Olisitko valmis Suomen tukijärjestelmän lakkautamiseen? Verotusta voitaisiin keventää merkittävästi, ostovoima nousisi huimasti...
..pienestäkin palkasta jäisi kivasti käteen ja työpaikkoja riittäisi, koska ihmisillä olisi rahaa, jota käyttää.
Vaihtoehtona työn tekemiselle olisi asua veneen alla ja syödä torijätteitä tai sitten turvautua suvun apuun.
Suomalaisilla palkansaajilla olisi joka kuukausi keskimäärin 1 000 euroa enemmän käyttörahaa. :D
Kommentit (389)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että tämä oli aikuisten palsta. Täällä onkin lapsia?
Vauvalauta on vauvoja täynnä. Tuliko yllätyksenä?
Nämä pitäisi kasvattaa uudestaan. Jonkun taitavan pitäisi se tehdä.
Suurin osa näistä on yyhhoo äitien kasvattamia joten älä odota heiltä kovin paljoa.
Kyllä minä olen kerran nähnyt suht koht sivistyneenkin yh äidin. Hän oli jopa käynyt peruskoulun loppuun.
Paljonko hän veloitti? Uskalsitko paljaalla?
Suomessa on niin paska ilmasto, että jos ei olisi mitään sosiaaliturvaa, niin tietenkin sitä hakeutuisi lämpimämpään maahan asumaan vaikka ulkosalla kadulla. Suomessa tulisi vaan kylmä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa näistä on yyhhoo äitien kasvattamia joten älä odota heiltä kovin paljoa.
Kyllä minä olen kerran nähnyt suht koht sivistyneenkin yh äidin. Hän oli jopa käynyt peruskoulun loppuun.
Sulta se on tainnut jäädä kesken?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te tunnette toisenne?
Ei kukaan niin vieraantunut todellisuudesta ole, ettei lehmää tunnista silloin kun sellaiseen jossain törmää.
Olen elänyt tuollaisessa järjestelmässä. Kolleegoja kidnapattiin. Toista yritettiin ryöstää aseellisesti bensa-asemalla, pääsi onneksi karkuun. Joidenkin kolleegojen sukulainen huumattiin zombie-myrkyillä ja ne pakotettiin tyhjentämään tilinsä. Aseiden paukahtelu oli viikottaista. Minulla oli asiat kohtalaisen hyvin ja elin hyvällä alueella, mutta ostosmatkoilla supermarkettiin sai pelätä. En kannata AP:n ehdotusta.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt tuollaisessa järjestelmässä. Kolleegoja kidnapattiin. Toista yritettiin ryöstää aseellisesti bensa-asemalla, pääsi onneksi karkuun. Joidenkin kolleegojen sukulainen huumattiin zombie-myrkyillä ja ne pakotettiin tyhjentämään tilinsä. Aseiden paukahtelu oli viikottaista. Minulla oli asiat kohtalaisen hyvin ja elin hyvällä alueella, mutta ostosmatkoilla supermarkettiin sai pelätä. En kannata AP:n ehdotusta.
satu setä siellä.onneks tukia leikattiin ja leikataan lisää.
Ja sen suljetun (ja tarkoin valvotun ja vartoidun) työmaan portilla toivottaisi tervetulleeksi teksti "Arbeit macht Frei", vai ?
Pientä ymmärrystä.
Eläkkeet 36000 miljoonaa.
Armeija 4000
Yritystuet +7000
Työttömyys+toimeentulotiki 2700
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te tunnette toisenne?
Ei kukaan niin vieraantunut todellisuudesta ole, ettei lehmää tunnista silloin kun sellaiseen jossain törmää.
Miksi vertasit yh äitiä nautaeläimeen? Se on hyvin loukkaavaa tuotantoeläimiä kohtaan jos niitä verrat
Moi 1950-luku! Tykkään enemmän teidän musiikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian moni kuuluu tuetun asumisen piiriin. Järkevintä olisi keskittää heidät leireille.
Suomen talvioloissa kerrostalo voi tulla halvemmaksi kuin teltta.
Niitähän onkin sopivasti rakennettu parina viime vuonna.
Treblinka tyylinen taivenkestävä asuinalue olisi mielestäni paras.
"Treblinka Wikipedia" https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Treblinka
Tuohan on hieno ja järkevällä tavalla suunniteltu asuinalue. Työ voisi vapauttaa ja täten toimia kannustimena.
Niinpä niin ja sen suljetun 'työmaan' portin yläpuolella kai sitten lukisi, että "Arbeit macht Frei
Treblinkassa vuosina 194145 vapautettiin työnteosta arviolta 1,11,5 miljoona ihmistä. Mieti miten nopeasti suomen työttömät saataisiinkaan vapautettua kärsimyksistään.
Vierailija kirjoitti:
Pientä ymmärrystä.
Eläkkeet 36000 miljoonaa.
Armeija 4000
Yritystuet +7000
Työttömyys+toimeentulotiki 2700
eli laiskoja tuilla makailijoita voidaan sun mielestä lisätä vielä paljon?.ja pientä ymmärrystä vaikka jankutat täällä tota samaa paskaa ni eläkeläinen on voinut olla 40v töissä ja maksanut paljon veroja mut kotona makaava loinen ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se minulle kävisi. Täytyisi vain rakentaa muuri kodin ympärille ja aina kaupungilla vilkuilla olan yli käsi taskussa ja siinä kädessä kolmekasi.
Ei noin ole käynyt missään länsimaissa, vasemmiston pelottelua
Normimeininki Brasiliassa ja Meksikossa.
Ainoa länsimaa jossa systeemi ei toimi on USA ja se nyt ainakin on vaarallinen paikka
Miksi kulutusta pitäisi lisätä kun se on kaikkien aikojen ennätystasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
satu setä siellä.onneks tukia leikattiin ja leikataan lisää.
Etkö todellakaan ole poistunut Suomesta koskaan tai seuraa minkäänlaisia uutisia jos kuvittelet ettei tuollaista olisi missään?
Minusta outie on silti seksikkäämpi kuin innie. Voisin antaa outielle ranskalaisen suudelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perrsettään myyvä yyhhoo voisi vain lisätä asiakkaidensa määrää ja hän pärjäisi lapsineen ihan silläkin rahalla.
ilmiannettu
Totuus loukkasi kansanryhmää?
SUN IDIOOTTIMAINEN KOMMENTTISI EI OLE TOTUUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, sillä olen minimisairaseläkkeellä. Sairastuin vakavasti neurologiseen harvinaissairauteen 20-vuotiaana. Millä silloin eläisin?
Hullun tuurilla.👍
Taas ketjussa yksi kusipää lisää.
Kiva kun ilmoittauduit. 👍
SINÄ OLET KUSIPÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sit pitää varautua levottomuuksiin, varkauksiin ja röysteilyihin .
Mökin valtaamisiin yms.
Vai luuletteko, että ihmiset kiltisti kärsii nälkää kadulla?
Miksi osan väestä pitäisi antaa elää toisten laskuun? mikä ihmisoikeus se on?
Niin, mikä oikeus on vain joillain on käyttää luonnonvaroja vaikka ne kuuluu kaikille. Mikä oikeus on jonkun osakkeenomistajan tai yrittäjän elää työntekijän tekemän työn tuloksilla? Jokaisella ihmisellä on oikeus ihmisarvoiseen elämään elämäntilanteesta riippumatta. Kaikkien tukien poistaminen on ajatuksena aivan mahdoton. Ehkä kommunistinen utopia olisi mahdollinen, tosin kokeiltu monessa maassa mutta ei toimivaksi havaittu koska joidenkin ahneus on pilannut kaiken. Ei olisi mitään tukia vaan koko maassa toteutettaisi yhteistä suurta järjestelmää. Työikäisillä olisi töitä, terveydenhuolto ja koulutus kuuluisi kaikille ilmaiseksi. Silloinkin valtio omistaisi luonnonvarat joista valmistettaisi tuotteita vientiin ja valuutalla voitaisi ostaa tuotteita joita omassa maassa ei ole tai osata tehdä. Se vaan että aina on välistävetäjiä jotka haluaa enemmän kuin muut. Varastetaan tavaraa tehtailta, maatiloilta, laivakuormista ja myydään tarvitseville... se oli neukkulassa. Nykyään esim. osakkeenomistajat ovat noita välistävetäjiä. Loisivat tisten tekemästä työstä. Meillä mon aika hyvä systeemi, sekamarkkinatalous johon kuuluu yhteiskunnan palvelut jotka rahoitetaan verovaroin.
Miksi tällainen typerä provoketju saa olla täällä? Eikö tällä palstalla ole mitään vastuuta? Onko tästä tullut uusi lauta?