Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiustyylit ja kampaukset 45+

Vierailija
07.08.2024 |

Mulla on ikää 45 ja tukka olkapäille. Aukinaisena se on pörröinen joten pidän usein tukan kiinni.

Mun mielestä ponnarit ja letit on tän ikäsellä jotenkin lapsellisia. Mutta miten sitten voisi tukan laittaa? Millaisia kampauksia teillä muilla on, jos tukka on tällainen keskipitkä? 

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulemme ikään jolloin pitäisi myös ottaa huomioon oma mieltymys ja maku :)  Ponnari on ok. Mutta lettiä taakse en osaa itse tehdä, joten se ei nyt liity kommenttiini.  Nyt helteillä pitkät hiukset ovat myös kuumat, laitan kainaloiden alapuolelle saakka  ulottuvat hiukset joko ponnarille tai kierrän ne hainhammas-kamman avulla taakse kiinni.      Eletään iha-naiset oman parhaan olomme mukaan, ei ole järkevää asettaa muiden miellyttämistä jatkuvasti etusijalle. mikäli se tuottaa tarpeetonta tressiä.  Uskon vahvasti siihen, jollei ihminen kykene olemaan itseensä tyytyväinen tai tuntemaan/ nauttimaan onnen tunteita, ei sitä tunnetta kykene -kukaan ulkopuolinen sinun puolestasi sinulle tuottamaan.  🧣   

Vierailija
22/40 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana ponnari kuulostaa vähän lapselliselta näin lyhyttukkaisen ajatuksiin :) Mutta en oikein ymmärrä, miksi kiinni sidotut hiukset olisivat sopimattomat 45-vuotiaalla tai minkään ikäisellä. Ehkä voisi olla huolitellumpaa, jos pörrön saisi föönaamalla oiottua ennen sitomista. Poista muuten tyylistäsi mahdolliset  "ponnari"elementit, niin olet varmasti todella hyvän näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patukat yöksi päähän niin aamulla on kauniit loivat kiharat ja voi pitää hiukset auki.

Vierailija
24/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ponnari tai letit sopii urheiluun, mutta muuten ne ei mun mielestä ole "toimistokelpoisia". Jollekin parikymppisille ne sopii mutta itse koen että ne ei ole enää itselle tyylikkäitä kampauksia. 

Mä olen toimistolla nyt korkean ponnarin kanssa. Ihan hyvin ainakin mulle sopii.

-1

Vierailija
25/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan hiuksiani joka päivä jotenkin ja kyllä ponnariakin tulee joskus pidettyä. Pitkät, tummat ja runsaat hiukset olkapäiden alle. 

N47

26/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ponnarilla 

Vierailija
27/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät, tummanruskeat suorahkot hiukset ja keskijakaus. Hiukset molemmilta puolilta korvan takana. Itsellä toimii parhaiten.

Vierailija
28/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sileät ja pitkät hiukset, tosi simppeli malli. 

Vierailija
29/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hiustenpidennykset, mutta mietin, ovatko epäkäytännölliset ja kuluttavatko pahasti omaa tukkaa. Vasta lähempänä 50 ikävuotta olen alkanut himoita todella pitkää ja runsasta hiuskruunua. 

Vierailija
30/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko pitää hiuksia nutturalla kun ne on niin paksut, taipuisat ja kuumat. Välillä ponnarilla.

Töissä ollessa auki ja aina laitettuna, nyt eläkkeellä ei niin väliä miltä näyttää. 

Mulla on mahtavan kauniit hiukset, nyt vaan hassut kun päältä harmaanvaaleat ja latvat yhä punertavat:)

mummo 64v

Vierailija
31/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajan on parempi leikata lyhyt tätitukka.

Juu, kananpeetä vain kehiin!

Vierailija
32/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Patukat yöksi päähän niin aamulla on kauniit loivat kiharat ja voi pitää hiukset auki.

Aikuisena? Et voi olla tosissasi. Tuollaista tehdään 15-vuotiaana.

Vierailija
33/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin hiustenpidennykset, mutta mietin, ovatko epäkäytännölliset ja kuluttavatko pahasti omaa tukkaa. Vasta lähempänä 50 ikävuotta olen alkanut himoita todella pitkää ja runsasta hiuskruunua. 

Edistää kaljuuntumista.

Vierailija
34/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuisena? Et voi olla tosissasi. Tuollaista tehdään 15-vuotiaana.

Missä näin lukee?

Vierailija
35/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia, että iän karttuessa naama alkaa vetää alaspäin ja pitkät roikkuvat hiukset korostavat tätä. Toisaalta hienoa jos ei välitä iän tuomista muutoksista ulkonäössään ja jopa uskaltaa korostaa tätä esimerkiksi kampauksellaan.

Vierailija
36/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri leikkasin polkan, kun tukka oli aina vain kiinni. 

Vierailija
37/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mieti hiustyyliä iän mukaan vaan sen mukaan mikä sopii omiin piirteisiin ja tyyliin.

Vierailija
38/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettava tosiasia, että iän karttuessa naama alkaa vetää alaspäin ja pitkät roikkuvat hiukset korostavat tätä. Toisaalta hienoa jos ei välitä iän tuomista muutoksista ulkonäössään ja jopa uskaltaa korostaa tätä esimerkiksi kampauksellaan.

Niitä pitkiä hiuksia voi pitää muutenkin kuin roikottaa kahta puolta kasvoja.

Vierailija
39/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska kysymys ap :). Itse olen 52-v ja kasvatan pitkää tukkaa. On ikävässä mitassa juuri nyt ja tekisi mieli leikata. Mutta en leikkaa, itselleni on tulossa kiiltävä ja tuuhea tukka (nuorena se oli enemmän lasimainen, hassua, miten "materiaali" on nyt muuttunut). Mutta joo, pidän usein etutukkaa pois silmiltä pinnillä. Monesti olen miettinyt, että onko tuo pinni liian "lapsellinen" :). Ja sitten tosinaan letitän sen etutukan ja taas pinnillä kiinni ja jälleen kerran mietin, että onko lapsellista. Yritän nyt kuitenkin elää itseni ja lapsellisuuteni kanssa :). En vain tykkää just keskipääjakauksesta ja sitten se etutukka lentää tuulessa kasvoille ja silmille. Vastaus kysymykseesi, pidä lettejä, jos itse niistä pidät. Ne on ne tädit, jotka meuhkaa lapsellisuudesta ja mehän ei siis olla ;)

Vierailija
40/40 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on takaa ja sivuilta lyhyt, pari milliä, ja päältä pidempi. Suihkun jälkeen kampaan sormilla sivulle.