Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yh-äiti ei kelpaa?

Vierailija
09.08.2024 |

Ehkä. Mutta kun joku oikea sattuu kohdalle, kyllä se sitten kelpaa.

Päivi Lipponen, Mette Marit muun muassa yh-äitejä, jotka mielestäni aika hyvin hoitaneet aviokauppansa. Toki heidän miehensäkin fiksuja. Kyllä me fiksut miehet näemme yh-äitiyden taakse. Tyhmät miehet ovat sitten asia erikseen, eikä niitä kannata edes havitella.

Joten itse asiassa: yh-äiti kelpaa.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei halua kasvattaa toisen lapsia. 

Vierailija
22/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kuuluu olla neitsyt. Yh-äiti harvemmin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei halua kasvattaa toisen lapsia. 

Toisaalta jos nyt pariutuisin jonkun kanssa, niin riippumatta tuon ihmisen huoltajuudesta minulla ei olisi mitään kasvatuksellista roolia hänen lapsiin. En aio muuttaa kenenkään kanssa yhteen niin kauan kuin jommalla kummalla on vanhemman luona asuvia lapsia.

Vierailija
24/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua lapsia, enkä lemmikkieläintä, joten en myöskään kelpuuta kumppania jolla on lapsia tai lemmikki. 

Juuri näin. Paitsi kissan voisin kelpuuttaa.

Vierailija
25/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen kuuluu olla neitsyt. Yh-äiti harvemmin on.

Kun kyse vähänkään vanhemmista naisista, niin alkaa nuo neitsyet olemaan varsin harvassa. Riippumatta onko yksinhuoltaja, yhteishuoltaja tai lapseton.

Vierailija
26/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäis kelvata? Jos hakee töitä niin jos lapsi sairastuu niin on itse aina pois töistä. Jos hakee miestä niin miksi jonku toisen miehen pitäisi maksella muiden pentujen kuluja tai kuunnella sitä kitinää? Olisit vaan pysynyt aviossa vai synnytitkö kenties äpä rän?

Vierailija
27/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hakee miestä niin miksi jonku toisen miehen pitäisi maksella muiden pentujen kuluja tai kuunnella sitä kitinää? 

Miksi minuun pitäisi maksaa naisystävän lasten kuluja? Kun kyseessä riittävän vanhat lapset, niin kitinäkin vähäistä. Mainitut lapset voi jo olla aikuisia, joilla oma elämä ja koti, missä asuvat. 

Vierailija
28/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas itsekkäitä miehiä ketju täynnä, jotka kyselevät: miksi minun pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Ei teidän tarvitsekaan. Muttnäin lapsettomana naisena sanon, että harvalle naiselle kelpaa tuollainen omaa napaa tuijottava vätys. Voitte toki olla itsekkäitä, mutta turha alkaa haukkua naisia, jos ette saa ketään. Itsekkyys on luotaantyöntävää

Vierailija
29/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yh-äiti kelpaa vaan, jos se on samalla jännänainen! Näin se vaan menee.

Mitä jännänainen tarkoittaa?

Vierailija
30/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas itsekkäitä miehiä ketju täynnä, jotka kyselevät: miksi minun pitäisi maksaa sitä ja tätä.

Ei teidän tarvitsekaan. Muttnäin lapsettomana naisena sanon, että harvalle naiselle kelpaa tuollainen omaa napaa tuijottava vätys. Voitte toki olla itsekkäitä, mutta turha alkaa haukkua naisia, jos ette saa ketään. Itsekkyys on luotaantyöntävää

Makseletko sinä miesystäväsi kustannuksia hänen lapsista? Epäilen monen naisenkin miettivän, että kumpikin osapuoli maksaa omien lastensa kulut. Naisystävä ei osallistu minun lasten menoihin ja minä en osallistu hänen lasten menoihin.

Vierailija
31/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suvussa jokainen yh-äiti on löytänyt uuden miehen, 3 jopa sellaista, joilla ei ollut omia lapsia! 2 näistä on on jo naimisissa näiden miesten kanssa. 

Kyllä ne YH-äidit kelpaa, aina :) Ne, jotka vinkuu täällä kuin jotkut tenavat siitä, että yh-äidit ei kelpaa ja etteivät halua kasvattaa muiden miesten lapsia, niin ei nämä miehet saa lapsettomiakaan naisia.

Vierailija
32/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukin tekee omat ratkaisunsa. Itse deittisivuilla ja -sovelluksissa sivuutan yksinhuoltajat, koska en usko yhteistä lapsetonta aikaa juuri löytyvän. En halua liian äkkiä tavata toisen lapsia. Tähän yhdistyy myös minkä ikäisiä lapsia toisella on. Kun omat ovat jo teinejä, niin en halua tutustua kehenkään jolla on pienempiä lapsia tai joka haluaa lisää lapsia. Mitä vanhemmat lapset kummallakin on, niin sitä vähemmän toki vaikuttaa onko yhteishuoltajuus tai yksinhuoltaja.

Se lapsi määrittelee jopa sen missä asutaan. 

Vierailija
33/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yh-äiti kelpaa vaan, jos se on samalla jännänainen! Näin se vaan menee.

Mitä jännänainen tarkoittaa?

Jännänaiselle tyypillisiä ominaisuuksia listattuna alla:

- seksikäs ulkonäkö ja pukeutuminen 

- ulospäin suuntautunut luonne, ja taitava miesten kanssa sosiaalisissa tilanteissa 

- taitava, seikkailullinen ja avaramielinen sängyssä. 

- epävakaa luonne

- vähäinen tai olematon koulutustaso 

- työtön tai matalapalkka-alalla

- omaa maksuhäiriöitä ja/tai velkoja

Vierailija
34/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse et ikipäivänä suostuisi maksamaan miesystäväsi lasten menoja, jos olisit suhteessa yh-isän kanssa.

Vierailija
35/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe... Yh-äidit ovat ihan kivaa viikonloppuhauskaa, jos ovat hyvännäköisiä ja treenattuja, mutta en tietenkään missään nimessä lähtisi toisen miehen siittämien lasten isäpuolen asioita hoitamaan. Se nyt on tietenkin aivan selvä asia jokaikisen normaalin terveen ja arvonsa tuntevan miehen mielestä.

Beta- ja alemmat miehet sitten erikseen, ketkä eivät parempaa saa ja joutuvat tyytymään yh-äiteihin.

Vierailija
36/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä itse et ikipäivänä suostuisi maksamaan miesystäväsi lasten menoja, jos olisit suhteessa yh-isän kanssa.

sinällään ymmärrän näin ajattelevia ihmisiä, koska tämähän kertoo vain siitä, että on vähävarainen ja todennäköisesti elää tukien varassa. Silloin rahaa ei ole antaa kenellekkään muulle, kuin itselle.

Itse kun seurustelin yh-isän kanssa ja hyvätuloisena ei kyllä haitannut yhtään viedä omilla rahoillani lapsia ulos syömään, ostella niille juttuja jne. Ainoa asia mihin en kuitenkaan suostunut oli lapsien vahtiminen, eli isän piti löytää lapsenvahdit jos jotain menoa oli. 

Vierailija
37/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehe... Yh-äidit ovat ihan kivaa viikonloppuhauskaa, jos ovat hyvännäköisiä ja treenattuja, mutta en tietenkään missään nimessä lähtisi toisen miehen siittämien lasten isäpuolen asioita hoitamaan. Se nyt on tietenkin aivan selvä asia jokaikisen normaalin terveen ja arvonsa tuntevan miehen mielestä.

Beta- ja alemmat miehet sitten erikseen, ketkä eivät parempaa saa ja joutuvat tyytymään yh-äiteihin.

heh, ja siellä meillä alfa kirjoittelee vauvapalstalle :D Haistan jo tänne asti misogynian

Vierailija
38/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa jos pökäleitä pyörii jaloissa

Vierailija
39/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös yh-äitejä ja -isiä, jotka ovat leskiä. Tämä nyt vain muistutuksena.

Vierailija
40/93 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kysymys tuosta edes, vaan se teidän asenne vaan paistaa läpi. Olette itskekäitä. Ette ole valmiita antamaan toiselle. Suhde on vastavuoroinen keksintö. On iso red flag että mies puhuu tuohon sävyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi