Miksei työttömät vauva palstan naiset kelpuuta työttömiä vauva palstan miehiä?
Eikö se olisi mukavaa jos olisi samanlainen kumppani ja samat harrastukset. Asuisitte yhdessä ja olisitte onnellisia.
Kommentit (46)
Tarviin rikkaan naisen. ei palstalla ole sellaisia.
Miten työtilanne liittyy harrastuksiin tai yhdessä asumiseen? 

Työssäkäyviä miehiä on tarpeeksi saatavilla, ei tarvitse katsella työtöntä.
Olet sekoittanut keskustelupalstan deittisivustoon.
Se, että joku on työtön kertoo ja kuvastaa ihmistä loppiviimein aika vähän. - On harhaluulo, että työttömät olisivat jotenkin erityisen yhtenäinen joukko, joka koostuisi hyvin samantapaisista ihmisistä. Jo pelkästään se, että osa oikeutettu saamaan huomattavan suurta ansiosidonnaiskorvausta ja osa ei tekee eroa siitä kuinka työtön selviää arkisista menoistaan tai mitä hänellä on varaa tehdä
Sinkkumies
Millä rahalla sen työttömän miehen elättäisi? Just ja just riittää omaan elämiseen tuet. Vielä pitäisi kokata ja pyykätä jollekin ukolle joka on äitiä vailla. Syökin kuin hevonen.
Kiinalaiset naisetkin ovat huomanneet, ettei miesten kanssa kannata seurustella. Tämän päivän Helsingin Sanomissa oli juttu.
Koska miehen kuuluu elättää ja mielellään pystyä tarjota jotain naiselleen. Taloudellinen huolenpito on myös huolenpitoa,
Ei niin kamalaa, jos olisi toisinpäinkin paitsi siinä kyllä hmm. katsoisi vähän ikäeroa. Kuka nyt haluaa että vain rahan takia joku olisi.
Kaikkein huonoin homma jos kumpikin on rutiköyhä. Mun ja miehen tulot melkein samat mutta amenoja emme jaa puoliksi. Siinä vähän keskusteltavaa ja tilanne ei niin yksiselitteinen kun kummallakin omat asunnot.
Että se että jompikumpi myisi pers..että toiselle ei ole ihan totta.
kuka huolisi työttömän akan?
ne ovat vuokralla-asujia, jotka loisivat sossuntuilla ja (useilla) elatusmaksuilla.
Voisimme av-palstailla yhdessä ja Puppailla!
Nää palstan raivottaret on työttömiä ja ainoa sisältö elämässä on meuhkata kirjainjonoille vauvapalstalla. Siihen ei mahdu mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaiset naisetkin ovat huomanneet, ettei miesten kanssa kannata seurustella. Tämän päivän Helsingin Sanomissa oli juttu.
Aha, Hesarin päivän woketus...
Koska työttömillä on jo valmiiksi sen verran ongelmia itsensä kanssa, että mitä hyötyä olisi lisätä yhtälöön toisenkin ongelmat?
Ja koska yksin asuva työtön ei voi muuttaa toisen työttömän kanssa yhteen.
Jos itse maksaa elämisensä kulut ja osallistuu yhteiseen elämään esim kotitöihin ja muutenkin kunnollinen, niin voisi harkita vauva naista. Mutta pitää olla suht hyvä pakkaus noin yleisesti.
Vierailija kirjoitti:
kuka huolisi työttömän akan?
ne ovat vuokralla-asujia, jotka loisivat sossuntuilla ja (useilla) elatusmaksuilla.
Ai, kenelle minä vuokraa maksan? Luulin maksaneeni lainaa pankille tästä kolmiosta. Kenestä minulle maksetaan elatusmaksua? Lapset asuneet omillaan jo yli kymmenen vuotta ja hyväpalkkaisissa töissä.
Elatusmaksua maksetaan vain sellaisille naisille joiden pelkurimiehet on luikkineet vastuuta pakoon.
Ei kai työttömyys voi olla mitenkään turn off naiselle. Nykyään ei riitä koulutus eikä kokemus että saa töitä.
Kyllä mä yhden exän kanssa seurasin palstaa ja etsittiin toistemme kirjoituksia :D
Työtön vauvapalstaileva mieskö siellä kyselee harvinaisen tyhmiä?