Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät suostu kertomaan ikäänsä?

Vierailija
07.08.2024 |

Itse olen nainen jolla ei ole koskaan ollut estettä miksi en voisi kysyttäessä kertoa ikääni. Se ei ole sen suurempi salaisuus kuin elopainokaan.

Mitä ajattelet naisista, jotka eivät kysyttäessä kerro ikäänsä?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä muista asioista olet epävarma..?"

Vierailija
62/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista koskaan olleeni tilanteessa jossa naiselta (tai mieheltä) olisii kysytty ikää ja hän olisi kieltäytynyt kertomasta sitä. Tapahtuuko tällaista yleisestikin teille?

Samaa mietin, ei ole kyllä koskaan tullut tällaista tilannetta vastaan. Tai no, ehkä jos naista ei muutenkaan ole huvittanut jutella kyseisen tyypin kanssa niin on voinut kieltäytyä vastaamasta, silloin se johtuu tosiaan siitä ettei halua jatkaa juttua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen nainen joka ei kerro ikäänsä, pankkitilinsä saldoa,  enkä paljonko tienaan. Muun muassa nämä.

En näe mitään syytä kertoa yksityisasioitani  randomeille kyselijöille.  Ikäni tietävät he jotka ovat tarpeeksi läheisiä sen tietämään.  Pankkitilini on oma salaisuuteni samoin se mitä tienaan. Kuitenkin näitä kysellään ihan yleisesti mitä pidän moukkamaisena.

On julkiset asiat ja sitten on yksityiset asiat.  Itsekään en kysele nenä pitkällä kenenkään asioita, minulle on jo lapsena opetettu käytöstavat.

Vierailija
64/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmisiltä kysytään ikää? Tai painoa? Tai kengännumeroa? Vastaan näihin kysymyksiin vain, jos kysyjä oikeasti tarvitsee tätä tietoa. Esim. Lääkäri, kenkäkaupan myyjä. Muuten en näe tarpeelliseksi vastata, enkä myöskään kysy näitä muilta. 

Yleensä varmistuakseen että on panoiässä.

Jos on tyyppi jonka täytyy varmistaa, en ole kiinnostunut hänestä. Sen verran epäilyttävältä kuulostaa

Vierailija
65/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihan mieluusti kerron ikäni, koska monet pitää minua nuoremman näköisenä ja siihen saattaa liittyä vähättelyä tai ihmettelyä sitten. Kun kerron olevani jo ihan aikuisessa iässä niin esim töissä minua uskotaan paremmin. 

Vierailija
66/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on joku yli viisikymppisten juttu, kai heillä on joku ikäkriisi sitten. Ei haluta itsekään ajatella että se kuusikymmentä siellä lähestyy. Tai seitsemänkymmentä... Miehetkin saattaa kyllä jättää kertomatta, myöskään syntymäpäivää ei välttämättä haluta kertoa. Ettei vaan kukaan huomioisi. 

Vierailija
67/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttäviä. Ja ne, jotka pyytää arvuuttelemaan ikäänsä. Ikä on vain numeroita, eikä siitä kannata tehdä isoa numeroa 🙂. Vastaan, jos kysytään.  N55

Mikä siinä ärsyttää? Mihin tarvitset sitä tietoa?

En minä tarvitse sitä tietoa. Sivusta seuranneena ihmettelen, mikä siinä on niin vaikeaa. Normikeskustelua mielestäni, kun puhutaan iästä. 

Kyllä sinä ihan erikseen kirjoitit, että ovat ärsyttäviä. Mikä heissä siis ärsyttää?

Vierailija
68/70 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan toisen iän kysyminen luontavaa onnittelujen ohessa kun toinen vaikka kertoo että hei, mulla on tänään synttärit! Outoa olisi jos tuossa tilanteessa synttärisankari ei kertoisi ikäänsä. Se on verrattavissa siihen, että joku kertoisi muuttaneensa, mutta ei sitten paljastaisi minne päin, tai kertoisi värjänneensä hiuksensa mutta kulkisikin pipo päässä paljastamatta uutta väriä :D

Valtaosa aikuisista ihmisistä ei halua onnitteluja muilta kuin läheisiltä. Enkä kyllä ymmärrä miksi sitä pitäisi tuossakaan yhteydessä kysyä. Meinaatko tarkistaa että henkilöllä varmasti on juuri sinä päivänä synttärit?

Vierailija
69/70 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isopappani oli syntynyt karkauspäivänä. Häntä ärsytti iän kyseleminen, ja tapasi vastata vietettyjen syntymäpäivien mukaan.

Vierailija
70/70 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumia puumia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän