Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karmeilla pirttihirmuilla on aina mies?

Vierailija
06.08.2024 |

Voi tietty olla, että mies vaihtuu aina välillä, kun suhde tavalla tai toisella kaatuu pirttihirmun kiukutteluun, oli jättäjänä sitten kumpi tahansa. Mutta mikä selittää sen, ettei nämä naiset ole ikinä yksin pitkiä aikoja, vaan aina löytyy uusi, usein ihan hyvä mies?

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti naureskellut koiralenkillä, kun vastaan tulee pariskunta koiransa kanssa ja siinä tulee muutama sana vaihdettua koirien haistellessa toisiaan. Pariskunnan nainen seisoo yleensä mykkänä vieressä, vihaisen näköisenä ja hyvä että edes tervehtii. Mies on sosiaalinen, mukava ja juttelee pitkästi. Nainen tyytyy vain mulkoilemaan vierestä minua vihaisen näköisenä. 

Vierailija
22/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se pirttihirmu tekee ruokaa, hoitaa kotia ja jalatkin aukeaa edes joskus, niin moni mies on sellaiseen suhteeseen ihan tyytyväinen.

Miksi?!?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti naureskellut koiralenkillä, kun vastaan tulee pariskunta koiransa kanssa ja siinä tulee muutama sana vaihdettua koirien haistellessa toisiaan. Pariskunnan nainen seisoo yleensä mykkänä vieressä, vihaisen näköisenä ja hyvä että edes tervehtii. Mies on sosiaalinen, mukava ja juttelee pitkästi. Nainen tyytyy vain mulkoilemaan vierestä minua vihaisen näköisenä. 

Eikös pirttihirmu tarkoita kuitenkin nyt sellaista sosiaalista ja puheliasta jyrääjää?

Vierailija
24/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen on helppoa olla tomeran ihmisen kanssa, joka tekee päätökset ja saa aikaiseksi.

Kuule, voi olla tomera ja aikaansaava olematta pirttihirmu. Kiltti ulkonäkö voi harhauttaa miehen luulemaan, että nainen olisi tossukka🤭

Ei Justiina mitään tossukkaa esittää, hän hurmaa olemalla oma itsensä. Se on toinen kysymys, että miksi niin monelle miehelle kelpaa Justiina, ja tossukkaa he kohtelevat huonosti ja lopulta jättävät, kun tulee tarpeeki tomera Justiina ja kerää talteen. Että missä on niiden miesten oma tahto.

Vierailija
25/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös pirttihirmu tarkoita kuitenkin nyt sellaista sosiaalista ja puheliasta jyrääjää?

Ei.

Vierailija
26/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä etsii samaa asetelmaa, joka vallitsi hänen lapsuusperheessään. Suomi on justiinoiden maa. 

Vierailija
27/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mistä, jolle pitää kokoajan ärjyä ja potkia per.....laiskoilla miehillä taitaa olla ne justiinat😄

Vierailija
28/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinä juttelet vain sille miehelle, en ihmettele miksi nainen katsoo pahasti. 

Vierailija
29/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet tykkäävät olla johdettavina, vaikka kuinka muuta väittävätkin.

Miettikää nyt uskontoja, armeijaa ja teollisuuden työpaikkoja. Kaikki miesvaltaisia ja selkeitä hierarkialtaan. Aina löytyy joku joka kertoo mitä pitää tehdä tai käskeä muut tekemään. Tätä samaa johtajan kaipuuta monet sitten soveltavat parisuhteissaankin.

Vierailija
30/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ovat niin alistettuja ja kontrolloituja vuosien henkisen alistamisen jälkeen, etteivät traumapäissään kykene eroamaan - viimeistään lasten menetysten pelko saa nöyrtymään aina uudelleen.

Vierailija
31/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se pirttihirmu tekee ruokaa, hoitaa kotia ja jalatkin aukeaa edes joskus, niin moni mies on sellaiseen suhteeseen ihan tyytyväinen.

Miksi?!?!

Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä. Ei oikeasti vaadita naiselta paljoa, kunhan ei kokoaikaa ole kitisemässä ja kotona rauhallista ja siistiä.

Vierailija
32/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tykkäävät olla johdettavina, vaikka kuinka muuta väittävätkin.

Miettikää nyt uskontoja, armeijaa ja teollisuuden työpaikkoja. Kaikki miesvaltaisia ja selkeitä hierarkialtaan. Aina löytyy joku joka kertoo mitä pitää tehdä tai käskeä muut tekemään. Tätä samaa johtajan kaipuuta monet sitten soveltavat parisuhteissaankin.

Toi on varmaan totta. Usein miehet myös kohtelevat huonosti sellaista vähän ressukkanaista, ja kunnioittavat sitä riivinrautaa. Että onko ne ikuisia pikkupoikia, äito vaan vaihtuu vaimoon jossakin välissä.

Vierailija
33/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ovat niin alistettuja ja kontrolloituja vuosien henkisen alistamisen jälkeen, etteivät traumapäissään kykene eroamaan - viimeistään lasten menetysten pelko saa nöyrtymään aina uudelleen.

No miksi se on jäänyt vuosiksi alistumaan? Tai ylipäätään, miksi on nimenomaan valittu se Justiina, eikä kilttinainen. 

Vierailija
34/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmuilla käy parempi flaksi. Niin se vaan on, että miehet arvostaa sellaisia naisia.

Vierailija
35/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman! Aina näillä on vientiä ja usein ihan kiva mies. Sitten tulee joku erodraama ja parin kuukauden päästä ollaan taas löydetty uusi mies. 

Vierailija
36/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei selvästi ole pirttihirmu. Pirttihirmu olisi itse suuna ja päänä eikä mies pääsisi ääneen. 

Vierailija
37/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myönnän olevani varsinainen pirttihirmu, mutta ukkoani rakastan ja ilmeisesti hänkin minua niin niin monta vuosikymmentä yhdessä ollaan oltu.

Hän on luonteeltaan vaikea ja käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen alentaakseen minua ja säälin toki yleensä häntä ja leikin mukana, etten olisi huomannutkaan keittelen kaffetta ja sitä rataa.

Sitten hän saattaa mennä liian pitkälle niissä turhapuropeleissään ja kyttäämisissään, että justiina karehtuu ja jo loppuu se sen kertainen kekkuloiminen.

Sillä tavoin sitä on sitten menty päivä toisensa perään. Mukavaa on välillä nauraa menneille, kun on noita yhteisiä muistoja, mutta ei maar täytyy mennä katselemaan sille siistit verkkarit kun ei se ite löydä. Pukee mitä sattuu.

Vierailija
38/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen ei selvästi ole pirttihirmu. Pirttihirmu olisi itse suuna ja päänä eikä mies pääsisi ääneen. 

Pirttihirmu olisi suuna päänä, ja arvostelisi miestä tai tyrmäisi miehen sanomiset jos mies sanoisi jotain.

Vierailija
39/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selkeys. Sanon rehellisesti mutta nätisti. Ei tartte arvuutella.

Pirttihirmut eivät ole selkeitä vaan nalkuttavia draamailijoita 

Vierailija
40/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?!?!

Me miehet ollaan aika vähään tyytyväisiä. Ei oikeasti vaadita naiselta paljoa, kunhan ei kokoaikaa ole kitisemässä ja kotona rauhallista ja siistiä.

Kuules parhaat miehet ja parhaat naiset ne tyytyvät vähempään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi