G: Ihanin, kaunein ja mukavin paikkakunta jossa olet asunut?
Kommentit (44)
En ole kotoisin, mutta täällä on tullut asuttua jo 17 vuotta, eikä pois saa kirveelläkään. Ihanat ihmiset, kaunis järvimaisema ja mahtavat ulkoilumaastot. Ja kaiken kukkuraksi täältä löytyi elämäni mieskin!
Oletko sieltä kotoisin / asutko siellä nyt?
Olen kotoisin Tampereelta ja asun täällä nyt, en muuta toivottavasti koskaan pois!
En ole sieltä kotoisin, enkä asua siellä nyt.
Pohjoisessa asun ja täältä olen myös kotoisin. Tosin lapsen takia muutimme takas pohjoiseen, täällä parempi lapsiperheen asua, elää ja olla.:)
Mutta ilman lasta asuisin vieläkin Helsingissä.
en ole sieltä kotoisin enkä asu siellä enää. siihen että se on mun mielestä paras niistä paikoista missä oon asunu, vaikuttaa ehkä se että olin silloin lapsi ja elämä oli vielä helppoa ja kaikki hyvin:) sieltä on niin hyviä muistoja, että se taitaa olla sen paikan paras puoli:)
Kivan kokoinen ja kuvankaunis pikkukaupunki. Asuin siellä opiskeluajan ja aina joskus haaveilen takaisin muuttamisesta.
Hämmästyttävän paljon täällä on Kuopio-faneja. Pitäisiköhän etsiä töitä sieltä...
Sen siitä saa, kun on liian pitkät kynnet kymmensormijärjestelmällä kirjoittaessa... En asu enää tällähetkellä, mutta takaisin menen heti, jos tilaisuus tulee.
Mikä ihme sanassa SYDNEY on ylivoimaista suomalaisille?
Vierailija:
Sen siitä saa, kun on liian pitkät kynnet kymmensormijärjestelmällä kirjoittaessa... En asu enää tällähetkellä, mutta takaisin menen heti, jos tilaisuus tulee.
Kuukauden paasta tulee 5 vuotta tayteen taalla.
Olen syntyperäinen helsinkiläinen.
Olen asunut.
Olen asunut myös:
Helsinki, Hollola, Hämeenlinna, Lahti, Hamina, Tampere, Turku
2. Tampere ja 3. Hämeenlinna myös erit jees
(Sydney kolahti minuunkin, vaikken suurkaupungissa halusiskaan asua)
Olen sieltä kotoisin, en asu enää.
En osaa valita. Helsinki ja Espoo hyviä talvikaupunkeja. Sitten taas kesällä viehättää enemmän sellaiset 30-50 000 asukkaan kaupungit kuten Kajaani, Lohja ja Mikkeli. Mulle jotenkin vaihtelu on tärkeää, joten parasta on jos on kahdessa paikassa mahdollisuus viettää vuotta.
Kotoisin olen Helsingistä, mutta Espoossa asustellut enemmän ja Oulussakin on tullut pitkiä harharetkiä.
Ehdottomasti kivoin paikka asua. Luonto lähellä ja kaupungin palvelut... Tuli asuttua 4 vuotta kunnes oli pakko muuttaa ulkomaille... Kaipuu herää vieläkin
enkä ole sieltä kotoisin ;-) enkä asu enää (valitettavasti. Mutta ehkä vielä joskus... )
Asunut olen 4 vuotta. Kotoisin pikkukaupungista, jossa ahdisti olla. Olisi pitänyt muuttaa jo paljon aiemmin, koska Suomessa tämä kaupunkin on paras!
Toisaalta joku osa mussa (olen maalta) kaipaa maaseudulle, mutta yritän muistaa maaseudun huonot puolet ja Tamperehan on oikein passeli kaupunki: tarpeeksi city, mutta silti mahtuu kädelle.
Pitänee joskus kokeilla tuota Kuopioo, ei tullu siellä ees käytyy kun pari kertaa lapsena vaikka melko läheltä olen kotoisin.
Rovaniemellä sekin ok, Tampereella ok, hyvinkää ok sekin mutta Helsinki vie voiton asunut täälä 8v enkä lähde pois... Ai niiin vantaallakin olen asunut ihan jees martinlaakso nimen omaan
Suomesta Helsinki on ihan ykkönen. Stadista olen kotoisin ja nykyäänkin Helsingissä asustan :)