Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei auttanut kuvien laittaminen deittipalstalle

Vierailija
08.08.2024 |

On se kumma, miten vaikeaa on saada naisilta edes sitä ensimmäistä tykkäystä tai viestiä, että pääsisi vastailemaan. 

On pitkähkö profiiliteksti, mutta jaettu kappaleisiin niin ettei ole turhan raskas lukea. On tuoreita kuvia itsestäni eri paikoista ja vaatetuksessa. On realistinen ja rehellinen kuvaus siitä, mitä haen ja mitä en hae.

Siltikään ei tule tykkäyksiä, viestejä tai mitään muutakaan. Ei edes niiltä kuvattomilta päiväperho123-tyylisiltä nimimerkeiltä.

Yllätyinkö? Kyllä. Olisiko pitänyt? Ei, koska olin lukenut vastaavia miesten kirjoittamia kommentteja vaikka kuinka paljon.

M51

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuokaan tutkimus ei tunne sukuelimiä. 

Niinpä. Esim. itselläni haluttavuuteen vaikuttaa

- kullin käyryys ja suunta

- selkeästi tatti, eli paksu varsi ja vielä paksumpi terska

- kullin väri

N32

Vierailija
82/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuokaan tutkimus ei tunne sukuelimiä. 

Niinpä. Esim. itselläni haluttavuuteen vaikuttaa

- kullin käyryys ja suunta

- selkeästi tatti, eli paksu varsi ja vielä paksumpi terska

- kullin väri

N32

Minulla vastaavasti vulvan dimensiot; sisempien huulien tulee olla uökonevat ja pysyä sivuille levitettyinä kuin perhosen siivet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi mennä heti Tinderiin?

Miksi ei mennä? Ei kai parisuhteiden välissä mitään pakollista karenssiaikaa ole? Jos haluaa kumppanin elämäänsä niin sitten haluaa. Jos haluaa välillä kokeilla elämää munkkina tai nunnana, niin sitten haluaa. Kumpikaan tyyli ei sovi kaikille. Vai onko vähemmän tuomittavaa palstapuritaanien mielestä käydä vaan panemassa ja hakemassa irtoseksiä eron jälkeen ensimmäiset x vuotta?

On ihan järkevää pitää taukoa suhteiden välillä. Ei ole välttämättä hyväksi, että aina pitää olla joku.

Jutellaanko hetki monimuotoisuudesta?

Ja tämä liittyy ketjun otsikkoon miten?

Vierailija
84/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kommentoinut aiemmin että tämäkään ei liittynyt otsikon aiheeseen: kaksoisstandardit!

- On ihan järkevää pitää taukoa suhteiden välillä. Ei ole välttämättä hyväksi, että aina pitää olla joku.

Vierailija
85/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et kommentoinut aiemmin että tämäkään ei liittynyt otsikon aiheeseen: kaksoisstandardit!

- On ihan järkevää pitää taukoa suhteiden välillä. Ei ole välttämättä hyväksi, että aina pitää olla joku.

Ei välttämättä hyväksi. Eikä pahaksi. Millä senkin määrittää?

Itse kuitenkin nautin kun on joku, jonka kanssa harrastaa seksiä, vaikka ei olisikaan nk. perinteisessä parisuhteessa. Ehkä olen sitten seksiriippuvainen, mutta en koe suurta häpeää asiasta. Päihderiippuvaisuus olisi ikävämpi juttu.

Vierailija
86/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä ominaisuuksilla naisessa on markkina-arvoa

Seksuaalinen markkina-arvo (SMV) kattavasti kuvattuna: https://thepowermoves.com/sexual-market-value/

Vierailija
87/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvo Henry; millainen vulva sinua kiihottaa? 

Vierailija
88/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy esim PHubista hakusanoilla Large Labia tai Roast Beef Pussy.

Vierailija
89/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kuitenkin nautin kun on joku, jonka kanssa harrastaa seksiä, vaikka ei olisikaan nk. perinteisessä parisuhteessa. Ehkä olen sitten seksiriippuvainen, mutta en koe suurta häpeää asiasta. Päihderiippuvaisuus olisi ikävämpi juttu.

Juuri noin. Ihmisen biologia on tehty lisääntymiseen ja seksiin. Etanolin juomiseen ihmisen elimistö ja neurologia soveltuu huonosti tai tappavasti. 

Vierailija
90/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löytyy esim PHubista hakusanoilla Large Labia tai Roast Beef Pussy.

En usko että Henryä pimppi kiehtoo lainkaan. 

Miesasiamiesten seksiaalisuus on tabu - sitä ei joko ole tai heille se on aseksuaaleina merkityksetön. 

Vierailija
91/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan esiintynyt nimellä Henry. Teininaisilla on ihanin häpy (vulva). Minua inhottaa etenkin rasvapaakku joka alkaa kertymään karvakolmion (häpykumpu) kohdalle kun nainen vanhenee (>30v).

Vierailija
92/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan esiintynyt nimellä Henry. Teininaisilla on ihanin häpy (vulva). Minua inhottaa etenkin rasvapaakku joka alkaa kertymään karvakolmion (häpykumpu) kohdalle kun nainen vanhenee (>30v).

Eilen (luin täältä) nainen alkoi pilaantumaan jo 14-vuotiaana. 

Vierailija
93/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Silloin tuli kyllä vähän oksennusta suuhun.

Mies, 51v, ei mikään pedari

Vierailija
94/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14-vuotias ei ole nainen, vaan lapsi. 16-vuotiaskaan ei oo, eikä itseasiassa vielä moni 18-vuotiaskaan. Itse koin olevani 20-vuotiaana nainen. Sitä ennen tyttö. Nyt olen 52-vuotias ja minulla on täsmälleen samanlainen häpykumpu kun 20-vuotiaana. On sitä kavereidenkin häpykumpuja nähty ei kellään oo. Jos ihminen on todella lihava, niin rasvaa kertyy joka paikkaan päästä varpaisiin, myös miehillä! Lihavalla miehellä kun vatsa roikkuu, niin on todella vaikea nähdä ollenkaan sukupuolielimiä. Ei näe itsekkään. Sama se on naisilla. Ihan höpöä kyllä joku rasvapaakku normipainoisilla. Onko täällä paljonkin alaikäisiä keksimässä juttuja? Varmaan!! 

Vierailija
95/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

14-vuotias ei ole nainen, vaan lapsi. 16-vuotiaskaan ei oo, eikä itseasiassa vielä moni 18-vuotiaskaan. Itse koin olevani 20-vuotiaana nainen. Sitä ennen tyttö. Nyt olen 52-vuotias ja minulla on täsmälleen samanlainen häpykumpu kun 20-vuotiaana. On sitä kavereidenkin häpykumpuja nähty ei kellään oo. Jos ihminen on todella lihava, niin rasvaa kertyy joka paikkaan päästä varpaisiin, myös miehillä! Lihavalla mie

Joo, tuo kirjoittaja on selkeästi tyyppi, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista. Häpykummun muoto pysyy ihan samanlaisena koko elämän, toisilla on pyöreä, toisilla latteampi. Itselläni on tuollainen latteampi malli. Ei siinä painollakaan ole merkitystä.

Vierailija
96/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: "Joo, tuo kirjoittaja on selkeästi tyyppi, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista. Häpykummun muoto pysyy ihan samanlaisena koko elämän, toisilla on pyöreä, toisilla latteampi. Itselläni on tuollainen latteampi malli. Ei siinä painollakaan ole merkitystä."

"Mons pubis [häpykumpu] on rasvakumpu, joka sijaitsee juuri häpyluun yläpuolella ja alavatsan alapuolella. Sillä on merkittävä rooli lantion alueen yleisessä estetiikassa, ja ylimääräinen rasva tällä alueella voi johtaa itsetietoisuuteen ja epämukavuuteen.

Yleisiä syitä rasvan kertymiseen häpykummussa:

Genetiikka: Aivan kuten genetiikka voi vaikuttaa rasvan jakautumiseen muilla kehon alueilla, sillä voi myös olla rooli häpykummun -rasvan kertymisessä.

Ikääntyminen: Ikääntyessämme kehossamme tapahtuu muutoksia rasvan jakautumisessa, mikä voi johtaa rasvan kerääntymiseen häpykummun alueelle.

Painonvaihtelut: Merkittävä painonnousu ja painonpudotus voi vaikuttaa rasvan jakautumiseen, mikä johtaa rasvan kertymiseen häpykumpuun.

Raskaus ja synnytys: Raskaus ja synnytys voivat aiheuttaa muutoksia häpykummun alueella, mukaan lukien liiallinen rasva tai ihon roikkuminen."

LÄHDE: https://www.synergyplasticsurgery.com/blog/streamlining-your-silhouette…

Vierailija
97/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiskohtaisia kuvia häpykummun rasvapaakusta vanhalla naisella, Phoenix Liposuction Center: https://www.phoenixliposuction.com/procedures/liposuction/fupa-fat-uppe…

Tehdäänköhän Suomessakin tuollasta "kirurgiaa"? 

Vierailija
98/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: "Joo, tuo kirjoittaja on selkeästi tyyppi, jolla ei ole minkäänlaista kokemusta naisista. Häpykummun muoto pysyy ihan samanlaisena koko elämän, toisilla on pyöreä, toisilla latteampi. Itselläni on tuollainen latteampi malli. Ei siinä painollakaan ole merkitystä."

"Mons pubis [häpykumpu] on rasvakumpu, joka sijaitsee juuri häpyluun yläpuolella ja alavatsan alapuolella. Sillä on merkittävä rooli lantion alueen yleisessä estetiikassa, ja ylimääräinen rasva tällä alueella voi johtaa itsetietoisuuteen ja epämukavuuteen.

Yleisiä syitä rasvan kertymiseen häpykummussa:

Genetiikka: Aivan kuten genetiikka voi vaikuttaa rasvan jakautumiseen muilla kehon alueilla, sillä voi myös olla rooli häpykummun -rasvan kertymisessä.

Ikääntyminen: Ikääntyessämme kehossamme tapahtuu muutoksia rasvan jakautumisessa, mikä voi johtaa rasvan kerääntymiseen häpykummun alueelle.<

Sisälukutaidossasi on isoja puutteita.

Tuossahan sanotaan, että voi johtaa, jos on merkittävää painon lisäystä tai vähenemistä. Siinä ei sanota mitään sellaista, jota väitit.

Markkinamiehet toki osaavat markkinoida kaikenlaista. Painon muuttokset vaikuttavat kehoon, siinä on markkinarakoa.

Vierailija
99/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, millaisen häpykummun omaavat naiset saavat vastata deittikutsuusi?

Vierailija
100/102 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin. Ihmisen biologia on tehty lisääntymiseen ja seksiin. Etanolin juomiseen ihmisen elimistö ja neurologia soveltuu huonosti tai tappavasti. 

On hyvä osata elää hetki itsekseen ja itselleen. Erossa riittää usein selvitettävää ja sulateltavaa. Seksiä saa vaikka Kaalimadolta, jos ei oma käsi riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä