä se on onnistunut huonontamaan suomalaisten terveyttä ja nostamaan terveydenhoitokuluja.
Lääkäriliitto on myös syyllinen Soten epäonnistumiseen ja maan talouden huonoon tilaan, koska terveysmenot nousevat suhteettomasti vanhenevan kansan lisäksi. Me vanhememme ja tarvitsemme enemmän lääkäreitä.
Sielä ne pitkiä pöivystyksiä tekevät kirurgit nukkuvat unilääkkeissään taukotiloissa, lääkärithän ovat tiettävästi suurin ammattiryhmä jotka käyttävät lääkkeitä. Ortopedit ovat arvonsa tietäviä, eivät juttele potilaan kansssa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt alkaisi aina haukkumaan lääkäreitä, on hyviä ja huonoja ja siltä väliltä. Yhden kerran loukkasin jalkani ja nivelsiteet meni kävellessä, kun kompastuin tiellä olleeseen puunrunkoon. Menin päivystykseen, ja lääkäri oli todella mukava, mutta itse homo sairaanhoitaja mies oli todella ilkeä minua kohtaan. Kun hän sanoi, että näytä, miten tulee kävellä niillä kainalosauvoilla, niin astelin siinä pienessä vastaanotto huoneessa. Mutta se ilkeä mies sairaanhoitaja näytteli ylimielisesti minulle, ja ihan näytti, että kuinka kävelen, siis kuin pelle kävelyä?! Haistakoon oikeasti pitkän paskan tämä mies sairaanhoitaja.
Mistä tiedät, että sairaanhoitaja on homo? Mistä tiedät, että lääkäri ei ollut homo?
Ja sitten heräsit. Ilman päätä. Senkin oli lääkäri leikannut. Buaah..