Miksei työttömät vauva palstan naiset kelpuuta työttömiä vauva palstan miehiä?
Eikö se olisi mukavaa jos olisi samanlainen kumppani ja samat harrastukset. Asuisitte yhdessä ja olisitte onnellisia.
Kommentit (46)
Mistä sen tietää kelpuuttaako??? Tämä on anonyymi nettipalsta ja tuolla jossain on tosielämä. Olen tavannut tosielämässä tasan yhden miehen joka on avoimesti myöntänyt seuraavansa palstaa. Samoin olen tavannut vain yhden miehen joka on myöntänyt seuraavansa sitä yhtä isoa nuorten miesten palstaa jonka nimi on täällä kielletty. Nämä on vähän kuin seiskan lukeminen ettei niitä kukaan tee tai enintään vahingossa tai vitsillä. Edes työttömät.
Vierailija kirjoitti:
Avio ja avoliitot ovat kohta menneen talven lumia.Sen yhden lapsen voi huoltaa yhdessä muutenkin..
Ihmiskunta on menneen talven lumia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on taas hyvä esimerkki siitä, miten miehille on ihan sama, minkälainen nainen on,kunhan on joku-reikä, seuraa ka maksaja. Oikeasti haluaisivat sen nuoren ja kauniin,mutta kun ei sitä saa, niin kelpaa ihan kuka vaan. Hyötyesineeksi. Ihastumisesta tai rakkaudesta on turha puhua, pääasia on, että mies saa tarpeidensa tyydyttäjän.
Eikä ole ihan sama. Minä haluan naisen joka ei polta tupakkia ja harrastaa liikuntaa kanssani ja lähtee vaikka pyöräilemään eurooppaan jonkun maan halki kanssani.
Eli etsit harrastuskaveria.
En. Vaan FWB suhdetta. Ihan eri asia. Toope.
Eikö kukaan tajua että työtön elättää itsensä kuten tähänki asti sinkkuna ollessa. Meinaatteko että työttömät kuolis nälkään kun eivät osaa elättää itseään ei se työtön mies elättäjää etsi vaan kumppania.
Kyllä tässä maassa on aika paljon työttömiä miehiä ja naisia jotka seurustelee. Molemmat elättää itsensä. Ruokakuluja voi jakaa jos molemmat syö samaa ruokaa.
Työtön rikollinen on tosiaan sitä parasta ainesta. Pääasia että ei ole tylsää...