Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti ei kelpaa?

Vierailija
09.08.2024 |

Ehkä. Mutta kun joku oikea sattuu kohdalle, kyllä se sitten kelpaa.

Päivi Lipponen, Mette Marit muun muassa yh-äitejä, jotka mielestäni aika hyvin hoitaneet aviokauppansa. Toki heidän miehensäkin fiksuja. Kyllä me fiksut miehet näemme yh-äitiyden taakse. Tyhmät miehet ovat sitten asia erikseen, eikä niitä kannata edes havitella.

Joten itse asiassa: yh-äiti kelpaa.

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On myös yh-äitejä ja -isiä, jotka ovat leskiä. Tämä nyt vain muistutuksena.

Eivät ne ole millään tavalla parempia kuin yh-äidit ja -isät joillaa expuoliso on yhä elossa.

Vierailija
42/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äidit? Nehän ovat pakan pohjalla. Riutuneita fyysisesti raskaan lapsiarjen takia ja henkisesti epäilyttäviä, koska ovat siinä tilanteessa, että heidän suhteensa on kariutunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas itsekkäitä miehiä ketju täynnä, jotka kyselevät: miksi minun pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Ei teidän tarvitsekaan. Muttnäin lapsettomana naisena sanon, että harvalle naiselle kelpaa tuollainen omaa napaa tuijottava vätys. Voitte toki olla itsekkäitä, mutta turha alkaa haukkua naisia, jos ette saa ketään. Itsekkyys on luotaantyöntävää

Sinä itse et ikipäivänä suostuisi maksamaan miesystäväsi lasten menoja, jos olisit suhteessa yh-isän kanssa.

Ei ole kysymys tuosta edes, vaan se teidän asenne vaan paistaa läpi. Olette itskekäitä. Ette ole valmiita antamaan toiselle. Suhde on vastavuoroinen keksintö. On iso red flag että mies puhuu tuohon sävyyn.

Entä kun naiset ajattelevat samoin?

Vierailija
44/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten propagandaa toi yh-läppä.

Olen pannut kymmeniä yh-aitejä. Useimmilla tavara on huippukunnossa, kun vähän treenaa.

Vierailija
45/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas itsekkäitä miehiä ketju täynnä, jotka kyselevät: miksi minun pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Ei teidän tarvitsekaan. Muttnäin lapsettomana naisena sanon, että harvalle naiselle kelpaa tuollainen omaa napaa tuijottava vätys. Voitte toki olla itsekkäitä, mutta turha alkaa haukkua naisia, jos ette saa ketään. Itsekkyys on luotaantyöntävää

Sinä itse et ikipäivänä suostuisi maksamaan miesystäväsi lasten menoja, jos olisit suhteessa yh-isän kanssa.

Ei ole kysymys tuosta edes, vaan se teidän asenne vaan paistaa läpi. Olette itskekäitä. Ette ole valmiita antamaan toiselle. Suhde on vastavuoroinen keksintö. On iso red flag että mies puhuu tuohon sävyyn.

Et itse maksaisi yh-miehen lasten kuluja, mutta arvostelet miehiä siitä että he eivät halua maksaa yh-naisen lasten kuluja.

Teetkö tietoisia toimenpiteitä sen eteen että olisit maailman tekopyhin ihminen, vai tuleeko tuo sinulta ihan luonnostaan?

Vierailija
46/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät ne ole millään tavalla parempia kuin yh-äidit ja -isät joillaa expuoliso on yhä elossa.

Se ero heissä on ettei tule sitä exää taakaksi uuteen suhteeseen. 

Vierailija
47/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten propagandaa toi yh-läppä.

Olen pannut kymmeniä yh-aitejä. Useimmilla tavara on huippukunnossa, kun vähän treenaa.

Näin on. Ei se yyhoona oleminen tee tussusta huonoa.

Vierailija
48/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita saaliita on tinder täynnä :D. Epätoivoisesti yritetään saada joku muu maksamaan lasten elättämisen.

Vierailija
49/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ero heissä on ettei tule sitä exää taakaksi uuteen suhteeseen. 

Vanhempansa menettäneet lapset voivat olla suurempi taakka, kun oireilevat. Sitäpaitsi aikuiset ihmiset, jotka kommunikoivat ja ovat empaattisia eivät koe eksiäänsä "taakoiksi", koska osavat elää sulassa sovussa myös eronkin jälkeen. 

Vierailija
50/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu että tähön ketjuun kirjoittelee lähinnä junttimiehet

Vierailija
51/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, joka ei halua miestä jolla on lapsia. 

Vierailija
52/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen nainen, joka ei halua miestä jolla on lapsia. 

Ok

Vierailija
53/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita saaliita on tinder täynnä :D. Epätoivoisesti yritetään saada joku muu maksamaan lasten elättämisen.

Miksi ykshuontaljat olettaisi toisen ihmisen tulevan maksavaan yksinhuoltajan lasten kuluja?

Vierailija
54/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan viestiketjun vastauksien perusteella, vaan ihan tavalliset normaalit miehet. Todennäköisesti myös astetta hieman viisaammat, koska osaavat tunnistaa yh-äiteihin liittyvät huonot puolet. Junttius ilmenee aivan erilaisena käytöksenä.

Vierailija
55/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ykshuontaljat olettaisi toisen ihmisen tulevan maksavaan yksinhuoltajan lasten kuluja?

On lähes mahdottomuus asua yhdessä niin ettei niitä kuluja maksaisi. 

Vierailija
56/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yh-äideille! Ei vieraan miehen lapsille, oli ne värikkäitä lapsia tai ei! Lopettakaa tantat nämä typerät aloitukset!

Vierailija
57/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On lähes mahdottomuus asua yhdessä niin ettei niitä kuluja maksaisi. 

Totta, moni esim moni jakaa asumiskulut puoliksi vaikka sen jolla on niitä lapsia pitäisi maksaa enemmän. 

Vierailija
58/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs kannonnokasta tuo yh-äidin määritelmä on sinttynyt suomimiehen päähän? Onko se suomalaisen perusmiehen märkä uni, että voi määritellä naisen jotenkin heikoksi ja huonoksi, jotta saisi itsetunnolleen vähän buustia?

Itse olen ollut yh-äiti, nyt lapsi jo aikuinen. Kovapalkkainen itsenäinen nainen, jolla on lujaa kulkeva auto ja iso kämppä :D Yhtään  miestä en ole tarvinnut saati halunnut leikkimään isäpuolta lapselleni. Hyvätasoiset miehet juoksevat perässä, vaikka se ajatus kuinka kutistaisi teidän katkerien ukkojen kiveksiä. Valita olen saanut ja heikommat ravistellut pois matkasta.

Kyllä se on niin, että se perusmies on helposti se, joka alkaa kuvitella, että hänet otetaan elätettäväksi. Tai sitten se perusmies kaipaa äitiä tai terapeuttia tai itsetunnon buustausta, kun se exä oli niin kamala vaikka itse on niin hyvä ihminen. Suomalainen  mies on mieslapsi, joka yrittää rakentaa omaa itsetuntoaa halveksimalla naisia. Jos käyttäisitte senkin ajan itsenne ja itsetuntonne kehittämiseen, pääsisitte pois tuosta ikuisesta katkeruudesta ja siitä ainoasta parisuhteesta mikä teillä oikeasti on, oman vehkeenne ja kätenne välillä.

Ai niin, incelien itkuparkukommentit ei kiinnosta. Menkää ennemmin lenkille.

Vierailija
59/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs kannonnokasta tuo yh-äidin määritelmä on sinttynyt suomimiehen päähän? Onko se suomalaisen perusmiehen märkä uni, että voi määritellä naisen jotenkin heikoksi ja huonoksi, jotta saisi itsetunnolleen vähän buustia?

Itse olen ollut yh-äiti, nyt lapsi jo aikuinen. Kovapalkkainen itsenäinen nainen, jolla on lujaa kulkeva auto ja iso kämppä :D Yhtään  miestä en ole tarvinnut saati halunnut leikkimään isäpuolta lapselleni. Hyvätasoiset miehet juoksevat perässä, vaikka se ajatus kuinka kutistaisi teidän katkerien ukkojen kiveksiä. Valita olen saanut ja heikommat ravistellut pois matkasta.

Kyllä se on niin, että se perusmies on helposti se, joka alkaa kuvitella, että hänet otetaan elätettäväksi. Tai sitten se perusmies kaipaa äitiä tai terapeuttia tai itsetunnon buustausta, kun se exä oli niin kamala vaikka itse on niin hyvä ihminen. Suomalainen  mies on mieslapsi, joka yrittää rakentaa omaa itsetuntoaa halveks

Heh

Vierailija
60/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on vientiä joka tapauksessa, lapset eivät sitä välttämättä hidasta. Jos taas ei ollut miesten suosiossa muutenkaan, lapset ovat viimeinen naula arkkuun. Siksikin kannattaa tarkkaan valita se lapsen isä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi