Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mihin mä sijoitan 100 € kuukaudessa? Turvallinen rahasto, jossa toteutuisi korkoa korolle ilmiö :)

Vierailija
08.08.2024 |

Auttakaa, please

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse laitan sukanvarteen ja kultaan.

Hankala kävellä kultaharkot sukanvarsissa.

Vierailija
22/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kusymys mutta tuleeko esim noista OP:n pohjoismaat indeksirahastoista korkoa korolle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sijoitat Kin karta nyt jenkkilää

..

Pitkä nousun taantumaa on odotettu jo pitkään ja pörssi romahdusta..

Vierailija
24/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Piilota maakuoppaan..setelit mätänee kulta ei

Vierailija
25/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmä kusymys mutta tuleeko esim noista OP:n pohjoismaat indeksirahastoista korkoa korolle?

Kaikesta rahoistoista tulee korko korolle kun pääoma kasvaa arvonnousun myötä

Vierailija
26/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osto ketjuina ja laita kaulaan

Vierailija
27/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sijoittaa mihinkään varallisuuteen ..jos joudut työttömäksi joudut maksamaan itse minä saat muuten tukina..

Vanhuuttaan varten ei kannata säästää kun nyt VM suunnittelee että vanhusten varallisuus käytettäisiin kaikki hoivamaksuihin

Miksi jonkun satojen tuhansien nettovarallisuuden päällä istuvan seniorin pitäisi saada kaikki yhteiskunnan palvelut veronmaksajien kustantamana? Perikunta vaan silmät kiiluen vahtaa ettei perintörahoista hupene mitään kulutukseen. Samaan aikaan leikataan ihan surutta lapsilta joka käänteessä. 

Vierailija
28/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnetin amerikanrahasto pienillä kuluilla. Olet kyydissä kun Nvidia, Apple, Google tai laihdutuslääkevalmistaja Eli Lily nousee taivaaseen. 

Vierailija
29/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sijoittaa mihinkään varallisuuteen ..jos joudut työttömäksi joudut maksamaan itse minä saat muuten tukina..

Vanhuuttaan varten ei kannata säästää kun nyt VM suunnittelee että vanhusten varallisuus käytettäisiin kaikki hoivamaksuihin

Miksi jonkun satojen tuhansien nettovarallisuuden päällä istuvan seniorin pitäisi saada kaikki yhteiskunnan palvelut veronmaksajien kustantamana? Perikunta vaan silmät kiiluen vahtaa ettei perintörahoista hupene mitään kulutukseen. Samaan aikaan leikataan ihan surutta lapsilta joka käänteessä. 

No. Perintöverona valtio joka tapauksessa ottaa rusinat päältä rahana...

Kyse kai on lähinnä siitä että valtio ei enää. Malta odottaa että vanhis kupsahtaa

Vierailija
30/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordnetin amerikanrahasto pienillä kuluilla. Olet kyydissä kun Nvidia, Apple, Google tai laihdutuslääkevalmistaja Eli Lily nousee taivaaseen. 

En ymmärrä tota Nordnetin hehkutusta. Kerran silmäilin tarjontaa ja se ei eroa tuotto-odotuksiltaan tai kuluiltaan mitenkään jonkun OPn rahastoista. 

Vierailija
31/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varo Amerikan rahastoja...sijoita sen sijaan valikpituihin teknologia osakkeisiin..

Vierailija
32/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin sijoitat Kin karta nyt jenkkilää

..

Pitkä nousun taantumaa on odotettu jo pitkään ja pörssi romahdusta..

Se romahdus oli jo. Markkinat reagoivat etukäteen.

Vierailija
33/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osto ketjuina ja laita kaulaan

En tykkää emännänkyhmystä niskassa.

Vierailija
34/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla lähti juuri  tässä sijoitushuumassa yli kolme tuhatta euroa tappioihin yhdessä päivässä..

Olin myös rahastosijoittaja

Vierailija
35/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti indeksirahastoista tulee koska siellä osakeyhtiöitä jotka maksavat osinkoa ja rahasto sijoittaa osingot uudelleen.

Vierailija
36/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikan pörssi on 98% maailman pörssin arvosta. Ainut rahasto mitä kannattaa ostaa on USA indeksirahasto pienillä kuluilla.

Vierailija
37/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No. Perintöverona valtio joka tapauksessa ottaa rusinat päältä rahana...

Kyse kai on lähinnä siitä että valtio ei enää. Malta odottaa että vanhis kupsahtaa

Perintövero voisi hyvin olla 90% niin kummasti löytyisi motivaatiota käyttää omat rahat elämiseen. 

Vierailija
38/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mihinkään suomen pankeissa tarjolla olevaan, tulee vaan persnettoa et saa edes pääomaa turvattua. Jossain ulkomailla saa rahastoissa jopa 14% vuodessa pääomaturvatusti.

Vierailija
39/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta on hyvä sijoituskohde..arvo noussut vuodessa 20 prosenttia  eikä arvo romahda osakkeiden mukana

Vierailija
40/68 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnetistä indeksirahasto?