Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karmeilla pirttihirmuilla on aina mies?

Vierailija
06.08.2024 |

Voi tietty olla, että mies vaihtuu aina välillä, kun suhde tavalla tai toisella kaatuu pirttihirmun kiukutteluun, oli jättäjänä sitten kumpi tahansa. Mutta mikä selittää sen, ettei nämä naiset ole ikinä yksin pitkiä aikoja, vaan aina löytyy uusi, usein ihan hyvä mies?

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet niitä jätä vaan itse jättävät saamattomat miehet.

Vierailija
2/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no moni mies tykkää kun on selvät sävelet parisuhteessa. Ja onhan se tylsää jos toinen on liian kiltti tossukka. Eihän naisetkaan tykkää liian nössöistä miehistä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai sinkku voi olla kauhea pirttihirmu. Kenelle hän hirmuilisi yksinään siellä pirtissään?

Vierailija
4/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehen on helppoa olla tomeran ihmisen kanssa, joka tekee päätökset ja saa aikaiseksi.

Vierailija
5/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet ovat tasa-arvoisessa suhteessa karmivan pirttihirmunsa kanssa.

He itsekin ovat semmoisia ja tykkäävät sellaisina itsestään ja emännistään, mitä sinä pulkannaru et taida ymmärtää.

Vierailija
6/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeys. Sanon rehellisesti mutta nätisti. Ei tartte arvuutella.

Vierailija
7/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vankka epäilys, että miehen sisko on kalauttanut miestään lukiossa jollakin kalikalla päähän ja raahannut kotiluolaan, josta tämä ei vaan enää uskaltanut poistua vaan hyväksyi kohtalonsa ihan tyytyväisenä.

Vierailija
8/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhdenkään itseään kunnioittavan ihmisen tulisi sietää nöyryyttämistä sanojen tai tekojen muodossa. Tulee näistä mieleen se "Unelmahäiden" jakso, jossa morsian huutaa miehelleen "Älä nyt seiso kuin löysä paska." Löytyykö tällaisia tapauksia paljonkin Suomenmaasta? 

Vierailija
9/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on perämetsää sen verran että aina löytyy mies.

Vierailija
10/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään itseään kunnioittavan ihmisen tulisi sietää nöyryyttämistä sanojen tai tekojen muodossa. Tulee näistä mieleen se "Unelmahäiden" jakso, jossa morsian huutaa miehelleen "Älä nyt seiso kuin löysä paska." Löytyykö tällaisia tapauksia paljonkin Suomenmaasta? 

Löytyy paljon.

Vierailija
11/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietävät, että miehet käyvät kuumana jännänaisiin.

Vierailija
12/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen miten rumilla, lihavilla ja karmean näköisillä naisilla on mies! 

Vierailija
13/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa alistaa miestään koska se ei ole patriarkaalinen valtarakenne eikä siten myöskään ihmisoikeusrikos. Matriarkaalisuus on täysin sallittua ja jopa ihanne.

Vierailija
14/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se pirttihirmu tekee ruokaa, hoitaa kotia ja jalatkin aukeaa edes joskus, niin moni mies on sellaiseen suhteeseen ihan tyytyväinen.

Vierailija
15/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiä. 

Mun äjä otti häjyn mujan. 😁🙄

Vierailija
16/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne kilttistytöt ei ole yhtään halutumpia kun kilttisäijätkään, kukaan ei jaksa perässävedettävää. Eli joo, Justiinoilla on yleensä hyvät miehet.

Vierailija
17/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on perämetsää sen verran että aina löytyy mies.

Tiedän tyyppisi 🙄

Vierailija
18/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen miten rumilla, lihavilla ja karmean näköisillä naisilla on mies! 

Mies on yhtä ruma, lihava ja karmean näköinen!

Vierailija
19/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevarmuus on seksisäkstä, molemmilla sukupuolilla. Vaikka olisikin justiina niin silti on tietoinen mitä haluaa eikä pelkää osoittaa sitä. Sinällään helppo kumppani kun ei tarvitse lukea rivien väleistä tai kasvojen ilmeistä mitä mieltä on oikeasti jostain kun mielipide sanotaan suoraan.

Vierailija
20/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska miehen on helppoa olla tomeran ihmisen kanssa, joka tekee päätökset ja saa aikaiseksi.

Kuule, voi olla tomera ja aikaansaava olematta pirttihirmu. Kiltti ulkonäkö voi harhauttaa miehen luulemaan, että nainen olisi tossukka🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan