Onko sinulla painopeitto? Kokemuksia kaivattaisiin
Mieheni on työskennellyt yövuoroissa jo jonkin aikaa, ja hänen nukahtamisaikansa ovat olleet noin 2-3 tuntia vaikka kaiken maailman yrttiteet on kokeiltu. Päiväunet ovat katkonaisia ja levottomia, mikä vaikuttaa hänen jaksamiseensa ja hyvinvointiinsa.
Olen lukenut jonkin verran painopeitoista ja niiden mahdollisista hyödyistä. Voisiko painopeitto olla hyvä ratkaisu?
Kommentit (169)
Mä jo 70-luvulla lapsena ollessa, pidin ikivanhaa resuista painavaa täkkiä parhaana. Sitten mutsi raivostui ja osti jonkun vanupeiton ohuen, vihasin vuosia niitä sen mallisia täkkejä, ihmettelin nuorena eikö missään myydä painavampia peittoja, ei myyty.
Onneksi nykyaikana on toisin, ostin heti 9 kg painopeiton kun tuli myyntiin joskus 2017v Puuilosta(se halpa harmaanvärinen) ja viime vuonna uuden 7kg kalliin peiton, enkä vaihtaisi sitä nyt.
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on
Nähtävästi W.T porukan kokoontumisajot menossa
Koin sen painon epämiellyttävänä.En pystynyt käyttämään.
Mulla on painopeitto ja nukahdan paremmin sen alla mutta heräilen sitten yöllä kun se on valunut pois. Ja peitto on niin raskas että yöllä havahtuu liikaa kun joutuu käyttämään voimaa että saa hilattua sen takaisin päälle.
Vierailija kirjoitti: Kouvolatukka
Jep jep
jooojooojooojoooojojojojojojjj...
Ikinä en ottaisi. En siedä yhtään painoa, varsinkaan jalkojen päällä
mä koetan olla hyvä tyyppi.. ja mulla on työpaikka ja kämppä ja auto..silti ei kelpaa
Lens just kikkare housuun t. ap puhelimella
Opettele kirjoittamaan idiootti.
Oletko koskaan pysähtynyt vain nauttimaan hetkestä?
hommaa fyrkkaa ja käytä sitä