Tänään ruokana kananmunakastiketta, perunoita ja kurpitsasalaattia
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Broilerikiusauksella mennään. Puolukkahilloa kylkeen.
Eikö se päällä oleva paita likaannu pahasti, kun on hilloa kyljessä?
Minäkään en voi sietää ja oikein suututtaa kun jatkuvasti on jotain joka laitetaan "kylkeen". On kyllä outo sanonta kun ruoasta puhutaan. Kuka lienee keksinyt noin mätämunamaisjuntin ilmaisun.
"Kylki" ilmestyi tv-kokkien puheeseen joskus 90-lopussa...
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mitä paskaa.
kunnioittavammin voitko puhua ruuasta. näkisitpä nälkää. ruoka,hyvät raaka-aineet,terveellinen mun jne ei ole paskaa eikä siksi muutu jos juuri sinä et pidä siitä. mene pois nolo olet. ei ole kasvatettu kotona aikoinaan. minkälainen koti mahtoi olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en voi sietää ja oikein suututtaa kun jatkuvasti on jotain joka laitetaan "kylkeen". On kyllä outo sanonta kun ruoasta puhutaan. Kuka lienee keksinyt noin mätämunamaisjuntin ilmaisun.
Ja heti jäi kaikille käyttöön, ei kyseenalaistettu yhtään noin hölmöä sanontaa. Oli sentään tv-kokki niin, ei tietty kyseenalaistettu vaan ihailtiin.
syön paistettuja ahven fileitä ja muusia. Kalastan itse ahvenia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja heti jäi kaikille käyttöön, ei kyseenalaistettu yhtään noin hölmöä sanontaa. Oli sentään tv-kokki niin, ei tietty kyseenalaistettu vaan ihailtiin.
Mitä sulla on PÄÄLLÄ? Haluatko juustoa leivän PÄÄLLE? Me KÄSITTELEMME asian. Meillä on mökki niemen NENÄSSÄ. Mylly sijaitsee kosken KUPEESSA. Kunpa ihmiset olisivat aikanaan kyseenalaistaneet nämäkin sanonnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kananmunakastike ja perunat, siihen kuuluu kalapuikot paistaa lisäksi. On herkkua.
Saa paistaa, ei kuulu paistaa.
Meillä kuuluu paistaa.
Meillä ei syödä kaupan kalapuikkoja, joskus olen itse hauesta tehnyt ja se jos mikä on hyvää.
Tänään syötiin kantarelleja kermakastikkeessa ja kurpitsa-sipuli-porkkanapaistosta ja perunoita omasta puutarhasta haettuja.
Btv munakastike on herkkua.
Naudanmaksaviipaleita voissa ja valkosipulissa paistettuna omenanviipaleiden ja punaherkukoiden kera, kukkakaalimuusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsassa munakasta jossa kanttarelleja ja eilistä kanaa, sekä lautasella oli lisänä salaattia, kurkkua ja fetaa.
Iltapuolen ruoka voisi olla jotain pakastimesta löytyneistä 2 porkkanalaatikosta, mutta mitä niistä voisi tehdä????
Jos en keksi, eikä kukaan vinkkaa, niin keitän makaronia ja syön sitä voin + ketsupin kanssa.
Mies työmatkalla, täytän itseäni puutarhamarjoilla, enkä viitsi itselleni kovin kokkailla.
Tee pihvejä porkkanalaatikosta. Lisää kanamunaa ja mausteita. Muotoile pihveiksi ja paista pannulla.Kalapuikonkorvikkeiksi olen joskus tehnyt kala-allergiselle ;) Prkkanalaaitikosta tulee hyviä rieskasia. Lisää maitoa, kananmunaa ja jauhoja. Nosta lusikalla leivinpaperilla, jauhota ja painele ohuiksi rieskoiksi. Paista 225
Idioottimaista lähteä pelkän porkkanalaatikon takia Cittariin, jos mitään muuta erityistä sieltä ei tarvitse ja muuten pärjää lähimarketin tuotteilla. Itse teen noita laatkkoviritelmäruokia lähinnä heti joulun jälkeen, muina vuodenaikoina sitten muunlaisia ruokia.
69: hän, jolle vastattiin kysyi mitä voisi tehdä pakastimessa olevista porkkanalaatikoista ja sai hyvän neuvon. Miksi sinä vastasit noin töykeästi kun ei se edes ollut mikään yleisneuvo kaikille, on kotona sitä laatikkoa tai ei? Et tainnut edes lukea sitä aiempaa kommenttia tai sitten et vain. kertakaikkiaan ymmärrä lukemaasi.
Vierailija kirjoitti:
69: hän, jolle vastattiin kysyi mitä voisi tehdä pakastimessa olevista porkkanalaatikoista ja sai hyvän neuvon. Miksi sinä vastasit noin töykeästi kun ei se edes ollut mikään yleisneuvo kaikille, on kotona sitä laatikkoa tai ei? Et tainnut edes lukea sitä aiempaa kommenttia tai sitten et vain. kertakaikkiaan ymmärrä lukemaasi.
Mainioita nämä nykyiset viestien lainaukset. Edellinen väitti, että Cittarissa sitä on myynnissä läpi vuoden, kun olin aiemmin sanonut, että lähimarketista sitä ei saa ollenkaan tähän aikaan vuodesta. En todellakaan lähde Cittariin tuon takia. Itseltäsi on jäänyt näköjään aiemmat kommentit täysin lukematta, älä muita syyttele. En muuten itse tee joulun alla laatikoita pakastettavaksi asti, kun niillä on meillä sen verran huono menekki. Kaupan laatikot riittävät oikein hyvin ja niitäkin pari kappaletta laatuaan koko joulun ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kanan munakastike tuo mulle hieman oksua suuhun, kun muistelen...
Olet muutenkin vajaa, kun et osaa yhdyssanaa vaikka malli on aloituksessa.
Vierailija kirjoitti:
en ole ronkeli, mutta lapsuudesta jäänyt pahat traumat kanamunakastikkeesta ja olen laatannut kerran takas lautaselle.
Omille muksuille olen tehnyt mutta pahaa tehnyt silloinkin.
Sinulla on varmasti vaikeampiakin traumoja kuin kananmunakastike.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä mitä tänään syödään aloitus. Jatkuvaa saman asian jauhamista.
Pitäisikö olla ukkojen munanmittausjuttuja tai valitusta, että rahaa kolme euroa ja kuukausi pitäisi pärjätä?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä mitä tänään syödään aloitus. Jatkuvaa saman asian jauhamista.
Jos v*tuttaa niin ignooraa.
Vierailija kirjoitti:
Aiotko tulla huomennakin kysymään samaa?
Saattaa olla. Aiotko tulla huomennakin lukemaan aloituksia, jotka ei sinua kiinnosta?
Broilerijauhelihakastiketta curryllä, mukana on tomaattimurskaa, keitetty kasaan. Kylkeen höyrytettyä parsakaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanan munakastike tuo mulle hieman oksua suuhun, kun muistelen...
Olet muutenkin vajaa, kun et osaa yhdyssanaa vaikka malli on aloituksessa.
En oo vajaa, osaan yhdyssanat meko hyvin noiden testienkin mukaan. Nyt vähän lipsahti sormet näppäimillä ja näitä ei kukaan tarkistele itse.
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mitä paskaa.
Äidin pikku t1ss1poskelle pitää olla vain hampurilaisia, sipsejä ja coca colaa. Muuten tulee itku ja parku.