Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiskoe alkaa: paljonko mahdollista saada pois rasvaa

Vierailija
08.08.2024 |

Vuodessa. Eli painonpudotus edessä, alkaa tänään. Tavoite 15kg, lähtöpaino 98kg ja oituutta 170cm, ikää 47v.

Salitreeniä, aerobista, hiittejä ja ruokavalio.

Saa tsempata!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaatko kehonkoostumusmittauksella rasvaprosentin vähenemisen määrää?

Vierailija
2/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mittaatko kehonkoostumusmittauksella rasvaprosentin vähenemisen määrää?

Sekä sillä, että mittaamalla senttejä. Paino ei niinkään kiinnosta, kun se ei kerro mistä paino koostuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lihavaksi jäät, jos painat laihdutuksen jälkeen 83 kg, vaikka olet vain 170-senttinen tynkä. :O

Otahan vielä toisetkin 15 kg pois.

Vierailija
4/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kg/kk lähtee helposti, pelkästään annoskokoja pienentämällä. Liikuntaa ei tarvi lisätä yhtään.

Vierailija
5/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2kg/kk lähtee helposti, pelkästään annoskokoja pienentämällä. Liikuntaa ei tarvi lisätä yhtään.

Hullu ajatus, että anniskokojen pienentäminen olisi helppoa. Nälkä on pahinta laihduttamisessa, ja turha selittää, ettei tunne nälkää, jos ja niin edelleen. Jos syö vähemmän kuin kuluttaa, se tuntuu nälkänä. 

Vierailija
6/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lihavaksi jäät, jos painat laihdutuksen jälkeen 83 kg, vaikka olet vain 170-senttinen tynkä. :O

Maltillisemmalla tavoitteella motivaatio pysyy paremmin yllä, kuin että AP päättäisi vetää kerralla -30 kg pois ja olla seuraavat 2 vuotta dieetillä. 

Vierailija
7/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodessa 15 kiloa noista lähtötasoista ei ole kummoinenkaan haaste. Johan viisi kiloa lähtee, kun muutaman päivän ajan syöt vähemmän. Ota tavoitteeksi 70 kg ja pidä paino siellä vaikka alkuun 10 vuotta, niin puhutaan jo isosta muutoksesta.

Vierailija
8/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuodessa 15 kiloa noista lähtötasoista ei ole kummoinenkaan haaste. Johan viisi kiloa lähtee, kun muutaman päivän ajan syöt vähemmän. Ota tavoitteeksi 70 kg ja pidä paino siellä vaikka alkuun 10 vuotta, niin puhutaan jo isosta muutoksesta.

5 kiloa parissa päivässä lähtee ehkä jos jättää kokonaan syömättä. Korkeintaan pari kiloa lähteä alussa helpommin, kun ylimääräistä nestettä poistuu kehosta.

Vierailija
9/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Askelmittarit, ruokavaliot sun muut unohdat. Kunnon hikiliikuntaa 10 tuntia viikkoon. Sitten vähän katsot, ettet syö kuin hevonen. Niin johan paino tippuu.

Vierailija
10/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä puhuin vuodesta, en puhunut sen jälkeisestä ajasta mitään. Jos tän homman aikoo tehdä fiksusti ja niin, että lähtevä massa on rasvaa ja homma jatkuu myös vuoden jälkeen, on järkevää aloittaa maltillisesti

t.ap

Vierailija
11/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En puhunut askelmittareista mitään ja aion tiputtaa alle 70kg mutta ajan kanssa, en vuodessa

t.ap

Vierailija
12/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on, että saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin. Eli runsaasti sykettä nostavaa liikuntaa. Nyt olet oletettavasti sohvaperuna ja energian kulutus tosi vähäistä. Itse olen erittäin liikunnallinen ja pystyn syömään tosi paljon, ilman että mitään jää vyötärölle. Eli liikunta on kaiken a ja o.

Vierailija
13/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeää on, että saat aineenvaihdunnan kunnolla käyntiin. Eli runsaasti sykettä nostavaa liikuntaa. Nyt olet oletettavasti sohvaperuna ja energian kulutus tosi vähäistä. Itse olen erittäin liikunnallinen ja pystyn syömään tosi paljon, ilman että mitään jää vyötärölle. Eli liikunta on kaiken a ja o.

Olen entinen salikissa, nykyinen sohvaperuna ja tää olotila ryydyttää. Pakko palata vanhoihin tapoihin, että jaksaa henkisestikin paremmin

t.ap

Vierailija
14/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liikunta laihduta kuin pari kiloa alussa. Moni tukevampikin liikkuu paljon, tekee fyysistä työtä jne., mutta silti kaikki jää heti vyötärölle. Geenit sanelee eniten. Aloitin itse pyöräilemään aktiivisesti ja kunto on kyllä hyvä, mutta kiloja ei ole lähtenyt vaikka pyöräilen 50-100 km lenkkejä.

Vierailija
15/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei liikunta laihduta kuin pari kiloa alussa. Moni tukevampikin liikkuu paljon, tekee fyysistä työtä jne., mutta silti kaikki jää heti vyötärölle. Geenit sanelee eniten. Aloitin itse pyöräilemään aktiivisesti ja kunto on kyllä hyvä, mutta kiloja ei ole lähtenyt vaikka pyöräilen 50-100 km lenkkejä.

Tottakai pitää samalla huolehtia, ettei syö kuin hevonen. Geeneillä ei ole mitään merkitystä, ne on vain tekosyy.

Vierailija
16/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 30 kg 5 kuukauden aikana. Aika helposti lähti paino putoamaan mielestäni. 2 tuntia poljin kuntopyörää joka päivä.

Vierailija
17/17 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai pitää samalla huolehtia, ettei syö kuin hevonen. Geeneillä ei ole mitään merkitystä, ne on vain tekosyy.

Ei kukaan puhunut hevosen tavalla syömisestä, vaan edellinen kirjoittaja kehui että voi syödä todella paljon, kun liikkuu. Ei se kaikilla toimi noin, vaan pitää olla ihan selvällä kalorivajeella, että paino putoaa. Liikunnalla ei ole painonpudotuksessa kuin hyvin pieni rooli, mutta sitä kannattaa tehdä miinuskalorisen ruokavalion ohessa, ettei paino putoa lihasmassasta.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan