Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi karmeilla pirttihirmuilla on aina mies?

Vierailija
06.08.2024 |

Voi tietty olla, että mies vaihtuu aina välillä, kun suhde tavalla tai toisella kaatuu pirttihirmun kiukutteluun, oli jättäjänä sitten kumpi tahansa. Mutta mikä selittää sen, ettei nämä naiset ole ikinä yksin pitkiä aikoja, vaan aina löytyy uusi, usein ihan hyvä mies?

Kommentit (78)

Vierailija
41/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirttihirmu vain ottaa miehen eikä kysele. Miestä viedään kuin pässiä narussa.

Vierailija
42/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska miehet tykkäävät olla johdettavina, vaikka kuinka muuta väittävätkin.

Miettikää nyt uskontoja, armeijaa ja teollisuuden työpaikkoja. Kaikki miesvaltaisia ja selkeitä hierarkialtaan. Aina löytyy joku joka kertoo mitä pitää tehdä tai käskeä muut tekemään. Tätä samaa johtajan kaipuuta monet sitten soveltavat parisuhteissaankin.

Toi on varmaan totta. Usein miehet myös kohtelevat huonosti sellaista vähän ressukkanaista, ja kunnioittavat sitä riivinrautaa. Että onko ne ikuisia pikkupoikia, äito vaan vaihtuu vaimoon jossakin välissä.

Tämä on totta. Moni mies alkaa alistaa kilttiä naista, vaikka juuri hänen kanssaan saisi hyvän elämän. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehet ovat hierarkisia eläimiä. Viimeistään armeijassa ne koulutetaan tekemään mitä käsketään, eikä ajattelemaan omilla aivoillaan. Sitten kun elämään osuu Justiina, joka käskee miehen mukaansa, niin siinä jää kilttinaiset rannalle ruikuttamaan, kun mies huomaa todellisuudessa tarvitsevansa kuria ja komentelua, että pärjää elämässä mitenkään. 

Vierailija
44/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään itseään kunnioittavan ihmisen tulisi sietää nöyryyttämistä sanojen tai tekojen muodossa. Tulee näistä mieleen se "Unelmahäiden" jakso, jossa morsian huutaa miehelleen "Älä nyt seiso kuin löysä paska." Löytyykö tällaisia tapauksia paljonkin Suomenmaasta? 

Se, että antaa miehelle selkeät ohjeet ja raamit elämälle ,ei ole nöyryyttämistä.  Haukkuminen, vähättely ja nöyryyttäminen on ihan eri asia.

Vierailija
45/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pirttihirmu vain ottaa miehen eikä kysele. Miestä viedään kuin pässiä narussa.

Tulee mieleen eräs poikamies Pohjanmaalta. Hänellä oli tyttöystävä. Sitten miehen omistamaan firmaan tuli töihin topakka nainen. Mies oli valitellut, että haluaisi olla tyttöystävänsä kanssa, mutta työpaikan uusi nainen tuppautuu jatkuvasti kylään. No, niinhän siinä kävi, että tämä työpaikan topakka nainen otti siitä miehen itselleen. Muistaakseni erosivat kyllä jossakin vaiheessa. 

Vierailija
46/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se pirttihirmu tekee ruokaa, hoitaa kotia ja jalatkin aukeaa edes joskus, niin moni mies on sellaiseen suhteeseen ihan tyytyväinen.

Miksi?!?!

Koska parisuhteessa miehen elämänlaatu on parempi kuin yksin ja elävät pitemmän ja terveellisemmän elämän. Joku voi haluta myös lapsiakin. 

Monet miehet ovat täysin avuttomia yksin. 

Vierailija
47/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän olevani varsinainen pirttihirmu, mutta ukkoani rakastan ja ilmeisesti hänkin minua niin niin monta vuosikymmentä yhdessä ollaan oltu.

Hän on luonteeltaan vaikea ja käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen alentaakseen minua ja säälin toki yleensä häntä ja leikin mukana, etten olisi huomannutkaan keittelen kaffetta ja sitä rataa.

Sitten hän saattaa mennä liian pitkälle niissä turhapuropeleissään ja kyttäämisissään, että justiina karehtuu ja jo loppuu se sen kertainen kekkuloiminen.

Sillä tavoin sitä on sitten menty päivä toisensa perään. Mukavaa on välillä nauraa menneille, kun on noita yhteisiä muistoja, mutta ei maar täytyy mennä katselemaan sille siistit verkkarit kun ei se ite löydä. Pukee mitä sattuu.

Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka olisivat saaneet tuollaisen negaatioon perustuvan parisuhteen mallin. Mun vanhemmilla on samanlainen, niillä opeilla valitsin ensimmäisen puolisoni aivan väärin. He kyllä jaksavat lytätä toisiaan vielä nyt kun toinen on hoivakodissa. Nauravat kuulemma päälle. Jännä, etten muista lapsuudenkodistani muuta kuin sen kyräilyn ja vittuilun, en sitä jälkinaurua.

Vierailija
48/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yhdenkään itseään kunnioittavan ihmisen tulisi sietää nöyryyttämistä sanojen tai tekojen muodossa. Tulee näistä mieleen se "Unelmahäiden" jakso, jossa morsian huutaa miehelleen "Älä nyt seiso kuin löysä paska." Löytyykö tällaisia tapauksia paljonkin Suomenmaasta? 

Se, että antaa miehelle selkeät ohjeet ja raamit elämälle ,ei ole nöyryyttämistä.  Haukkuminen, vähättely ja nöyryyttäminen on ihan eri asia.

Ei kai kumppanille pidä "antaa ohjeita ja raameja elämälle", vaan yhdessä pohdiskellen mietitään, mitä elämältä halutaan. 

Vierailija
49/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä etsii samaa asetelmaa, joka vallitsi hänen lapsuusperheessään. Suomi on justiinoiden maa. 

Mies aina hakee helpointa tiedä selviytyä. Tämä toteutuu tottelemalla ensiksi äitiä ja sitten vaimoa. Pientä epämukavuutta kestää helposti kun on turvallinen ja rakastettu olo.

Vierailija
50/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monesti naureskellut koiralenkillä, kun vastaan tulee pariskunta koiransa kanssa ja siinä tulee muutama sana vaihdettua koirien haistellessa toisiaan. Pariskunnan nainen seisoo yleensä mykkänä vieressä, vihaisen näköisenä ja hyvä että edes tervehtii. Mies on sosiaalinen, mukava ja juttelee pitkästi. Nainen tyytyy vain mulkoilemaan vierestä minua vihaisen näköisenä. 

Jos sinä juttelet vain sille miehelle, en ihmettele miksi nainen katsoo pahasti. 

Ei, kyllä mä tervehdin molempia, mutta vain mies vastaa ja on kohtelias. 

Vierailija
51/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pirttihirmut taitavat itse olla aktiivisia ja tekevät alotteita eivätkä odota kotona, että prinssi tulee noutamaan

Vierailija
52/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä myönnän olevani varsinainen pirttihirmu, mutta ukkoani rakastan ja ilmeisesti hänkin minua niin niin monta vuosikymmentä yhdessä ollaan oltu.

Hän on luonteeltaan vaikea ja käyttää kaikki tilaisuudet hyväkseen alentaakseen minua ja säälin toki yleensä häntä ja leikin mukana, etten olisi huomannutkaan keittelen kaffetta ja sitä rataa.

Sitten hän saattaa mennä liian pitkälle niissä turhapuropeleissään ja kyttäämisissään, että justiina karehtuu ja jo loppuu se sen kertainen kekkuloiminen.

Sillä tavoin sitä on sitten menty päivä toisensa perään. Mukavaa on välillä nauraa menneille, kun on noita yhteisiä muistoja, mutta ei maar täytyy mennä katselemaan sille siistit verkkarit kun ei se ite löydä. Pukee mitä sattuu.

SAIRASTA.

Vierailija
53/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kumppanille pidä "antaa ohjeita ja raameja elämälle", vaan yhdessä pohdiskellen mietitään, mitä elämältä halutaan. 

Höpö höpö. Yhdessä pohdiskelen ihmiset jäävät sinkuiksi vinkumaan kun ei löydy sopivaa pohdiskelukaveria.  Luja tahto vie läpi harmaan kivenkin.

Vierailija
54/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka olisivat saaneet tuollaisen negaatioon perustuvan parisuhteen mallin. Mun vanhemm

Sama kokemus. Mun lapsuudenkodissa oli niin myrkyllinen ilmapiiri ja sain aivan väärän parisuhdemallin.

Vierailija
55/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Yhdessä pohdiskelen ihmiset jäävät sinkuiksi vinkumaan kun ei löydy sopivaa pohdiskelukaveria.  Luja tahto vie läpi harmaan kivenkin.

Sun mielestä jonkun väkisin ottaminen on sitten varmaan ok. Mitäpä sitä toisen tahtoa tai toiveita kuunnella. Huh.

Vierailija
56/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia pirttihirmuja tässä ketjussa puolustamassa sairasta parisuhdemallia.

Vierailija
57/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on reilu sata kiloinen mustaksi töhritty kaljupääpartamaha-snäkäripukari, ja sitten se 50 kiloinen räyhämirja pyyhkii ukolla kotonansa pöytää kuin entinen mummo kissallaan.

"No mutta instelli, mulla on kuitenki muijja, haluuks turppiis"

Hehe.

Vierailija
58/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen miten rumilla, lihavilla ja karmean näköisillä naisilla on mies! 

Koska parinvalinnan aikaan ei olla oltu rumia, lihavia eikä karmean näköisiä? Koska muut kuin ulkoiset tekijät ovat tärkeämpiä? Koska vakka on valinnut kantensa? Koska jotkut ottaa sen minkä saavat?

Vierailija
59/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kai sinkku voi olla kauhea pirttihirmu. Kenelle hän hirmuilisi yksinään siellä pirtissään?

Tämä. 

Vierailija
60/78 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisin ottaminen on ihan sinun omaa sairasta mielikuvitusta. Tosiasia on että kiinnostus herättää kiinnostusta. Se kiinnostus kannattaa tehdä selväksi ja toinen valitsee ottaa tai jättää. Ei jäädä lillumaan semmoiseen haaleaan tapailuun ja epävarmuuteen ,että oisko vai eikö ois 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi