Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti: Olenko jaanyt jostain merkittavasta paitsi, kun en ole kokenut yhden yon suhteita tai edes seksia seurustelun alkuaikoina, vaan vasta vakiintuneemmassa vaiheessa?

Vierailija
06.02.2007 |

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itsekään kokenut yhtään yhden yön juttua. Miksi kokeilisinkaan? Tiedän jo valmiiksi, ettei siitä olisi MINULLE mitään iloa.

Vierailija
2/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppaneiden (3 kpl) kanssa on kyllä melko aikaisessa vaiheessa sekstailtu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt 30+ ikäisenä jotenkin harmittaa, että olen ollut aina niin kiltti. Tekisi mieli olla tuhma ja räväyttää kunnolla. Mutta eihän se tietenkään sovi, kun olen naimisissa.

Kuulostaa varmaan tosi hölmöltä.

ap

Vierailija
4/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nythän sä joudut vain uskomaan siihen, ja näyttää siltä että sulla on siinä vaikeuksia.

Vierailija
5/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on oma juttunsa mennä jonkun kanssa esim. hotelliin viettämään rietasta ja hurjaa yötä.

Vierailija
6/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Nyt 30+ ikäisenä jotenkin harmittaa, että olen ollut aina niin kiltti. Tekisi mieli olla tuhma ja räväyttää kunnolla. Mutta eihän se tietenkään sovi, kun olen naimisissa.

ap

useampaankin kertaan. Et ole jäänyt mistään paitsi!

Vierailija
7/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kiitos.

ap

Vierailija
8/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon puolivelton munan lisäksi, sukupuolitaudeista (Mikä ihmeen ehkäisy? T. 3% humalainen) ja iänikuisista seuraavan päivän morkkiksista!

Jos jotain huonoa, niin jotain hyvääkin, sillä mulle on joitakin ihan mielellään muisteltaviakin muistoja.....

Vierailija
9/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten voi tulla just tunne että on jäänyt jostain paitsi ja se sitten kaivertaa mieltä.

Muuten voisin sanoa että ei ne yhdenillansuhteet nyt ole mulla ainakaan päällimäisenä muistoissa, suurin osa oli kännissä harjoitettua huonoa seksiä. Tosin helmiäkin oli joukosssa.

Vierailija
10/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin ne yhden illan suhteet ovat olleet enempi kännistä sekoilua kuin onnistunutta seksiä. Yksi selvin päin keskellä päivää sattunut tapaus on jäänyt mieleen hyvänä seksinä, mutta varmaan suurimmalla osalla muista kerroista (oliskohan niitä jotain 5-10? en muista, kun siitä on kauan ;) kukaan läsnäolija ei ole lauennut.

Olen nykyiseni kanssa osittain siksi, että hänen kanssaan olen kokenut parhaat seksijuttuni. Olen ehkä pinnallinen, mutta asialla on minulle merkitystä vielä nytkin, kun alkuvaiheen kiihko on jäänyt taakse. Ei tarvi miettiä, olisiko jossain jotain parempaa.

Vierailija
11/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on taitava, huomioiva ja ennakkoluuloton. En siis niinkään kaipaa itse seksiä muualta, vaan seikkailua, jännitystä, räväyttämistä. Kiltin tytön kriisi siis. Mutta en kyllä niin hullu ole, että petän mieheni luottamuksen tekemällä jotain vain kokeilunhalusta.

ap

Vierailija
12/12 |
06.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

ap

Testasin kanssa, vaikka en ihan yhden yön, mutta lyhkäsiä juttuja kuitenkin, ja totesin etten ole menettänyt mitään. Vieraan ihmisen kanssa seksi ei ole hääviä, mutta onhan siinä se saalistamisen ilo, jos jotain hyvää pitää löytää.

Eiköhän noi sun tunteet ole ihan yleisiä muillakin jossain vaiheessa elämää ja parisuhdetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän