Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti ei kelpaa?

Vierailija
09.08.2024 |

Ehkä. Mutta kun joku oikea sattuu kohdalle, kyllä se sitten kelpaa.

Päivi Lipponen, Mette Marit muun muassa yh-äitejä, jotka mielestäni aika hyvin hoitaneet aviokauppansa. Toki heidän miehensäkin fiksuja. Kyllä me fiksut miehet näemme yh-äitiyden taakse. Tyhmät miehet ovat sitten asia erikseen, eikä niitä kannata edes havitella.

Joten itse asiassa: yh-äiti kelpaa.

Kommentit (93)

Vierailija
81/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpais kyllä mutta minä en heille t. Pitkäaikaistyötön

Vierailija
82/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No FY FAN!

Ei todellakaan mikään pilaantunut liha kelpaa!

Onpa kauniisti sanottu siitä että joku on saanut lapsen. Sitten vielä kehdataan volista siitä että jotkut naiset ei halua lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin kelpasin jo 29v sitten:) 

Toki täytyy olla tasoa molemmissa. 

Vierailija
84/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen äiti sanan takia ei kelpaa.

Moni mies on itsekin vanhempi. Miksi he karttaisivat parinmuodostuksessa naisia, jotka ovat äitejä? 40+ vuotiaissa uskaltaisin väittää suuremman osan naisista olevan äitejä kuin lapsettomia. Ymmärrän, että lapseton ihminen voi haluta ennemmin lapsettoman kumppanin.

Miten se, että on omia lapsia, johtaisi siihen että erityisesti haluaisi kumppanin jolla on myös lapsia? Toki tietynikäisten on realistista ajatella, että monilla niitä on, mutta minusta omat lapset ovat nimenomaan loistava syy katsoa tarkkaan, kenen kanssa pariutuu. Pitää myös miettiä, haluaako sellaiseen uusperhehimmeliin joka on tietenkin monimutkaisempi jos kummallakin on lapsia.

Vierailija
85/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on vientiä joka tapauksessa, lapset eivät sitä välttämättä hidasta. Jos taas ei ollut miesten suosiossa muutenkaan, lapset ovat viimeinen naula arkkuun. Siksikin kannattaa tarkkaan valita se lapsen isä. 

Hyvin kiteytetty, ja vastaa 100% omia havaintojani. 

Tiedän muutaman todella hyvännäköisen yh äidin, ja kyllä heille on tarjolla miehiä enemmän kuin tarpeeksi.

Toisaalta, tiedän myös eronneen, ylipainoisen ja ei-niin-kauniin äidin, joka on yrittänyt jo vuosia löytää kumppania ilman mitään mainittavaa menestystä. 

Jos nainen näyttää hyvältä, kyllä hän aina miehen halutessaan saa. Jos hän ei näytä hyvältä, niin voi olla haastavaa. 

Vierailija
86/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi miehet täällä ovat niin avoimen vihamielisiä ja halveksuvia yh-äitejä kohtaan. Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua uusioperhettä, mutta mistä se viha tulee? Eihän kukaan pakota parisuhteeseen yh-äidin kanssa? 

Taidat yleistää vahvasti. Minulla ei ole mitään yksihuoltajia vastaan. En ketään arvostele, vihaa tai vähättele. Heidän elämäntilanteensa ei ole minusta johtuvaa tai mitenkään minuun vaikuttava. Missä tuo viha sinusta näkyy, minkä perusteella luokittelet kaikki miehet vihamielisiksi yksinhuoltajia kohtaan? 

Et ole näköjään lukenut kommentteja täältä, tai muista vastaavista keskusteluista. En puhunut kaikista miehistä, ja jos luonnehdinta ei koske sinua, voinet ohittaa kommentin. Olet joko epärehellinen tai todella tietämätön, jos et muka tunnista vihami

Mistä tiedät, etten kommentoi jollekin joka yleistää tai on vihamielinen? Kun iso osa keskustelusta on rekisteröimättömien Vierailijoiden tekemää, niin mistä tiedät ettei nainen voi suhtautua vihamielisesti yksinhuoltajiin?

Vierailija
87/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni mies on itsekin vanhempi. Miksi he karttaisivat parinmuodostuksessa naisia, jotka ovat äitejä? 40+ vuotiaissa uskaltaisin väittää suuremman osan naisista olevan äitejä kuin lapsettomia. Ymmärrän, että lapseton ihminen voi haluta ennemmin lapsettoman kumppanin.

Miten se, että on omia lapsia, johtaisi siihen että erityisesti haluaisi kumppanin jolla on myös lapsia? Toki tietynikäisten on realistista ajatella, että monilla niitä on, mutta minusta omat lapset ovat nimenomaan loistava syy katsoa tarkkaan, kenen kanssa pariutuu. Pitää myös miettiä, haluaako sellaiseen uusperhehimmeliin joka on tietenkin monimutkaisempi jos kummallakin on lapsia.

Missä väitin, että ihminen hakisi nimenomaan muita vanhempia? Lainaamani kirjoittaja esitti väitteen, että äitejä vältetään parisuhdemarkkinoilla. Kyseenalaistin tuon väitteen ja kysyin miksi vältettäisiin, kun enemmistö 40+ vuotiaista naisista on äitejä. Se ei tarkoita, että ihminen nimenomaan hakisi äitien seuraa. Itsellä on treffikumppaneissa ollut niin äitejä kuin lapsettomia. Deittisivuilla ja -sovelluksissa on tullut vastaan naisten profiileja, joissa kerrotaan että hakevat lapsetonta miestä joten olen tuollaiset sitten sivuuttanut.

Vierailija
88/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lapseton nainen mutta enpä minäkään seurustelisi selaisen miehen kanssa, joka näin loukkaavasti yh-äideistä puhuu, kuin palstan miehet. Kyllähän tuo kertoo heidän negatiivisesta persoonastaan ja siitä, miten he näkevät naiset. 

Hyvien täysjärkisten miesten ei tarvitse huonosti muista naisista. 

Mistä tiedät ketkä ovat miehiä? 

Kun et ole samaa mieltä kuin minä olet mies. 

Mielenkiintoinen näkemys. Kun mietii viime vuosina esillä olleita poliitikoita Purra, Marin, Ohisalo ja Huhtasaari niin voisin kuvitella olevan suht vähän asioita, joista nuo neljä naista olisi yhtä mieltä.Miten siis muodostuisi naisten yksi yhteinen mielipide, minkä takana kaikki naiset olisivat?

Vierailija
89/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yh-äitiys ole minulle sinänsä mikään ongelma. Hieman kyllä katsoisin sitä että millaiset on välit lasten isään. En välittämättä haluaisi joutua keskellä mitään suurta draamaa, mutta jos välit exään on asialliset, en näe mitään ongelmaa sitoutua yh-äitiin.

Olen itse kohta 50 täyttävä mies, elämä hyvällä mallilla, 6-luokkalaisen tytön yh-isä. Ymmärrän että vela-nainen ei ole minusta kiinnostunut, mutta joskus olen törmännyt siihen että oman ikäiseni naiset eivät ole lämmenneet sen takia että oma lapseni on vielä niin nuori. Pidän sitä ehkä hieman tiukkana linjanvetona, mutta jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Ainahan voi katsella nuorempia kumppaneita :)

Vierailija
90/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 5v ei 20v sitten  ollut  mikään este.Yhä ollaan yhdessä ja tää 5v muuttanut jo kotoa pois😅

Vierailija
91/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kelpaa, mutta teille ei kelpaa 167cm.

Kyllä se vika on sun luonteessa, ei pituudessa. 

Vierailija
92/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä väitin, että ihminen hakisi nimenomaan muita vanhem

Esitit kysymyksen, miksi miehet joilla on lapsia, karttaisivat naisia joilla on lapsia. Siihen vastasin. 

Vierailija
93/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yh mamma on kaunis 9 tasoa niin otan sen mieluummin kuin 7...8 tasoisen sinkun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan