Mihin mä sijoitan 100 € kuukaudessa? Turvallinen rahasto, jossa toteutuisi korkoa korolle ilmiö :)
Kommentit (68)
Tyhmä kusymys mutta tuleeko esim noista OP:n pohjoismaat indeksirahastoista korkoa korolle?
Mihin sijoitat Kin karta nyt jenkkilää
..
Pitkä nousun taantumaa on odotettu jo pitkään ja pörssi romahdusta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan sukanvarteen ja kultaan.
Hankala kävellä kultaharkot sukanvarsissa.
Piilota maakuoppaan..setelit mätänee kulta ei
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä kusymys mutta tuleeko esim noista OP:n pohjoismaat indeksirahastoista korkoa korolle?
Kaikesta rahoistoista tulee korko korolle kun pääoma kasvaa arvonnousun myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osto ketjuina ja laita kaulaan
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sijoittaa mihinkään varallisuuteen ..jos joudut työttömäksi joudut maksamaan itse minä saat muuten tukina..
Vanhuuttaan varten ei kannata säästää kun nyt VM suunnittelee että vanhusten varallisuus käytettäisiin kaikki hoivamaksuihin
Miksi jonkun satojen tuhansien nettovarallisuuden päällä istuvan seniorin pitäisi saada kaikki yhteiskunnan palvelut veronmaksajien kustantamana? Perikunta vaan silmät kiiluen vahtaa ettei perintörahoista hupene mitään kulutukseen. Samaan aikaan leikataan ihan surutta lapsilta joka käänteessä.
Nordnetin amerikanrahasto pienillä kuluilla. Olet kyydissä kun Nvidia, Apple, Google tai laihdutuslääkevalmistaja Eli Lily nousee taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata sijoittaa mihinkään varallisuuteen ..jos joudut työttömäksi joudut maksamaan itse minä saat muuten tukina..
Vanhuuttaan varten ei kannata säästää kun nyt VM suunnittelee että vanhusten varallisuus käytettäisiin kaikki hoivamaksuihin
Miksi jonkun satojen tuhansien nettovarallisuuden päällä istuvan seniorin pitäisi saada kaikki yhteiskunnan palvelut veronmaksajien kustantamana? Perikunta vaan silmät kiiluen vahtaa ettei perintörahoista hupene mitään kulutukseen. Samaan aikaan leikataan ihan surutta lapsilta joka käänteessä.
No. Perintöverona valtio joka tapauksessa ottaa rusinat päältä rahana...
Kyse kai on lähinnä siitä että valtio ei enää. Malta odottaa että vanhis kupsahtaa
Vierailija kirjoitti:
Nordnetin amerikanrahasto pienillä kuluilla. Olet kyydissä kun Nvidia, Apple, Google tai laihdutuslääkevalmistaja Eli Lily nousee taivaaseen.
En ymmärrä tota Nordnetin hehkutusta. Kerran silmäilin tarjontaa ja se ei eroa tuotto-odotuksiltaan tai kuluiltaan mitenkään jonkun OPn rahastoista.
Vierailija kirjoitti:
Varo Amerikan rahastoja...sijoita sen sijaan valikpituihin teknologia osakkeisiin..
Vierailija kirjoitti:
Mihin sijoitat Kin karta nyt jenkkilää
..
Pitkä nousun taantumaa on odotettu jo pitkään ja pörssi romahdusta..
Se romahdus oli jo. Markkinat reagoivat etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osto ketjuina ja laita kaulaan
En tykkää emännänkyhmystä niskassa.
Mulla lähti juuri tässä sijoitushuumassa yli kolme tuhatta euroa tappioihin yhdessä päivässä..
Olin myös rahastosijoittaja
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti indeksirahastoista tulee koska siellä osakeyhtiöitä jotka maksavat osinkoa ja rahasto sijoittaa osingot uudelleen.
Amerikan pörssi on 98% maailman pörssin arvosta. Ainut rahasto mitä kannattaa ostaa on USA indeksirahasto pienillä kuluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No. Perintöverona valtio joka tapauksessa ottaa rusinat päältä rahana...
Kyse kai on lähinnä siitä että valtio ei enää. Malta odottaa että vanhis kupsahtaa
Perintövero voisi hyvin olla 90% niin kummasti löytyisi motivaatiota käyttää omat rahat elämiseen.
Ei mihinkään suomen pankeissa tarjolla olevaan, tulee vaan persnettoa et saa edes pääomaa turvattua. Jossain ulkomailla saa rahastoissa jopa 14% vuodessa pääomaturvatusti.
Kulta on hyvä sijoituskohde..arvo noussut vuodessa 20 prosenttia eikä arvo romahda osakkeiden mukana