Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Periaatekysymys - sietäisitkö puolisoltasi lukitsemisen tilaan tai tilan ulkopuolelle?

Vierailija
06.08.2024 |

Niin, oma puolisoni tekee *riitelyn* yhteydessä toisinaan sitä, että lukitsee minut talomme huoneisiin väliovien avaimilla.

Joo; pystyn navigoimaan ne auki mutta onko tuo mielestänne ok? Itse tulen niin syvän raivon partaalle tuosta sulusta, että en edes kykene sanomaan sitä ääneen.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko molemmat kehitysvammaisia, ja n. 5-vuotiaan tasolla?

Vierailija
22/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisiasia. Aiotko nauttia loppuelämäsi. Joka saattaa jääfä lyhyeksi. Hullu olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde nyt herrajestas menemään!

Vierailija
24/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkaatko puolisoasi väkivallalla ja käytätkö alkoholia tai päihteitä? Tiedän tapauksen jossa oli käytännössä oman turvallisuutensa takia pakko lukita väliovet koska puoliso oli väkivaltainen juoppo.

Vierailija
25/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu tilanteesta. Master ja orja -seksileikissä tuo olisi ok, mutta jäin miettimään, että ap:n tilanteessa kysymys tuskin on mistään tällaisesta. Keinona rauhoittaa tilannetta toisaalta ok, mutta vapaaehtoinen poistuminen toiseen tilaan ei loukkaisi kummankaan itsemääräämisoikeutta.

Silloin voi se kumppani mennä ja lukita ITSENSÄ erilliseen tilaan miettimään asioita, olkoonkin sitten vessa tai pihavaja, mutta toista ihmistä ei todellakaan teljetä yhtään minnekään. Tulee mieleen se ruotsalainen sarja Sumutus (oli ainakin Areenassa joskus), jossa narsisti alistaa kumppania mm. jättämällä hänet lukkojen taakse.

Vierailija
26/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ex-puolisolta, en tietenkään. Puoliso hän ei enää olisi.

Vierailija
27/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti 

Vierailija
28/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan lukitseminen (esim. lukitsee minut vessaan) ei ok.

Tilan ulkopuolelle lukitseminen (esim. lukitsee itsensä vessaan) on ok.

Vierailija
29/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on rikos. Ukko vaihtoon.

Vierailija
30/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sietäisi. 

Pakko kyllä myöntää, että itselleni tuli sellainen olo aloitusta lukiessani, että tekeeköhän mies tämän itsepuolustukseksi? Nainen riehuu ja käyttäytyy väkivaltaisesti ja mies lukitsee ovia, sillä ei halua itse olla väkivaltainen...

Jos näin on, tilanne on vähän toinen. Jos naisen väkivallasta ei ole kyse, ei tietenkään ketään saa lukita mihinkään. Itsensä saa toki lukita erilliseen huoneeseen.  

Vierailija
31/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ap ei kerro, miten itse käyttäytyy. Jos hän raivoaa esim. veitsen kanssa, voin ymmärtää oven lukitsemisen. Mutta terve suhdehan ei tuollainen ole.

Vierailija
32/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo nyt oikeasti?!?! 

Vierailija
33/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi. Vaihtoehdot ero tai pariterapia.

Vierailija
34/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso lukitkoon itsensä johokin huoneeseen yksinänsä ihan vapaasti (paitsi jos se on talon ainoa vessa, niin siellä ei murjoteta niin kauan, että se haittaa puolisoa), mutta toisen ihmisen lukitseminen huoneeseen on ehdoton no-no.

Vierailija
35/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissani. Aika erikoista tuo lukkojen navigointi auki, lieneekö nykyistä digitekniikkaa.

Minua ei olisi lukittu kuin yhden kerran. Siitäkin kerrasta olisin tehnyt rikosilmoituksen vapaudenriistosta. Aika erikoista raivostumista, kun et kykene edes puhumaan. No, jos tarina on totta, niin ehkä mies lukitsee sinut oman turvallisuutensa vuoksi, kun muuten voisit raivoissasi tehdä jotain paljon kamalampaa kuin puhua.

Vierailija
36/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok, wtf??????

Vierailija
37/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa hyväksyisi itseni lukitsemista johonkin tilaan. Jonkun tilan ulkopuolelle lukitsemisen voisin hyväksyä: jos puoliso haluaisi mököttää lukkojen takana (talouden toisessa) vessassa tai työhuoneessaan tai vaikka varastossa niin mikäpä jottei. Mutta tietenkään en hyväksyisi esim. talosta ulos sulkemista tai vessan käytön estämistä. 

Vierailija
38/38 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIIS MITÄ IHMETTÄ? Mistä ihmeestä tämmöinen omituinen juttu suljetuista tiloista putkahti esille?

Itse olin kerran omituisessa tilanteessa. Menin lyhytaikaisen poikaystäväni kämpälle ja tarkoitus oli jatkaa puhumista meiltä 'vaaditusta' vammaisabortista. Edellisenä päivänä hän oli lähtenyt pettämään minua paikalle minulle uhkaukseksi soittamansa naisen kanssa. En edes tiedä miksi minua oikeastaan uhattiin toisella naisella - olen vain arvailujeni ja arveluideni varassa.

Arvelin että olivat menneet miehen kämpälle. Ajattelin tuolloin että tuskin nainen enää hänen kämpässään on sunnuntai-iltana. Mutta olikin! Asunto oli opiskelijakämppä suuremmassa kokonaisuudessa. Mies oli sulkeutunut huoneeseensa ja tämä NAINEN VAHTI OVEA. Suljetun oven takaa mies huusi minulle, että MENE POIS. Niinpä sitten poistuin ja tuntuu kuin hän katsoisi perääni, mutta todellisuudessa se ei ole ollut mahdollista koska talo oli korkea enkä tiedä mihin suuntaan ikkunat olivat. Lähdin kuitenkin niin pitkälle kuin pippuri kasvaa ja ajattelin että olen törmännyt täydelliseen idioottiin... Mutta mitä... parin viikon kuluttua mies ihmestyi itse kuvioihini... ja sotkua tuli lisää... sitten menin siihen vammaisaborttiin... mies katosi kuin maan nielemänä... mutta viiden kuukauden kuluttua hän ILMESTYI  KOSIMAAN - mutta vastasin pikaisesti EI - ja taisin tehdä elämäni virheen - tai sitten en... olisihan ollut selvitettävää... enkä vieläkään tiedä tuon naisen roolia... 

Mutta tämmönen tapaus minulla on ja tämmönen nainen = minulle yhä aina vaan täysin käsittämätöntä... ei ulkopuolisia naisia kutsuta johonkin epämääräiseen vammaisaborttikeskustelutilanteeseen jossa ei ole edes kunnon riita puhjennut... Ja pähkähullu nainen: on itsestään selvää että hänen on pitänyt tajuata mihin tilanteeseen hänet oli pyydetty - toisten pitäisi keskustella vammaisabortista - eikä poistu oma-aloitteisesti vaan jää roikkumaan? Itse olisin vastaavassa tilanteessa sanonut miehelle että hoida sotkusi naisesi kanssa ja jos vielä on tarvetta niin ota sitten yhteyttä...

Eikö joillakin ole mitään moraaliakaan sen lisäksi että äly on ties missä? Joiltakin ihmisiltä pitäisi jopa ammatinharjoittaminen kieltää liian matalan moraalin vuoksi!

VOIKO TÄMMÖISESTÄ SAADA JOPA TRAUMAN?

Kun tämmöinen aloitus nyt kerran tänne tuli niin kerrotaan nyt sitten tämäkin! Mitä väliä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi