Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kavereiden käytöksestä?

Vierailija
07.08.2024 |

Onko muilla kokemusta kavereista, jotka pyytää drinkille ja syömään ihan vaan kavereiden kesken nimenomaan eli kaveri ja minä kahdestaan, mutta ilta meneekin niin, että kaveri ei haluakaan drinkin jälkeen enää syödä vaan vetää ns rynnäkkökännit ja etsii itselleen miehen hyvin aggressiiviseen tyyliin?

Miksei sanota suoraa että mennään juomaan ja baariin? Eipä sillä, itse en varmaan silloin lähtisi edes mukaan, mutta mitä tuolla vedätyksellä saavuttaa?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene säkin töihin.

Vierailija
2/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vedätyksellä saavuttaa sen, että lähdet alkuillan seuraksi. Hyväksyttävää tuollainen käytös ei ole. Toivottavasti olet ottanut opiksesi ja sen mukaan teet päätöksen lähdetkö vai et.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa enemmän rohkeutta, kun olet mukana? Ei uskalla yksin ollessaan mitään?

Vierailija
4/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä saa sut kuvittelemaan etten ole töissä? 🥴

Vierailija
5/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostelua.

Ei kehdannut suoraan sanoa että lähetään ryyppään.

Vierailija
6/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on munankipeä ja haluaa sut siipinaiseksi baariin.

Vierailija
7/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No vedätyksellä saavuttaa sen, että lähdet alkuillan seuraksi. Hyväksyttävää tuollainen käytös ei ole. Toivottavasti olet ottanut opiksesi ja sen mukaan teet päätöksen lähdetkö vai et.

En ole lähtenyt enää uudestaan kun olen nähnyt miten siinä käy. Sitten vielä ihmetellään toisille kavereille että mikseihän se enää pidä yhteyttä yhtä paljon kuin aiemmin tai ei lähde mihinkään 😬 aikuiset ihmiset ei mun mielestä käyttädy noin.

Vierailija
8/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa ja rasittavaa käytöstä, johon voi toki suhtautua myös huumorilla. Koska kuulostaahan tuo nyt aika koomiselta.

Itselläni on ystävä, joka kutsuu syömään tai drinkille, ja kutsuttu (eli minä) saan käsityksen, että olemme kaksistaan tai ehkä jokin kolmas hyvä ystävä on myös kutsuttu. Vähitellen tapaamisen lähetessä paljastuu, että drinkille onkin kutsuttu mukaan myös se yksi työkaveri, naapuri ja naapurin serkku, joka on vain etäisesti tuttu. En ole epäsosiaalinen, mutta mun mielestä tämä on ärsyttävää. Fiilis on aika erilainen mennä esim. kahden hyvän ystävän kanssa drinkille vs. kahden hyvän ystävän ja sitten sen toisen työkaverin kanssa...

Eräs ystävä raahaa lapsensa mukaan kaikkialle. Ei olisi mitenkään pakollista, lapsilla on isä ja olen saanut käsityksen, että ainakaan vanhempaa lasta ei kauheasti edes huvittaisi äitinsä mukana kulkea. Mutta kun sovitaan tapaamisesta, hän viestittelee, että "mulla on lauantaina vapaata, mentäisiinkö vaikka sinne torin kirppistapahtumaan ja siitä syömään sinne uuteen pitseriaan" ja minä saan käsityksen, että luvassa on aikuisten aikaa, ehkä pari lasia viiniä terassilla sen pitsan kanssa. Lopulta ystävä ilmestyy paikalle kahden pikkulapsen kanssa (voi ei, enkö huomannutkaan sanoa että veeti1 ja veeti2 tulee myös!) ja kaikki aikuiset ymmärtävät, että tilaisuuden luonne hiukan muuttuu. 

Vierailija
9/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on munankipeä ja haluaa sut siipinaiseksi baariin.

Nimenomaan. Sit pitää vielä perään se ilmeisen pakollinen selitys "mutta mitään ei tapahtunut vaikka lähdin sen luo yöksi, nukuttiin ja pussailtiin vaan". 🤣

Vierailija
10/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa ja rasittavaa käytöstä, johon voi toki suhtautua myös huumorilla. Koska kuulostaahan tuo nyt aika koomiselta.

Itselläni on ystävä, joka kutsuu syömään tai drinkille, ja kutsuttu (eli minä) saan käsityksen, että olemme kaksistaan tai ehkä jokin kolmas hyvä ystävä on myös kutsuttu. Vähitellen tapaamisen lähetessä paljastuu, että drinkille onkin kutsuttu mukaan myös se yksi työkaveri, naapuri ja naapurin serkku, joka on vain etäisesti tuttu. En ole epäsosiaalinen, mutta mun mielestä tämä on ärsyttävää. Fiilis on aika erilainen mennä esim. kahden hyvän ystävän kanssa drinkille vs. kahden hyvän ystävän ja sitten sen toisen työkaverin kanssa...

Eräs ystävä raahaa lapsensa mukaan kaikkialle. Ei olisi mitenkään pakollista, lapsilla on isä ja olen saanut käsityksen, että ainakaan vanhempaa lasta ei kauheasti edes huvittaisi äitinsä mukana kulkea. Mutta kun sovitaan tapaamisesta, hän viestittelee, että "mulla on l

Koomista se todellakin on. Ja vähän vastaavaa kun toi mitä sun ystävät tekee. Tosiaan tapahtumien luonteet muuttuu isosti jos mukana onkin valtavasti random porukkaa tai lapsia. Minulla on muuttunut suhtautuminen näihin ystäviin, sille en voi mitään, eihän noita ehdotuksiavoi vakavissaan enää ottaa 😃 ja ihan hyvä että nykyään tietää mitä lupaukset oikeasti sisältää. Kiva ilta ulkona ystävän kanssa drinkillä ja illallisella onkin perskännit ja jäätävää baarimikolle tai kelle tahansa miehelle kännissä lepertely-yritystä 🤭 onhan sitä toki huvittava seurata vierestä.

Vierailija
11/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on huōrā

Vierailija
12/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mitä tuolla vedätyksellä saavuttaa?"

Eikö se nyt ole aika ilmiselvää, mitä sillä saavuttaa?

Vierailija
13/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"mitä tuolla vedätyksellä saavuttaa?"

Eikö se nyt ole aika ilmiselvää, mitä sillä saavuttaa?

Ystävyys ei ainakaan vahvistunut tuosta, menettää yhden ihmisen luottamuksen aivan varmasti jollain tasolla vs saa ehkä gigulia, sitäkö tarkoitit? 😁

Vierailija
14/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset käy baareissa. Ihan typerää ryypiskellä baareissa kallista juotavaa 7-8 euroa yks olut tai siideri. Sitten nainen iskee jonkun miehen joka onkin kylän pahin pettäjä joka pannut kymmeniä naisia. Onko se hauskaa olla patjana jollekkin miehelle. Miksei nykyään enää seurustella ja olla onnellisia parisuhteessa.

Vierailija
15/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eronnut kaveri joka nauttii nyt sinkkuelämästään täysillä. Festareilla sain nauttia hänen seurastaan tunnin, sitten eukko katosi kuin tuhka tuuleen kun löysi jonkun kertakäyttömiehen. Eihän se mukavaa ole, mutta siedän tuota sekoilua nyt sen ajan kun se kestää. Ainakin hänellä on hauskaa.

Vierailija
16/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on eronnut kaveri joka nauttii nyt sinkkuelämästään täysillä. Festareilla sain nauttia hänen seurastaan tunnin, sitten eukko katosi kuin tuhka tuuleen kun löysi jonkun kertakäyttömiehen. Eihän se mukavaa ole, mutta siedän tuota sekoilua nyt sen ajan kun se kestää. Ainakin hänellä on hauskaa.

Tätähän se on. Myös mun kavereista yks on vasta eronnut jolla menojalka vipattaa, ja toinen varattu, joka harrastaa ilmeisesti myös vastaavaa sekoilua. En halua osallistua siihen, tunnen myös miehensä. Ja tossa eronneen hauskanpidossa ei mitään väärää missään nimessä, mutta reiluuden nimissä illan luonne olis kiva tietää ennakkoon, niin ei tarvisi sitten yllättyä.

Vierailija
17/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas joskus pyydetään seuraksi jos ei ketään muuta ole saatavilla. Harmiton seuralainen olen, kun yleensä jään ilman miesten huomiota. :D 

Vierailija
18/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua taas joskus pyydetään seuraksi jos ei ketään muuta ole saatavilla. Harmiton seuralainen olen, kun yleensä jään ilman miesten huomiota. :D 

Tuossa ilmeisesti vain se ero, että illanviettoa ei "myydä" sulle ns "tyttöjen iltana" jossa mennään syömään ja drinkille, vaan pyydetään reilusti mukaan baariin?

Vierailija
19/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystävä raahaa lapsensa mukaan kaikkialle. Ei olisi mitenkään pakollista, lapsilla on isä ja olen saanut käsityksen, että ainakaan vanhempaa lasta ei kauheasti edes huvittaisi äitinsä mukana kulkea. Mutta kun sovitaan tapaamisesta, hän viestittelee, että "mulla on l

Mulla on samanlainen tuttu. Kysyy seuraks, kun ois kiva nähä. Sit siihen alkaa parveutuun sen kavereita muista yhteyksistä ja niiden jutut kiinnostaa enemmän.

Vierailija
20/20 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, en ole tästä asiasta nyt mitään mieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi