Saatko kalliita lahjoja mieheltä?
Vuosipäivän kunniaksi sain mieheltä lahjaksi 100 ruusua ja aidon Chanelin käsilaukun.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Eikö kukaan saa mitään hyvää hajuvettä? Olisi ollut kiva kuulla mitä tuoksuja teillä on.
No hajuvesiä ym. saan. Tykkään kovasti, viimeksi sain j'adore diorin.
Me ostamme kukkia automaattisesti edellisten kuihtuessa. En ymmärtaisi kukkia muistamiseksi. Kallista lahjaa en halua, viime jouluksi miehen aikuinen poika oli ehdottanut autoa, mutta mies älysi olla ostamatta, minulla ei olisi varaa antaa vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan Suomessa. Lahjat on käytännöllisiä ja yhdessä valittuja. Koruja olen kyllä saanut.
Oikein piti korostaa olevasi Suomessa. Mitä väliä sillä paikalla on vaikka olisit Timbuktussa?
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia pitää lahjoa? Eikö ne muuten anna?
Jos rahaa on, miksei sitä käyttäisi puolisoonsa? Ei meillä ostella kalliita lahjoja koska olemme melko pienituloisia, mutta jos vaikka itse voittaisin lotossa tms, tottakai haluaisin hemmotella miestäni. Ja odotan miehen ajattelevan samoin.
Oikeammin voisitkin kysyä, miksi miehet käyttää rahojaan itseensä ja maksullisiin, mieluummin kuin omaan vaimoonsa?
En, koska olemme sopineet, että laitamme sen rahan kalliisiin matkoihin. Nautin niistä enemmän.
Meillä toisin päin. Itselläni on normaalit tulot, mutta vaimoni on ns. kovatuloinen. Aina joskus ostaa minulle jotain kallimpaa, mihin omat rahani eivät riittäisi. Tyyliin katselin pari vuotta sitten vanhempaa ja käytettyä (eli suht' halpaa) moottoripyörää, niin vaimoni yllätti minut viemällä prätkäkauppaan ja sanomalla, että ei tarvitse katsella hintoja, valitse juuri se pyörä mistä haaveilet.
Vierailija kirjoitti:
Käytännön lahjoista parhaiten on jäänyt mieleeni lumikola, paistinpannu ja imuri.
Tyypillistä palstamammaa. 0/5
No jep! Kuka vaan voi ostaa mitä vaan hetkessä, mut tollanen ajatuksen kanssa vaivannäkö toista ilahduttamaan on kyl nykyään todella harvinaista.