Miksi karmeilla pirttihirmuilla on aina mies?
Voi tietty olla, että mies vaihtuu aina välillä, kun suhde tavalla tai toisella kaatuu pirttihirmun kiukutteluun, oli jättäjänä sitten kumpi tahansa. Mutta mikä selittää sen, ettei nämä naiset ole ikinä yksin pitkiä aikoja, vaan aina löytyy uusi, usein ihan hyvä mies?
Kommentit (78)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pirttihirmut taitavat itse olla aktiivisia ja tekevät alotteita eivätkä odota kotona, että prinssi tulee noutamaan
Prinssi ei ole laiska, jos tulee kotoota hakemaan. Eipä kukaan sellasta odota, mutta ei perässä vedettävä ukkoakaan. Siltä väliltä jos olis.
Mihin sitä ukkonroikaletta nyt pitäis kokoajan olla kärräämässä? Sikamarkkinoille? Kai sitä nyt aikuinen nainen pääsee ihan omalla itseluottamuksella sinne ikeaan.
Prinssi, mitä vielä.
Omaakin miestä on aikanaan tuollaiset tyypit kiehnänneet. Miehet saa koukkuun imartelemalla ja röyhkeydellä. Piparia tarjoamalla. Usein hirmuilla on myös suuret luulot itsestään. Sitten kun totuus valkenee, tulee näköjään ikävä sitä hillitympää naista, mutta takaisin ei reppanaa kannata ottaa. Pitäkööt pirttihirmu saaliinsa.
Vierailija kirjoitti:
Omaakin miestä on aikanaan tuollaiset tyypit kiehnänneet. Miehet saa koukkuun imartelemalla ja röyhkeydellä. Piparia tarjoamalla. Usein hirmuilla on myös suuret luulot itsestään. Sitten kun totuus valkenee, tulee näköjään ikävä sitä hillitympää naista, mutta takaisin ei reppanaa kannata ottaa. Pitäkööt pirttihirmu saaliinsa.
Kateellisten panettelua.
Olen toimelias, reilu, suora ja älykäs. En pihtaa enkä kiristä seksillä. Vastineeksi odotan, että mies on samanlainen ja tekee osansa perheen eteen.
Markkinat kun on vinoutuneet niin ihan sillä että alussa on antavalla tuulella, saapi kyllä miehen. Ei mitä vaan miestä mutta "miehen".
Jännää mutta totta.
Monet miehet etsivät "äitiä" suhteeseensa. Haluavat että nainen tekee päätökset ja hoitaa käytännön asiat.
Siksi "pirttihirmut" ja "nössöt" ovat usein pariskunta. Monissa pariskuntahaastatteluissa tämän jo huomaa. Nainen on äänessä ja mies on hiljaa, välillä vain nyökyttelee.
Mikä on sääli koska sänkyhommissakaan tämä ei oikein toimi. Ainakin itse haluan että mies on mies ja ottaa ohjat.
Naisesta tulee karmea pirttihirmu, kun se saa miehen.
Vierailija kirjoitti:
Olen toimelias, reilu, suora ja älykäs. En pihtaa enkä kiristä seksillä. Vastineeksi odotan, että mies on samanlainen ja tekee osansa perheen eteen.
Kylllä pirttihirmu kiristää seksillä ja jopa kehuskelee tällä kertoessaan parisuhteestaan. Lisäksi pirttihirmu saattaa haukkua miestään sängyssä. Tuntemani on myöntänyt tekevänsä näin.
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijjaa. Miksi olet tuollainen alistuva reikä? miehet nauraa tuollaisille seksillä itseään tyrkyttäville akoille. Olet yksi vitsi. Miksi naisen pitää aina tehdä kaikki ja miksi esineellistät itseäsi? Hauskinta on että nämä kotirätit ja seksilelut ovat aina jakamassa vapaille naisille itsekunnioitusohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylllä pirttihirmu kiristää seksillä ja jopa kehuskelee tällä kertoessaan parisuhteestaan. Lisäksi pirttihirmu saattaa haukkua miestään sängyssä. Tuntemani on myöntänyt tekevänsä näin.
Miksi ei saisi kiristää seksillä? Se ei ole kiristämistä että ei suostu miehen jokaiseen oikkuun :D kas kun teitä ei huoleta miesten tyrannia! Kenen sukunimi valitaan perheelle? ;) vapaus vain raikaa! Kuka sinä olet puuttumaan toisten seksiin, kun mies saa kaiken vallan sukunimissä? Nainenko ei saa haluta tai vaatia mitään? Sekö ei ole seksillä kiristämistä kun mies ostaa seksiä ja uhkaa jättää kun ei saa mitä haluaa? Miksei mies koskaan jousta, vaihda nimeä tai tee MITÄÄN?
Mies on kaksinaamainen susi! Kas kun ei huoleta miesten sairas väkivaltaisuus. Ja ei, miehiin kohdistuva väkivalta ei ole ongelma. Biologia. Miehen väkivaltaisuus on vaarallista ja tuomittavampaa, turha lässytt ja puolustella kun miehet kannattamalla kannattavat heikompiin kohdistuvaa väkivaltaa.
Kiltimpää kumppania on helppo ohjailla ja määräillä.
Syyttämisestä puhumattakaan.
Ja se valtaa pitävämpi voi olla kumpaa tahansa sukupuolta, puhun kokemuksesta.
Olen nähnyt läheltä sekä naisia että miehiä, jotka näin tekevät.
Itsekin olen ollut se kiltimpi osapuoli, valitettavasti.
Ja kyllä tosissaan tekisi mieli sanoa muille kilteille, että älkää suostuko huonoon kohteluun...
Oli sitten mikä tahansa ihmissuhde kyseessä.
Vierailija
Miksi ei saisi kiristää seksillä? Se ei ole kiristämistä että ei suostu miehen jokaiseen oikkuun :D kas kun teitä ei huoleta miesten tyrannia! Kenen sukunimi valitaan perheelle? ;) vapaus vain raikaa! Kuka sinä olet puuttumaan toisten seksiin, kun mies saa kaiken vallan sukunimissä? Nainenko ei saa haluta tai vaatia mitään? Sekö ei ole seksillä kiristämistä kun mies ostaa seksiä ja uhkaa jättää kun ei saa mitä haluaa? Miksei mies koskaan jousta, vaihd
Ja kas tässä; Palstalaisille jo ennestään tuttu, sukunimihullu🥳🥳🥳🥳🥳
Täysi vikapää, sairas raukka...
Pojallani on määrätietoinen, reipas ja aloitteellinen tyttöystävä, joka sanoo selvästi, mitä haluaa. Poijan mielestä se on hyvä asia, niin ei tarvitse arvailla, mitä toisen päässä liikkuu, vaan kaikki on helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisesta tulee karmea pirttihirmu, kun se saa miehen.
Nainen tai mieskin, on jo valmiiksi vinoutunut...
Kannattaa tutustua kumppanin lähtökohtiin, sieltähän se suurelta osin kumpuaa.
Joku voi onnistua muuttumaankin, jos itse ymmärtää että käytöksensä ei ole ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Miksi ei saisi kiristää seksillä? Se ei ole kiristämistä että ei suostu miehen jokaiseen oikkuun :D kas kun teitä ei huoleta miesten tyrannia! Kenen sukunimi valitaan perheelle? ;) vapaus vain raikaa! Kuka sinä olet puuttumaan toisten seksiin, kun mies saa kaiken vallan sukunimissä? Nainenko ei saa haluta tai vaatia mitään? Sekö ei ole seksillä kiristämistä kun mies ostaa seksiä ja uhkaa jättää kun ei saa mitä haluaa? Miksei mies koskaan jousta, vaihd
Ole sinä lesbo hiljaa, taas kerran!!
Tämä keskustelu ei koske sinua.
Tai no, kai se lesbokin voi olla hirmu...
Tutkimusten mukaan useimmissa tapauksissa hirmu on hypännyt miehen eteen ja estänyt tätä lähestymästä normaalin kokoista ja ihmismäisillä käytöstavoilla varustettua mukavaa naista. Uhkaavat kuulemma tappaa, jos mies haluaisi lähteä suhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä etsii samaa asetelmaa, joka vallitsi hänen lapsuusperheessään. Suomi on justiinoiden maa.
Suomi on p*rsläpimaa
Prinssi ei ole laiska, jos tulee kotoota hakemaan. Eipä kukaan sellasta odota, mutta ei perässä vedettävä ukkoakaan. Siltä väliltä jos olis.