Ettekö ole pystynyt unohtamaan vuosienkaan jälkeen henkilöä, jonka kanssa olette satunaisesti harrastaneet seksiä?
Olin 30-vuotias, kun harrastin yhtenä yönä erään miehen kanssa seksiä, vain esileikkiä, mutta se on jäänyt mieleeni niin, että muistelen sitä kaivaten vieläkin, vaikka tapauksesta on neljäkymmentä vuotta ja vaikka olen naimisissa toisen miehen kanssa.
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on muutenkin hyvä muisti.
Usko huviksesi ei sekään ole kivaa kun muistaa lähes kaiken. Vain oikein kovassa humalassa on muisti katkennut. Muuten muistan piinallisen tarkasti suunnilleen kaiken.
M
En. Mulla oli 3v FB suhde yhteen 50v Sannaan. Paras nainen sängyssä pitkään aikaan. Kaiholla ajattelen seksi hetkiä Sannan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
18/19 Kirjoittaa: 'Aika myrsky sun aivoissa'.
Mikä myrsky - en yhtään ymmärrä vai oletko mies joka itse on kirjoittanut nimensä nahkakantiseen miniminiminiseen puhelinkirjaani? Kivaa jos löysin sut näin pian palstan kautta. Luin muuten 'Aika MYRKKY sun aivoissa'. Niinkin voisi sanoa sillä kyllä tämä on kaikki vuodet myrkyttänyt aivojani aivan valtavasti. Mahtaako koskaan tulla edes loppua? Joku loppu tulee kun kuolema meidät korjaa enemmin tai myöhemmin. Siis miehen oikea nimi on kyllä tiedossa - kerroinhan että näen sen vieläkin sieluni silmin. En vain halua enää itse ottaa mitään yhteyttä. Ottakoot itse jos kiinnostaa - mua tympii jo.
Niin, mitä mä just sanoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos on muutenkin hyvä muisti.
Usko huviksesi ei sekään ole kivaa kun muistaa lähes kaiken. Vain oikein kovassa humalassa on muisti katkennut. Muuten muistan piinallisen tarkasti suunnilleen kaiken.
M
Niin, ei ole kivaa kun muistaa lähes kaiken. Toisaalta nehän on sitä omaa filmiä oma elämän varrelta ja pitäähän se filmi nähdä että loppupeleissä tajuaa mikä tän homman nimeltä 'Elämä' nimi oikein on. Siis sinäkin muistat? Milloin on sitten ollut niin kova humala että muisti = filmin taltiointi katkennut eli mitä jäänyt muistamatta jonka minä ehkä muistaisin? Siis M - tunnemmeko ehkä toisemme? Alkaa jotenkin tuntua oudolta. Jos olet oikea M niin onko sullakin semmonen kokemus että jossain (katkenneen) filmin kohdissa tuntuu siltä kuin itse ei olisi ollut tapahtumissa toisena osapuolena vaan jonain kärpäsenä katossa seuraamassa touhua? Ihmiselämä on kyllä ihmeellinen ja ihmismieleen ei kyllä pääse käsiksi. Se on jokaisella aivan ikioma ja lohdullista tietää että ihmisen aivoihin, mieleen, muistiin, sydämeen yms näkee kuitenkin Jumala ja tietää kaiken. (Tästä Jumalan mainitsemisesta moni kyllä ärsyyntyy mutta mitä väliä... Jumalan olemassaololla on helpompi selittää monia sellaisia 'omituisia' asioita joita ateisti tuskin pystyy selittämään tai ainakin kuulostaa siltä että menee kovin hankalaksi... pitäisi ottaa käyttöön joku psykologia joka on vain joku teologian aputiede... hah, hah, haa... selitän mielummin Jumalalla... oli ukko olemassa tai ei...)
Niin. On todellakin muutenkin hyvä muisti. Muistan miehestä paljon muutakin kuin kaunolla kirjoitetun nimmarin puhelinkirjassani. Entä jos miehellä itselläänkin yhtä hyvä muisti? Periikö joku hukka meidät sitten?