Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä jäisi tekemättä jos puolisosi katoaisi nyt? Jos ajatellaan, että et tekisi puolisosi tekemiä juttuja?

Vierailija
06.08.2024 |

Meillä jäisi kaikki autoihin liittyvat jutut ja suurin osa siivoiksesta. Keittiö pysyisi kunnossa koska on mun tonttia.

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auton pelkästään tankkaan, lisään pissapoikaan pesuainetta ja osaan tarkistaa öljyt. Renkaita en todellakaan vaihtaisi itse. Kaiken muun osaan omakotitalossa tehdä ja teenkin valtaosan talon töistä. 

Auton renkaidenvaihto ei ole rakettitiedettä. N32

Ei olekkaan, mutta se on kiva teettää muilla, kun tietää mitä tekee. Paljonko kiristät alumiinivanteiden pultteja?

Vierailija
82/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreallas jäisi hoitamatta. En jaksaisi, joutaisi pois. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli taas yksi niistä ketjuista, joka todisti monen palstalaisen olevan todella onnettomia luetun ymmärtämisessä.

Vierailija
84/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemukseni mukaan aivan kaikki jää tekemättä kun mies katoaa. Silloin ei jaksa tehdä yhtään mitään.

Vierailija
85/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskien vienti, tiskaaminen,kaupassa käynti ja kaljan juonti.

Vierailija
86/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuusen osto ja koristelu ja jouluvalojen laitto jäisi tekemättä. Mies aina toohottaa joulusta innoissaan ja hoitaa kuusen ja valot, minusta ilmankin pärjäisi joten jos mies katoaisi niin joulukuusi ja sen koristelu ja jouluvalojen laitto jouluisin jäisivät tekemättä.

Vierailija
87/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panematta jäisi, runkkailuksihan se yksin menisi.

Vierailija
88/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap, hyvä välillä miettiä tämmöstä. 

Vierailija
89/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ketjua lukee, niin täytyy sanoa nuoret suomalaiset ovat kerrassaan pæskasakkia, edes nurmikkoa ei osata leikata, eikä kasveja kastella. Vai oletteko te niin saatanan laiskoja? Hävetkää!

Tähän asti hävettää vaan miesten puolesta. Meillä jäisi (öljylämmitys) vain suodatin vaihtamatta kerran vuodessa. (Muutaman minuutin homma, mutta en ole sitä itse ikinä tehnyt, ja eikä se jäisi vaihtamatta, koska hommaisin jonkun konsultoimaan.) Melko karua vai mitä. Olen nainen. Ja asutaan vanhassa omakotitalossa.

Vierailija
90/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnilleen puolet kaikista kotitöistä jäisi tekemättä. Ruuan laitosta ja roskien viennistä suurempi osa, pyykinpesusta taas ei juuri mitään. Omakotitalon huoltotöitä tehdään molemmat, mutta puoliso on kyllä ahkerampi esim rasvaamaan saranoita ym. pikkuhommia, joten ne varmaan jäisi tekemättä. Jos siis oletetaan teoreettinen tilanne, että se puolison osuus jäisi kokonaan tekemättä. 

Vierailija
91/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli taas yksi niistä ketjuista, joka todisti monen palstalaisen olevan todella onnettomia luetun ymmärtämisessä.

Ja sen, että täysin älyvapaaseen kysymykseenkin voi kuitenkin saada järkeviä pohdintoja vastaukseksi, kun ei takerruta fantasiarajoitteisiin vaan mietitään asiaa realistisesti.

Vierailija
92/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole ajokorttia joten auton myisin.

Iv- laitteen huollon joutuisin opettelemaan, samoin ilp:n.

Okt:n myisin kuitenkin joten ei tarvitsisi opetella. 

Vierailija
93/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos ap, hyvä välillä miettiä tämmöstä. 

Kiitos palautteesta. Surullista, että jotkut ei huomaisi mitään eroa ja samalla huomaavat olevansa kynnysmattoja. Iloista, että moni arvioi puolison teot hienoksi, mistä voi olla ylpeä. ap.

Vierailija
94/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jäisi vessaa ja keittiötä lukuunottamatta kämppä siivoamatta, kukat jäisivät kastelematta, viikottaiset isot ruokaostokset ostamatta, auto katsastamatta. 

Vierailija
95/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt mietin asetelmaa, mikä oli avioliiton aikana, niin kaikki autoon liittyvä (paitsi tankkaaminen) ja imurointi olisi jäänyt mulla tekemättä. Exällä taasen kaikki muu siivous, ruoanlaitto ja pyykkääminen sekä suurin osa lapsen asioiden hoitamisesta / vaatehankinnoista jne.

Tosin olen kyllä onnistuneesti hoitanut kaiken nyt eron jälkeen ihan itse.

Vierailija
96/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaa ei tekisi enää kukaan eikä veisi roskia, kukaan ei kävisi ruokaostoksilla eikä ajaisi autoa. Kukaan ei printtaisi lapsenlapsille heidän pyynnöstään ihmeellisiä luku- ja kirjainsarjoja.   Kukaan ei kertoisi typeriä puujalkavitsejä. 

Vierailija
97/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan heti en mitään osaisi, mutta opettelisin. Nyt en ole opetellut kun ei ole tarvinnut.

Vierailija
98/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kasvimaan kasvit varmaan kuolisivat, kun kukaan ei kastelisi niitä. En söisi grilliruokaa, koska mieheni on se innokkaampi grillaaja. Ruuanlaitto muutenkin vähenisi.

Etkö sinä saakelin ää liö osaa kasveja kastella? 

Luetun ymmärtäminen? Kysymys kuului, että mitä jäisi tekemättä, jos en tekisi mieheni tekemiä juttuja. Ei kysytty, osaanko tehdä niitä vai en.

Vierailija
99/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

en osais tehdä mitään autolle (paitsi tankata)

en uskaltais tyhjentää rännejä

Vierailija
100/101 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katto- ja kattoikkunat jäisi puhdistamatta, minulla on korkeanpaikankammo. Muut asiat hoituisivat.