Uskaltaako juoda alkoholia jos on käyttänyt muutaman viikon ajan olazapin 5mg iltaisin ja
Kommentit (12)
Ei tietenkään voi!!! Alkoholi voimistaa lääkkeen tehoa. Älä leiki terveydelläsi, järki käteen!!!!
Vierailija kirjoitti:
🤣
No mikäs noin naurattaa
Tuon Risperidonin kanssa ei suositella alkoholia. Mutta kyllä tiedän ihmisten joka ryyppää jopa paljon vaikka sitä käyttää, eikä sille mitään tunnu sen ihmeempää käyvän kuin että tulee vähän vähemmästä määrästä humalaan kuin ennen lääkettä. Suositeltavaa ei toki ole.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään voi!!! Alkoholi voimistaa lääkkeen tehoa. Älä leiki terveydelläsi, järki käteen!!!!
No milloin voi ottaa alkoholia lääkkeen lopetuksen jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Tuon Risperidonin kanssa ei suositella alkoholia. Mutta kyllä tiedän ihmisten joka ryyppää jopa paljon vaikka sitä käyttää, eikä sille mitään tunnu sen ihmeempää käyvän kuin että tulee vähän vähemmästä määrästä humalaan kuin ennen lääkettä. Suositeltavaa ei toki ole.
Tiiätkö minkälainen annostus hänellä on?
Olantsapiinia olen käyttänyt. En ole huomannut mitään vaikutuksia.
Juoppo haluaa juoda. En yhtään ihmettele kun elämän hallinta on hukassa.
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako lääkkeet lopettaa seinään (kun vasta noin vähän aikaa olen käyttänyt) ja jos ei vielä tänään voi juoda niin kuinka paljon pitää oottaa lääkkeen lopetuksen jälkeen että voi juoda
Ei. Huonolla kokemuksella sanon.
Pikkuhiljaa lopetus pienentämällä annosta vasta kun olet täysin normaali ja sitä ennen toinen noista pois. Jos juot noiden kans alkoholia, maksa- ja rasva-arvot nousevat sekä voi tulla olotiloissa takapakkia ja tuleekin noin lyhyen käytön jälkeen.
Uskaltaako lääkkeet lopettaa seinään (kun vasta noin vähän aikaa olen käyttänyt) ja jos ei vielä tänään voi juoda niin kuinka paljon pitää oottaa lääkkeen lopetuksen jälkeen että voi juoda