Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä jäisi tekemättä jos puolisosi katoaisi nyt? Jos ajatellaan, että et tekisi puolisosi tekemiä juttuja?

Vierailija
06.08.2024 |

Meillä jäisi kaikki autoihin liittyvat jutut ja suurin osa siivoiksesta. Keittiö pysyisi kunnossa koska on mun tonttia.

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Kerrostalossa ei ole miesten töitä, eikä mies ole vaihtanut autooni renkaitakaan, vaan käy rengashotellissa vaihdattamassa ne.

Koiraa hän ulkoiluttaa, en jaksaisi sitä pitkään yksin, joten luopuisin koirasta. Se on enemmän miehen koira ja itse koen enemmän stressiä siitä.

Tota, eikö sun mielestä ole työ, jos vie vaatteet pesulaan? Tai ostaa kaupasta valmista ruokaa? Pitkässä parisuhteessa työt yleensä jakautuu ihan luonnostaan, meillä esim. puoliso vie aina roskat joten kaaos olisi valmis parissa päivässä.

Nyt en ymmärtänyt kirjoittamaasi, olen ehkä vähän ajatuksissani. Miten pesula liittyy tähän? Minä teen kaikki kotityöt kotona, ei ole mitään, mitä mies tekisi muuta kuin että hoitaa vähän enemmän koiraa.

Vierailija
42/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään. Kerrostalossa ei ole miesten töitä, eikä mies ole vaihtanut autooni renkaitakaan, vaan käy rengashotellissa vaihdattamassa ne.

Koiraa hän ulkoiluttaa, en jaksaisi sitä pitkään yksin, joten luopuisin koirasta. Se on enemmän miehen koira ja itse koen enemmän stressiä siitä.

Tota, eikö sun mielestä ole työ, jos vie vaatteet pesulaan? Tai ostaa kaupasta valmista ruokaa? Pitkässä parisuhteessa työt yleensä jakautuu ihan luonnostaan, meillä esim. puoliso vie aina roskat joten kaaos olisi valmis parissa päivässä.

Nyt en ymmärtänyt kirjoittamaasi, olen ehkä vähän ajatuksissani. Miten pesula liittyy tähän? Minä teen kaikki kotityöt kotona, ei ole mitään, mitä mies tekisi muuta kuin että hoitaa vähän enemmän koiraa.

No ei ne renkaat vaihtuisi vaikka mies ei niitä fyysisesti vaihdakkaan. Ajelisit kesärenkailla edelleen joulukuussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on korvaamaton.

Jäisi hoitamatta lasten kuljetukset, pitäisi turvautua huonoon paikallisliikenteeseen. Kauppareissujen tekeminen olisi työlästä. Puoliso hoitaa paljon tehokkaammin. 

Hyvä isä lapsille, joten yksin olisi hankalaa. Hän todella osallistuu lasten kasvatukseen. 😞

T: Tuntematon 

Vierailija
44/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärtänyt kirjoittamaasi, olen ehkä vähän ajatuksissani. Miten pesula liittyy tähän? Minä teen kaikki kotityöt kotona, ei ole mitään, mitä mies tekisi muuta kuin että hoitaa vähän enemmän koir

Ahaa, huomaan nyt, että tein kirjoitusvirheen. Jäi n-kirjain pois. Eli käyN rengashotellissa vaihdattamassa renkaat. Miehellä ja minulla on omat autot ja kumpikin huolehtii tietysti omastaan. Eli mies hoitaa omansa ja minä hoidan omani.

Vierailija
45/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Traktori jäisi korjaamatta, samoin muut työkoneet. Mutta ei sillä oikeastaan väliä, kun ei niille olisi enää mitään käyttöä muutenkaan. Joku aikuisista lapsistani ottaisi ehkä jotain hoitoonsa.

Vierailija
46/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saataisko joku palstan miehistä vastaamaan?

Yksivuotisia kesäkukkia varmaankin tulisi pihalle vähemmän. Siivoustahti saattaisi hieman harventua, mutta ei paljoa.

Vierailija
47/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksivuotisia kesäkukkia varmaankin tulisi pihalle vähemmän. Siivoustahti saattaisi hieman harventua, mutta ei paljoa.

Naiset tekee ketjun mukaan kaikki työt ja mies myös. Heh heh.

Vierailija
48/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna teen itse sen mitä voi, pieni raha. Ellei tarvita ammattilaista vaikka lvi-mies.

Vierailija
49/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee ketjun mukaan kaikki työt ja mies myös. Heh heh.

Ne työt on varmaan eri talouksissa jaettu eri tavalla...

Vierailija
50/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaanko kumppanin omat palkkatyöt? Ne jäisi tekemättä, mutta minusta ne on hänen, ei meidän.

Seksi jäisi tekemättä.

Kumppani juo teetä, minä en. Tee jäisi keittämättä.

Siivotaan puoliksi, mutta ei ole omia osa-alueita vaan ne vaihtelee. Eli siivous jäisi tekemättä puoliksi? Toisaalta, pitäisi pyykätä ja siivotakin harvemmin.

Ei tässä juuri muuta keksi.

Vierailija
51/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Postimyyntivaimo tilalle piiskapalkalla.

Vierailija
52/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teemme kumpikin vähintään satunnaisesti kaikkia kotitöitä.

Vierailija
53/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo, lähes kaikki sanoo ettei jäisi mitään tekemättä. Ärsyttävää sakkia. Tietysti palveluita voi ostaa, mutta on eri juttu osaako niitä itse.

Kyllä usein jää. Appiukon kuoleman jälkeen on autettu anoppia hänen pyynnöstään vaikka missä kun ei kukaan yksin kaikkea voi tehdä. Anoppi kyllä kaakeloi kylppärin yms. kätevää mutta ei se kaikkia maailman töitä osaa tehdä sekään. Sähkötöitä olen käynyt sille tekemässä ja asentelemassa laitteita.

Kyllä minulta jäisi esim ruuat tekemättä, olen aivan paska kokki. Eineksillä mentäisiin. Siivota osaan ja pyykit yms silitykset hoidan tottakai kuten myös lasten hoidon yms.

Vierailija
54/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo, lähes kaikki sanoo ettei jäisi mitään tekemättä. Ärsyttävää sakkia. Tietysti palveluita voi ostaa, mutta on eri juttu osaako niitä itse.

Kyllä usein jää. Appiukon kuoleman jälkeen on autettu anoppia hänen pyynnöstään vaikka missä kun ei kukaan yksin kaikkea voi tehdä. Anoppi kyllä kaakeloi kylppärin yms. kätevää mutta ei se kaikkia maailman töitä osaa tehdä sekään. Sähkötöitä olen käynyt sille tekemässä ja asentelemassa laitteita.

Kyllä minulta jäisi esim ruuat tekemättä, olen aivan paska kokki. Eineksillä mentäisiin. Siivota osaan ja pyykit yms silitykset hoidan tottakai kuten myös lasten hoidon yms.

Minä olen ihan 20-vuotiaasta asti palkannut ammattimaiset remonttimiehet kotiini remontteihin. Häviävän pieni osa miehistä tekee mitään remonttitöitä.

N50+

Vierailija
55/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis tyytyä valmisruokaan.

N47

Vierailija
56/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten niin nuoret ?

Vierailija
57/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä katoaisin, jäisi ostamatta yli puolet talouden ruuasta ja rahat niihin. 

Jäisi tän asunnon maksaminen, kuten myös vesi ja sähkölaskut. Lisäksi suurin osa lapsiin liittyvien asioiden hoito kuten perusjutut,  ja läksyissä auttaminen, kokeisiin luku ja vaatteiden kenkien osto lapsille. 

Jäisi ruokien laittaminen min. 5x viikossa, kevyet påivittäiset siivoukset, kuten pyykkien hoito ja keittiön siivous.

Pitäisikö kadota pariksi viikoksi. 

Vierailija
58/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mä katoaisin, jäisi ostamatta yli puolet talouden ruuasta ja rahat niihin. 

Jäisi tän asunnon maksaminen, kuten myös vesi ja sähkölaskut. Lisäksi suurin osa lapsiin liittyvien asioiden hoito kuten perusjutut,  ja läksyissä auttaminen, kokeisiin luku ja vaatteiden kenkien osto lapsille. 

Jäisi ruokien laittaminen min. 5x viikossa, kevyet påivittäiset siivoukset, kuten pyykkien hoito ja keittiön siivous.

Pitäisikö kadota pariksi viikoksi. 

Ai niin ja jäisi lomskassan kerryttäminen kumppanilta vähemmälle koska nyt kumppani voi asumiskulujen sijaan kerryttää sitä varsin mukavasti. 

Vierailija
59/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä paljon mitään. Meillä ei ole sun töitä ja mun töitä, vaan kaikki tekee kaikkea.

Vierailija
60/101 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jonkun aikaa unohdin ostaa tyttärelle hiustenhoitoainetta.