Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatko kalliita lahjoja mieheltä?

Vierailija
06.08.2024 |

Vuosipäivän kunniaksi sain mieheltä lahjaksi 100 ruusua ja aidon Chanelin käsilaukun. 

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on ostanut eksilleen kaikkea todella kallista lahjaksi ja hänelle oli outoa suhteen alussa, etten mä halunnut mitään kallista. Esim synttärilahjaksi pyysin ensimmäisellä kerralla kiven/kristallin jonka hän on valinnut. Hän sitten otti selvää kivien/kristallien "voimista" ja sain just mun näkösen ruusukvartsi kaulakorun. Osittain valintaan oli vaikuttanut myös se että kivi oli vaaleanpunainen mikä on mun lempiväri. Toisena vuonna toivoin rakkauskirjettä ja sain todella pitkän kirjeen. Mies oli kirjoittanut sitä monta tuntia.

Mulla on upea mies joka kuuntelee mun toiveita <3

Kuulostaa ihanalta! Saisipa joskus käsinkirjoitetun rakkauskirjeen.

No jep! Kuka vaan voi ostaa mitä vaan hetkessä, mut tollanen ajatuksen kanssa vaivannäkö toista ilahduttamaan on kyl nykyään todella harvinaista.

Vierailija
42/49 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan saa mitään hyvää hajuvettä? Olisi ollut kiva kuulla mitä tuoksuja teillä on.

No hajuvesiä ym. saan. Tykkään kovasti, viimeksi sain j'adore diorin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostamme kukkia automaattisesti edellisten kuihtuessa. En ymmärtaisi kukkia muistamiseksi. Kallista lahjaa en halua, viime jouluksi miehen aikuinen poika oli ehdottanut autoa, mutta mies älysi olla ostamatta, minulla ei olisi varaa antaa vastaavaa. 

Vierailija
44/49 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

30€ lahjakortti kirjakauppaan. 

Vierailija
45/49 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan Suomessa. Lahjat on käytännöllisiä ja yhdessä valittuja. Koruja olen kyllä saanut.

Oikein piti korostaa olevasi Suomessa. Mitä väliä sillä paikalla on vaikka olisit Timbuktussa? 

Vierailija
46/49 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisia pitää lahjoa?  Eikö ne muuten anna?

Jos rahaa on, miksei sitä käyttäisi puolisoonsa? Ei meillä ostella kalliita lahjoja koska olemme melko pienituloisia, mutta jos vaikka itse voittaisin lotossa tms, tottakai haluaisin hemmotella miestäni. Ja odotan miehen ajattelevan samoin. 

Oikeammin voisitkin kysyä, miksi miehet käyttää rahojaan itseensä ja maksullisiin, mieluummin kuin omaan vaimoonsa?

Vierailija
47/49 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olemme sopineet, että laitamme sen rahan kalliisiin matkoihin. Nautin niistä enemmän.

Vierailija
48/49 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä toisin päin. Itselläni on normaalit tulot, mutta vaimoni on ns. kovatuloinen. Aina joskus ostaa minulle jotain kallimpaa, mihin omat rahani eivät riittäisi. Tyyliin katselin pari vuotta sitten vanhempaa ja käytettyä (eli suht' halpaa) moottoripyörää, niin vaimoni yllätti minut viemällä prätkäkauppaan ja sanomalla, että ei tarvitse katsella hintoja, valitse juuri se pyörä mistä haaveilet. 

Vierailija
49/49 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön lahjoista parhaiten on jäänyt mieleeni lumikola, paistinpannu ja imuri.

Tyypillistä palstamammaa. 0/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi