Saatko kalliita lahjoja mieheltä?
Vuosipäivän kunniaksi sain mieheltä lahjaksi 100 ruusua ja aidon Chanelin käsilaukun.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia pitää lahjoa? Eikö ne muuten anna?
Etkö sinä ole koskaan saanut naisen ostamaa lahjaa? Vastavuoroistahan sen pitäisi olla.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan syntymäpäivälahjaksi aina käynnin taimitarhalla. Miehelle maanpäällinen helvetti ja minulle paratiisi.
Miksi taimitarha on helvetti miehellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytännön lahjoja ostaa.
Eli mitä?
Kompostin
Vierailija kirjoitti:
Yleensä lahjat ovat sellaisia mitä tarvitsen, joskus kalliita, joskus ihan jokapäiväisiä käyttötavaroita. Ruusuja tai Chanelin käsilaukkua en kaipaa, enkä halua.
Moccamaster?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Käytännön lahjoja ostaa.
Eli mitä?
Kompostin
Ei tuo ole mikään lahja. 😂 V ttuilua kylläkin. 🤦
Meillä lahjotaan puolin ja toisin ja lahjoihin panostetaan aina sekä aikaa, vaivaa että rahaa.
Onneksi tunnetaan toisemme ja toisen maun läpikotaisin, niin mieluisten lahjojen hankkiminen on helppoa. Krääsää emme kumpikaan halua ja "käytännölliset" asiat hankitaan merkkipäivien ulkopuolella.
Mies on ostanut eksilleen kaikkea todella kallista lahjaksi ja hänelle oli outoa suhteen alussa, etten mä halunnut mitään kallista. Esim synttärilahjaksi pyysin ensimmäisellä kerralla kiven/kristallin jonka hän on valinnut. Hän sitten otti selvää kivien/kristallien "voimista" ja sain just mun näkösen ruusukvartsi kaulakorun. Osittain valintaan oli vaikuttanut myös se että kivi oli vaaleanpunainen mikä on mun lempiväri. Toisena vuonna toivoin rakkauskirjettä ja sain todella pitkän kirjeen. Mies oli kirjoittanut sitä monta tuntia.
Mulla on upea mies joka kuuntelee mun toiveita <3
Käytännön lahjoista parhaiten on jäänyt mieleeni lumikola, paistinpannu ja imuri.
Vierailija kirjoitti:
Mies on ostanut eksilleen kaikkea todella kallista lahjaksi ja hänelle oli outoa suhteen alussa, etten mä halunnut mitään kallista. Esim synttärilahjaksi pyysin ensimmäisellä kerralla kiven/kristallin jonka hän on valinnut. Hän sitten otti selvää kivien/kristallien "voimista" ja sain just mun näkösen ruusukvartsi kaulakorun. Osittain valintaan oli vaikuttanut myös se että kivi oli vaaleanpunainen mikä on mun lempiväri. Toisena vuonna toivoin rakkauskirjettä ja sain todella pitkän kirjeen. Mies oli kirjoittanut sitä monta tuntia.
Mulla on upea mies joka kuuntelee mun toiveita <3
Kuulostaa ihanalta! Saisipa joskus käsinkirjoitetun rakkauskirjeen.
Me omistetaan puoliksi meidän puolen miljoonan arvoinen talo, vaikka oma osuuteni sen maksamisessa on ollut hyvin vähäinen. En kaipaa mitään kalliita käsilaukkuja, enkä ruusujakaan. Arvostan enemmän sitä, että rinnalla on turvallinen ihminen, jonka kanssa jaksaa vaikeinakin hetkinä.
Yhden kerran olen saanut hieman vajaa 5000€ edestä Qt:n osakkeita, kun muutenkin tehtiin perhen kesken verottomia lahjoituksia. Mies lahjoitti saman verran myös tyttärelle ja vävylle, joten en ollut siinä mitenkään erityisasemassa. Mutta kai noilla rahoilla olisi voinut käsilaukun ostaa, jos on sellaisen perään.
Olen sinkku, mutta tulisi todella vaivautunut olo jos saisin noin övereitä lahjoja.
Vierailija kirjoitti:
Saan. Juuri yllätyksenä lomarahoistaan päivitti pelikoneeni. Sitä ennen maksoi syntymäpäivälahjakseni molempien kissojen hammastsekit tältä vuodelta vaikka ei olis tarvinnutkaan. Käytännöllisiä lahjoja aina, en arvosta krääsää.
Lasketaanko sitä lahjaksi, kun sain itselleni Nvidian RTX 3070:n kun mies osti itselleen 4090:n? Tuo 3070 oli myyntipakkauksessa ja käyttämätön, eli pari vuotta (vai pidempään?) kaapissa hillottu uusi kortti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisia pitää lahjoa? Eikö ne muuten anna?
Mieheni rakkauden kieli on lahjojen ostaminen ja hemmottelu.
Luultavasti painaa jotain parikymppistä tälläkin hetkellä, kun oma kurttusäkki ei sytytä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä saan syntymäpäivälahjaksi aina käynnin taimitarhalla. Miehelle maanpäällinen helvetti ja minulle paratiisi.
Miksi taimitarha on helvetti miehellesi?
Taimitarhoilla on usein aika kuuma kesäisin, ei juurikaan varjoa, eikä usein myöskään penkkejä. Minä myös jumitun sinne aina tutkimaan kasveja sen sijaan, että ottaisin ne, joita on tultu hakemaan ja sitten lähtisimme pois. Käymme yhdesä vain sen yhden ainoan kerran kesässä, kun on minun syntymäpäiväni. Mikään muu kauppa ei minua kiehdo, mutta kasvit ovat heikko kohtani. Mieheni ei erota porkkanaa pionista ja ero ei häntä kiinnostakaan, kunhan pioni ei ilmesty hänen lautaselleen. Jos kyseessä olisi autoromuttamo, mies olisi innoissaan. Meillä on miehen kanssa aika erilaiset mielenkiinnon kohteet. Se ei haittaa, kun kumpikin kuitenkin ymmärtää, että toiselle se oma juttu on tärkeä.
Käsilaukut ostan itse, mutta arvokoruja olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Viimeisin lahja on ulkomaanmatka.
Tarkoitatko hyvittelymatka? Niin se ainakin rakastajattarelle markkinoidaan.
Jos mies ostelisi tuollaisia lahjoja, epäilisin että on pettänyt.
Eikö kukaan saa mitään hyvää hajuvettä? Olisi ollut kiva kuulla mitä tuoksuja teillä on.
No en saanut. Seuraava mies saakin sitten olla vähän anteliaampi. Mitään käsilaukkuja en kyllä halua.