Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei työttömät vauva palstan naiset kelpuuta työttömiä vauva palstan miehiä?

Vierailija
08.08.2024 |

Eikö se olisi mukavaa jos olisi samanlainen kumppani ja samat harrastukset. Asuisitte yhdessä ja olisitte onnellisia.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön vauvapalstaileva mieskö siellä kyselee harvinaisen tyhmiä? 

Vierailija
2/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviin rikkaan naisen. ei palstalla ole sellaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten työtilanne liittyy harrastuksiin tai yhdessä asumiseen? 

Työssäkäyviä miehiä on tarpeeksi saatavilla, ei tarvitse katsella työtöntä.

Vierailija
4/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekoittanut keskustelupalstan deittisivustoon. 

5/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä viihdyn yksin! 🤩 

Vierailija
6/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on työtön kertoo ja kuvastaa ihmistä loppiviimein aika vähän. - On harhaluulo, että työttömät olisivat jotenkin erityisen yhtenäinen joukko, joka koostuisi hyvin samantapaisista ihmisistä. Jo pelkästään se, että osa oikeutettu saamaan huomattavan suurta ansiosidonnaiskorvausta ja osa ei tekee eroa siitä kuinka työtön selviää arkisista menoistaan tai mitä hänellä on varaa tehdä

Sinkkumies

Vierailija
7/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain raha ratkaisee 

Vierailija
8/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä rahalla sen työttömän miehen elättäisi? Just ja just riittää omaan elämiseen tuet. Vielä pitäisi kokata ja pyykätä jollekin ukolle joka on äitiä vailla. Syökin kuin hevonen.

Vierailija
9/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalaiset naisetkin ovat huomanneet, ettei miesten kanssa kannata seurustella. Tämän päivän Helsingin Sanomissa oli juttu.

Vierailija
10/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen kuuluu elättää ja mielellään pystyä tarjota jotain naiselleen. Taloudellinen huolenpito on myös huolenpitoa,

Ei niin kamalaa, jos olisi toisinpäinkin paitsi siinä kyllä hmm. katsoisi vähän ikäeroa. Kuka nyt haluaa että vain rahan takia joku olisi. 

Kaikkein huonoin homma jos kumpikin on rutiköyhä.  Mun ja miehen tulot melkein samat mutta amenoja emme jaa puoliksi. Siinä vähän keskusteltavaa ja tilanne ei niin yksiselitteinen kun kummallakin omat asunnot. 

Että se että jompikumpi myisi pers..että toiselle ei ole ihan totta. 

Vierailija
11/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka huolisi työttömän akan?

ne ovat vuokralla-asujia, jotka loisivat sossuntuilla ja (useilla) elatusmaksuilla.

Vierailija
12/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisimme av-palstailla yhdessä ja Puppailla!

Vierailija
13/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää palstan raivottaret on työttömiä ja ainoa sisältö elämässä on meuhkata kirjainjonoille vauvapalstalla. Siihen ei mahdu mitään muuta. 

Vierailija
14/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinalaiset naisetkin ovat huomanneet, ettei miesten kanssa kannata seurustella. Tämän päivän Helsingin Sanomissa oli juttu.

Aha, Hesarin päivän woketus...

Vierailija
15/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska työttömillä on jo valmiiksi sen verran ongelmia itsensä kanssa, että mitä hyötyä olisi lisätä yhtälöön toisenkin ongelmat?

Ja koska yksin asuva työtön ei voi muuttaa toisen työttömän kanssa yhteen.

Vierailija
16/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse maksaa elämisensä kulut ja osallistuu yhteiseen elämään esim kotitöihin ja muutenkin kunnollinen, niin voisi harkita vauva naista. Mutta pitää olla suht hyvä pakkaus noin yleisesti.

Vierailija
17/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kuka huolisi työttömän akan?

ne ovat vuokralla-asujia, jotka loisivat sossuntuilla ja (useilla) elatusmaksuilla.

Ai, kenelle minä vuokraa maksan? Luulin maksaneeni lainaa pankille tästä kolmiosta. Kenestä minulle maksetaan elatusmaksua? Lapset asuneet omillaan jo yli kymmenen vuotta ja hyväpalkkaisissa töissä.

Elatusmaksua maksetaan vain sellaisille naisille joiden pelkurimiehet on luikkineet vastuuta pakoon.

Vierailija
18/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai työttömyys voi olla mitenkään turn off naiselle. Nykyään ei riitä koulutus eikä kokemus että saa töitä.

Vierailija
19/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olen jo naimisissa.

Vierailija
20/46 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä yhden exän kanssa seurasin palstaa ja etsittiin toistemme kirjoituksia :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän