Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
G: Ihanin, kaunein ja mukavin paikkakunta jossa olet asunut?
Kommentit (44)
kaupunki täynnä kulttuuria ja ihastuttavia vanhoja rakennuksia sekä riittävästi jätetty luontoa kaupunkiinkin. :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuopio oli erittäin siisti ja kaunis kaupunki.
Olen muuttanut tänne aivan pienenä, enkä edes muista sitä edeltävää aikaa, joten tarkasti ottaen en ole täältä kotoisin. Asuin muutama vuosi sitten muualla 3½ vuotta ja palasin takaisin. Sopivan kokoinen kaupunki enkä enää aio muuttaa muualle ellei jostain syystä ole pakko.
Alue: Aihe vapaa
siellä tuli vietettyä 17 vuotta elämästä, en asu siis enää. nykyisin Helsingissä