Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti ei kelpaa?

Vierailija
09.08.2024 |

Ehkä. Mutta kun joku oikea sattuu kohdalle, kyllä se sitten kelpaa.

Päivi Lipponen, Mette Marit muun muassa yh-äitejä, jotka mielestäni aika hyvin hoitaneet aviokauppansa. Toki heidän miehensäkin fiksuja. Kyllä me fiksut miehet näemme yh-äitiyden taakse. Tyhmät miehet ovat sitten asia erikseen, eikä niitä kannata edes havitella.

Joten itse asiassa: yh-äiti kelpaa.

Kommentit (93)

Vierailija
61/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten propagandaa toi yh-läppä.

Olen pannut kymmeniä yh-aitejä. Useimmilla tavara on huippukunnossa, kun vähän treenaa.

Tässä varmaan mietittiin parisuhdetta, ei pelkkää seksiä. Kaikki kyllä tietää että munaa saa aina, miehet eivät ole siinä asiassa valikoivia. 

Vierailija
62/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs kannonnokasta tuo yh-äidin määritelmä on sinttynyt suomimiehen päähän? Onko se suomalaisen perusmiehen märkä uni, että voi määritellä naisen jotenkin heikoksi ja huonoksi, jotta saisi itsetunnolleen vähän buustia?

Itse olen ollut yh-äiti, nyt lapsi jo aikuinen. Kovapalkkainen itsenäinen nainen, jolla on lujaa kulkeva auto ja iso kämppä :D Yhtään  miestä en ole tarvinnut saati halunnut leikkimään isäpuolta lapselleni. Hyvätasoiset miehet juoksevat perässä, vaikka se ajatus kuinka kutistaisi teidän katkerien ukkojen kiveksiä. Valita olen saanut ja heikommat ravistellut pois matkasta.

Kyllä se on niin, että se perusmies on helposti se, joka alkaa kuvitella, että hänet otetaan elätettäväksi. Tai sitten se perusmies kaipaa äitiä tai terapeuttia tai itsetunnon buustausta, kun se exä oli niin kamala vaikka itse on niin hyvä ihminen. Suomalainen  mies on mieslapsi, joka yrittää rakentaa omaa itsetuntoaa halveks

Miehet eivät ole minua koskaan sortaneet siksi, että olen yh. Kyllä ne ovat olleet naiset jotka ovat pelänneet minun vievän heidän miehensä ja levittäneet minusta mitä värikkäimpiä juoruja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo yh äiti läppä on niiden vähän huonompitasoisten miesten hokema, jotka eivät saa muitakaan naisia. Eipä sellaisesta kannata välittää.

Tarkoitatko, että hyvätasoiset miehet juoksevat yh-äitien perässä.. In your dreams

Oletan että tässä tarkoitat koulutettua, keskiluokkaista ja vähintään jonkun verran sivistynyttä miestä, joka todennäköisesti päätyy seurustelemaan suunnilleen aamanlaisen henkilön kanssa. Ja kas kummaa, jos molemmat ovat tukevasti kolmenkympin tuolla puolen niin varsin todennäköisesti siinä kaksi yhteishuoltajaa kohtaa toisensa. 

Vierailija
64/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen äiti sanan takia ei kelpaa.

Vierailija
65/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs kannonnokasta tuo yh-äidin määritelmä on sinttynyt suomimiehen päähän? Onko se suomalaisen perusmiehen märkä uni, että voi määritellä naisen jotenkin heikoksi ja huonoksi, jotta saisi itsetunnolleen vähän buustia?

Itse olen ollut yh-äiti, nyt lapsi jo aikuinen. Kovapalkkainen itsenäinen nainen, jolla on lujaa kulkeva auto ja iso kämppä :D Yhtään  miestä en ole tarvinnut saati halunnut leikkimään isäpuolta lapselleni. Hyvätasoiset miehet juoksevat perässä, vaikka se ajatus kuinka kutistaisi teidän katkerien ukkojen kiveksiä. Valita olen saanut ja heikommat ravistellut pois matkasta.

Kyllä se on niin, että se perusmies on helposti se, joka alkaa kuvitella, että hänet otetaan elätettäväksi. Tai sitten se perusmies kaipaa äitiä tai terapeuttia tai itsetunnon buustausta, kun se exä oli niin kamala vaikka itse on niin hyvä ihminen. Suomalainen  mies on mieslapsi, joka yrittää rakentaa omaa itsetuntoaa halveks

Se, että sinä olet EHKÄ poikkeus yh-äitien joukossa, vain vahvistaa säännön. Todistit sen itse juuri vaahtoamisellasi.

Vierailija
66/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse lapseton nainen mutta enpä minäkään seurustelisi selaisen miehen kanssa, joka näin loukkaavasti yh-äideistä puhuu, kuin palstan miehet. Kyllähän tuo kertoo heidän negatiivisesta persoonastaan ja siitä, miten he näkevät naiset. 

Hyvien täysjärkisten miesten ei tarvitse huonosti muista naisista. 

Vierailija
67/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse lapseton nainen mutta enpä minäkään seurustelisi selaisen miehen kanssa, joka näin loukkaavasti yh-äideistä puhuu, kuin palstan miehet. Kyllähän tuo kertoo heidän negatiivisesta persoonastaan ja siitä, miten he näkevät naiset. 

tarvitse huonosti puhua muista naisista 

Vierailija
68/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu että tähön ketjuun kirjoittelee lähinnä junttimiehet

Kun kaikki ovat rekisteröimättömiä Vierailijoita, niin miten tulkitset kunkin sukupuolen?

Vierailija
69/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu rehellisesti sanottuna heräisi huoli omasta hyvinvoinnista. Elämässä voi tulla eteen vaikka mitä, katsoisiko tuollainen mies nenänvartta pitkin jos vaikka sairastuisi? Ja haluaisinko kasvattaa lapsia sellaisen miehen kanssa, joka ajattelee naisista noin? 

Vierailija
70/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ketkä ovat miehiä? 

Vierailija
71/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi miehet täällä ovat niin avoimen vihamielisiä ja halveksuvia yh-äitejä kohtaan. Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua uusioperhettä, mutta mistä se viha tulee? Eihän kukaan pakota parisuhteeseen yh-äidin kanssa? 

Vierailija
72/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi miehet täällä ovat niin avoimen vihamielisiä ja halveksuvia yh-äitejä kohtaan. Ymmärrän kyllä, etteivät kaikki halua uusioperhettä, mutta mistä se viha tulee? Eihän kukaan pakota parisuhteeseen yh-äidin kanssa? 

Ovat todennäköisesti sitä pohjasakkaa. Ja pohjalla olevat ihmiset, jotka ovat negatiivisia ja omaavat kiusaajaluonteen yleisemmin ottavat jonkun ryhmän silmätikukseen ja haukkuvat heitä ihan vain kokeakseen, että joku myy ryhmä on heidän alapuolella.

Tästä syystä tällä palstalla on esim lihavahullut, jotka haukkuvat lihavia jokapäivä melkein ihan vain tunteakseen itse olevansa jollain tavalla parempia. Mutta muiden haukkuminen ja mollaaminen itseasiassa tekee heistä sitä kaikista alimmaista pohjasakkaa. 

Vierailija
73/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat yleistää vahvasti. Minulla ei ole mitään yksihuoltajia vastaan. En ketään arvostele, vihaa tai vähättele. Heidän elämäntilanteensa ei ole minusta johtuvaa tai mitenkään minuun vaikuttava. Missä tuo viha sinusta näkyy, minkä perusteella luokittelet kaikki miehet vihamielisiksi yksinhuoltajia kohtaan? 

Vierailija
74/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät ketkä ovat miehiä? 

Kun et ole samaa mieltä kuin minä olet mies. 

Vierailija
75/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovat todennäköisesti sitä pohjasakkaa. Ja pohjalla olevat ihmiset, jotka ovat negatiivisia ja omaavat kiusaajaluonteen yleisemmin ottavat jonkun ryhmän silmätikukseen ja haukkuvat heitä ihan vain kokeakseen, että joku myy ryhmä on heidän alapuolella.

Tästä syystä tällä palstalla on esim lihavahullut, jotka haukkuvat lihavia jokapäivä melkein ihan vain tunteakseen itse olevansa jollain tavalla parempia. Mutta muiden haukkuminen ja mollaaminen itseasiassa tekee heistä sitä kaikista alimmaista pohjasakkaa. 

Hyviä pointteja. Jotenkin on ollut niin vaikeaa löytää näkökulmaa tähän mollaamiseen. Kun itse kuitenkin ajattelen, että vaikken yh-isää välttämättä haluaisi, niin lapset ovat silti iloinen asia yleisellä tasolla. Ja jos en aio olla parisuhteessa jonkun kanssa, en koe että hänen perhetilanteensa olisi jotenkin voimakkaasti tunteita kuohuttava asia. 

Vierailija
76/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä?! Että miehet noin vaan "näkisivät yh-äitiyden ja kaikkeen siihen liittyvien ongelmien taakse???

Eli minä miehenä "vain sivuuttaisin" kaikki seuraavat negatiiviset yh-äiteihin liittyvät asiat:

1. Nainen, jolla on jo lapsia edellisestä suhteesta, joiden luonnetta, persoonaa, työllistämismäärää, stressitasoa, kuluja ja muita ikävyyksiä on todellisuudessa mahdotonta arvioida ellei asu vuosia heidän kanssaan sekä sitä, että nainen on sitoutunut lapsiinsa, ajattelee heitä ennen parisuhdetta ja omaa fakkiintuneita rutiineita, joita lasten elämä säätelee. Lisäksi yh-äiti on kokenut jo keskimäärin raskaampaa elämämpää, kuin lapseton nainen, joka on usein vaikuttanut vähintäänkin hänen ulkonäköönsä. Taustalla toisinaan vielä ex-mies.

2. Nainen, jolla ei ole lapsia eikä em. taakkaa.

Minäkö miehenä haluaisin "nähdä" näiden vastenmielisten asioiden "taakse" ja sivuuttaa ne???

HEI, ENPÄ USKO!!!! :DDDDD

Ja aloitus oli tietysti naisen. Kukaan mies ei kirjoita tuolla tavalla.

Vierailija
77/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen äiti sanan takia ei kelpaa.

Moni mies on itsekin vanhempi. Miksi he karttaisivat parinmuodostuksessa naisia, jotka ovat äitejä? 40+ vuotiaissa uskaltaisin väittää suuremman osan naisista olevan äitejä kuin lapsettomia. Ymmärrän, että lapseton ihminen voi haluta ennemmin lapsettoman kumppanin.

Vierailija
78/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH-äidit kelpaavat, mutta YH-isät eivät.

Vierailija
79/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on vientiä joka tapauksessa, lapset eivät sitä välttämättä hidasta. Jos taas ei ollut miesten suosiossa muutenkaan, lapset ovat viimeinen naula arkkuun. Siksikin kannattaa tarkkaan valita se lapsen isä. 

Hyvin kiteytetty, ja vastaa 100% omia havaintojani. 

Vierailija
80/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat yleistää vahvasti. Minulla ei ole mitään yksihuoltajia vastaan. En ketään arvostele, vihaa tai vähättele. Heidän elämäntilanteensa ei ole minusta johtuvaa tai mitenkään minuun vaikuttava. Missä tuo viha sinusta näkyy, minkä perusteella luokittelet kaikki miehet vihamielisiksi yksinhuoltajia kohtaan? 

Et ole näköjään lukenut kommentteja täältä, tai muista vastaavista keskusteluista. En puhunut kaikista miehistä, ja jos luonnehdinta ei koske sinua, voinet ohittaa kommentin. Olet joko epärehellinen tai todella tietämätön, jos et muka tunnista vihamielisyyttä yh-äitejä kohtaan niin täällä netissä kuin yhteiskunnassa yleisestikin. Ehkä vastaisuudessa voit käyttää energiaa niiden vihamielisten kommenttien oikaisemiseen, jos kerran haluat omaa erinomaisuuttasi korostaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan