Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kela vaatii lääkärintodistusta, että saadaan pitää tää asunto

Vierailija
07.08.2024 |

Asutaan siis kolmiossa, jossa kummallakin lapsella oma huone. Kela ilmoitti, että asunto on liian kallis. Sanoin, ettei mahduta yksinkertaisesti pienempään, kun vanhemmalla murrosikä ja tarvii oman huoneen. Nyt pitää olla lääkärintodistus, että lapsella murrosikä :(

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin eilen kiirevastaanotossa, en nähnyt edes lääkärin nenää. Hoitaja kävi lääkärin huoneessa. Kuulemma eivät tee sellaisia lausuntoja eikä asia koske minua. Lisäksi kuulemma pojan asia tulla lääkäriin eikä mun. No teini ei mihinkään lääkäriin mene, kun vaikea saada kouluunkin. Voi Pyhä Sylvi miten tää on näin vaikeeta... Kohta ollaan varmaan kadulla. Lasten kaikki kaverit ja mun äiti asuu lähellä, pitääkö siihenkin  joku todistus olla?

Ap

Kenelle sinä avasit sakset? Ja missä?

Vierailija
82/82 |
09.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alakerrassa 2 huonetta, jossa asui 5 lasta vanhempineen. Yläkerrassa yksi huone, jossa asui mummo. Tällaisessa tönössä 8 henkilöä. Revi siitä. Ja ihan itse maksoivat asumiskulunsa.

Moni asuu kadulla? Muutetaan kaikki kadulle? Miksi ette halua asioiden paranevan yhteiskunnassa te hellahuone ym. fanit?

Ei silloin kaikilla huonosti mennyt. Joillakin meni tosi hyvin. Siitä se sisällissota sikiksi ja sitähän tässä ajetaan takaa. Sitä eivät vain ymmärrä, että tuollainen yhteiskunta ei modernilla ajalla suuria talouskasvuja luo. Suomi säästää ja kiinnaa vielä vuosia eteenpäin, kunnes lähtevät eläkkeet, ja se tietää menoa monelle keskiluokkaisellekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla