Hiustyylit ja kampaukset 45+
Mulla on ikää 45 ja tukka olkapäille. Aukinaisena se on pörröinen joten pidän usein tukan kiinni.
Mun mielestä ponnarit ja letit on tän ikäsellä jotenkin lapsellisia. Mutta miten sitten voisi tukan laittaa? Millaisia kampauksia teillä muilla on, jos tukka on tällainen keskipitkä?
Kommentit (40)
Pidän melkein aina nutturaa tai oikeastaan syheröponnaria, jossa ponnarin häntä on käänetty hiuslenkin alle. Tylsä kampaus sekin on mutta helppo, nopea ja ihan siistikin.
Mulla on aina vapaana.
Ponnari ja letti ei ole lapsellinen. :D
Vaikea sanoa kun ei tiedä toisen tyyliä tai kasvojen muotoa
itse leikkasin pitkät hiukseni polkaksi paljon helpompi muotoilla ja hoitaa
ponnaria pidän usein muiden mielipiteistä viis
mamma 55 vee
Itselläni ei hartioille yltävät jotka leikattu kerroksittain ja haastavaksi tekee kihartuminen joka voimistunut 40v täytettyäni. Eli on pörröinen ellen harjaa/kampaa suoraksi ja käytä jotain ainetta siloitukseen. Otsista en voi leikkauttaa, koska pyörre tuossa keskellä, olisi kuin töyhtöhyyppä. Pidän siis hiuksia auki, mutta kotona ollessa "Pikku Myynä".
Ponnari tai letit sopii urheiluun, mutta muuten ne ei mun mielestä ole "toimistokelpoisia". Jollekin parikymppisille ne sopii mutta itse koen että ne ei ole enää itselle tyylikkäitä kampauksia.
No onhan sitä hauenleukoja yms muovi- tai metallipidikkeitä jossei ne sitten oo lapsellisia.
Täällä toinen kiharatukka. Pikkumyyn tukalla useimmiten töissä ja vapaalla. En jaksa suoristaa tukkaa, liian työlästä.
Aloittajan on parempi leikata lyhyt tätitukka.
Hiusöljy on hyvä kiharalle tukalle, jos haluaa pitää hiukset auki kiharana. Se erottelee kiharat ja estää pörröytymistä.
Pitkä ponnari on minulla paras. Pitkät hiukset pidän auki vain viihteellä
Olen 42 ja viihdyn siilissäni edelleen. Vaivaton ja viemäriystävällinen.
Lettikampauksiahan on vaikka kuinka upeita jos ei halua antaa lettien roikkua sivulla vapaana. Eikä ole yläikärajaa niille.
Jos hiukset haluaa pois tieltä miksei saman tien kaljuksi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hiukset haluaa pois tieltä miksei saman tien kaljuksi.
Kalju ei näytä samalta kuin kiinni oleva pitkä tukka. Kaljuna ei voi pitää tukkaa auki, koskaan.
Kuin jokin mätäs tai pussi joka kiristetty taakse.
En ole vielä 45 mutta vuoden päästä olen. En oikein osaa tehdä mitään kampauksia, koska mun hiukset on tosi vaikea saada pysymään mitenkään. Mun hiukset on töissä letillä ja vapaa-ajalla sykeröllä tai auki, joskus letilläkin.
Aina kehutaan pitkää tukkaa ja sitten sitä kuitenkin pidetään kiinni ponnarilla tai nutturalla. Harvoin näkee hyvännäköisiä pitkiä hiuksia, yleensä roikkuvat painavina kuin mitkäkin liimaletit. Lyhyemmät mallit paljon kivemman näköisiä vaikka niitä haukutaan tätimäisiksi. Eikä pitkä tukka automaattisesti tee ihmisestä nuoremman näköistä tai oloista vaikka moni siinä harhassa elää. Ja ne paljon kehutut pitkät paksut hiukset ovat kuivakoita harakanpesiä. Suomalaiset naiset ovat todella laiskoja laittamaan hiuksia. Näkeehän sen suomalaisissa juhlissa, ihan julkkiksia myöten.
Ei ole pörröiset, kun pesee ja hoitaa hyvin eikä harjaa hiuksia muulloin kuin ennen pesua.
Föönaa tai kampaa se muotoon ja käytä sopivaa tuotetta, joko silottamaan hiusta tai voimistamaan kiharaa. Pyydä vaikka kampaajaasi näyttämään sinulle joku helppo arkikampaus, jonka voit itse tehdä.
Mulla on kyllä pitkä tukka, mutta miten niin ponnarit ja letit ovat lapsellisia? Mä käytän molempia usein.
-49v