Ettekö ole pystynyt unohtamaan vuosienkaan jälkeen henkilöä, jonka kanssa olette satunaisesti harrastaneet seksiä?
Olin 30-vuotias, kun harrastin yhtenä yönä erään miehen kanssa seksiä, vain esileikkiä, mutta se on jäänyt mieleeni niin, että muistelen sitä kaivaten vieläkin, vaikka tapauksesta on neljäkymmentä vuotta ja vaikka olen naimisissa toisen miehen kanssa.
Kommentit (25)
Olit 30v ja tapauksesta 40v eli 30+40=70 eli olet vähintään 70v. Onko tarinasi tosi vai olisko niin että tässä taustalla on erään toisen henkilön tarina, tapaus ja maailma ja hyvin keksitty juttu. Ihan kivaa vaan!
Voihan se olla että palstalle on nyt kerääntynyt eläkeikäsiä muistelemaan menneitä. Kiva juttuhan se vain on...
Tässä tämänaamuinen:
Onko sinulla joku rakas jossain johon et ole yhteydessä jostain syystä - voi olla yksipuolinen rakkauskin? Kirjoita hänelle kirje tänne!
https://www.vauva.fi/keskustelu/5687793/onko-sinulla-joku-rakas-jossain…
Mukavaa päivänjatkoa!
Opiskeluaikana rakastuin mieheen, mutta suhde katkesi alkuunsa.Vuosien päästä tapasin sattumalta tämän miehen ja selvisi, että mies jätti minut, kun pari naista oli selkäni takana kertoneet minusta perättömiä juttuja
Olimme molemmat menneet eteenpäin, perustaneet perheet, joten paluuta entiseen ei ollut. Mustelen häntä kuitenkin vielä usein.
Olin 30 vuotiaana kesällä lavatansseissa. Ihmisiä oli valtavasti ja yhtäkkiä silmiini osui jumalaisen kaunis nainen keltaisessa leningissä. Hänellä oli isot rinnat, kapea vyötärö ja pyöreä pylly. Menin heti hakemaan tanssimaan, vaikka ajattelin ettei lähde, mutta yllätyksekseni lähti. Kun tanssimme huomasin, että hän oli lumoavan ulkonäön lisäksi vielä tosi fiksu, iloinen ja jotenkin empaattisen oloinen. Tanssien jälkeen pyysin naista mukaani vuokraamalleni mökille vielä yksille. Kun kävelimme sinne rupesi satamaan kaatamalla. Päästiin perille ja en voinnut vastustaa himojani enää. Riisuin naisen alasti ja aloin imemään valtavia rintoja valtavassa kiihkossa. Sitten laitoin naisen kontilleen ja aloin nuolemaan vulvaa ja anusta. Naisen pillu maistui uskomattoman hyvälle vaikka olimme tanssineet ja hikoilleet koko illan,varmaan se vaikutti kun kastuttiin sateesta. Sen jälkeen rupesin naimaan takaapäin eläimellisen kiihkon vallassa, kirnusin pillua sellaisella himolla, kuin etten olisi koskaan saannut pillua. Näkymät sai aivojani särkemään, täydellinen iso pyöreä takapuoli, kapea vyötärö ja aivan ihana selkä. Panimme yöllä kolme kertaa. Aamulla hänellä oli kiire ja otin puhelin numeron itselleni. Menin vielä päivällä uimaan ja kävi niin, että laitoin puhelimen pyyhkeenpäälle epähuomiossa ja kun tulin uimasta ja otin pyyhkeen, puhelin järveen. Sinne meni numero ja tiesin naisen etunimen ainoastaan. En koskaan löytänyt häntä. Tosta tapahtumasta on nyt tasan 20 vuotta ja mietin häntä vielä viikottain.
Sama kokemus vain esileikkiä, mutta edelleen ajoittain muistelen häntä. Mitä jos....
30v tapasin baarissa 18v naisen. Neito oli aika hippimäinen luonnon lapsi. Ikäeron ja eri paikkakunnilla asumisen takia ei edes yritetty suhdetta. Mutta se seksi...
Ensimmäinen nainen koskaan kenellä ei ollut yhtään suoritus paineita, ei hävennyt mitään. Ja se p....u ennen sitä ja sen jälkeen en ole vastaavaan törmännyt.
Klidde oli kuin kirsikka. Neito kastui likomäräksi sekunneissa kun tähän koski. Hyvin usein ei tarvinnut edes koskea. Silti etusormi tuntui olevan liian iso reikään. Peniksen kun sai ujutettua sisään tuntuma oli ihan uskomaton ja hänen orkut, koko lantio pohja tuntui lypsävän, ensin nopealla sykkeellä, hiljentyen tiukkaan puristukseen. Tässä vaiheessa hän myös yleensä squirttasi ja mä tulin. Ihan sama olinko ollut sisällä minuutin vai 10.
Muutenkin neidon koko asenne seksiin oli jotain uskomatonta. Hän monesti tyydytti itseään automatkat, oli sitten kauppareissu tai pidempi kyseessä.
Pari kk siinä pyörittiin ja mä aloin seurustella toisen naisen kanssa. Mut ikinä en tule unohtamaan tota vehjettä.
Miksi pitäisi pystyä unohtamaan, mieluusti niitä kaikkiakin muistelee, kuten sinäkin ap.
Vierailija kirjoitti:
Olin 30 vuotiaana kesällä lavatansseissa. Ihmisiä oli valtavasti ja yhtäkkiä silmiini osui jumalaisen kaunis nainen keltaisessa leningissä. Hänellä oli isot rinnat, kapea vyötärö ja pyöreä pylly. Menin heti hakemaan tanssimaan, vaikka ajattelin ettei lähde, mutta yllätyksekseni lähti. Kun tanssimme huomasin, että hän oli lumoavan ulkonäön lisäksi vielä tosi fiksu, iloinen ja jotenkin empaattisen oloinen. Tanssien jälkeen pyysin naista mukaani vuokraamalleni mökille vielä yksille. Kun kävelimme sinne rupesi satamaan kaatamalla. Päästiin perille ja en voinnut vastustaa himojani enää. Riisuin naisen alasti ja aloin imemään valtavia rintoja valtavassa kiihkossa. Sitten laitoin naisen kontilleen ja aloin nuolemaan vulvaa ja anusta. Naisen pillu maistui uskomattoman hyvälle vaikka olimme tanssineet ja hikoilleet koko illan,varmaan se vaikutti kun kastuttiin sateesta. Sen jälkeen rupesin naimaan takaapäin eläimellisen kiihkon vallassa, kirnusin pillua se
Kyllä sä tolla tarinalla sen naisen löydät jos on tosi tarina ja oikeasti haluat. Kirjoita radio Suomeen ja entisten nuorten sävellahjaan, lähetä muissa ohjelmissa sille terveisiä ja joku biisi ja vaikka mitä. Jos kerran tanssilava niin paikkahan on tiedossa. Radiossa on niitä lavatanssejakin joka viikonloppu. Kerro sitten jos nainen löytyy. Ihana tarina muuten paitsi noita kaikkia intiimejä juttuja ei meille eli koko kansalle olis tarttenut kertoa. Muuten oletko huomannut että aihe vapaassa on sekin osio että lähetä terveisiä yms. Se on kyllä niin pitkä ketju että ei sielä mitään löydy mutta aloita joku ketju että kadonneita rakkausjuttuja etsitään... mullakin olisi sinne yksi kiva juttu... ei mikään oma rakkaus mutta ruotsinlaivalla nuori mies oli todella surkeassa kunnossa kun tyttöystävä oli sen pettänyt ja jättänyt ja lähtenyt toisen matkaan. Mies oli varmaan mua 20 vuotta nuorempi vähintään. Juteltiin koko ilta koska mullakin oli onneton rakkaus... sit mä lupasin lähettää sille mun luokkasormuksen jossa mun nimi ja lähetinkin, mutta olen kadottanut miehen nimen ja osoitetiedot. Olisi kiva tietää miten sillä mennyt... ja mitä kuuluu... en ihmettelisi vaikka oli ihan itsarin partaalla...
Vierailija kirjoitti:
30v tapasin baarissa 18v naisen. Neito oli aika hippimäinen luonnon lapsi. Ikäeron ja eri paikkakunnilla asumisen takia ei edes yritetty suhdetta. Mutta se seksi...
Ensimmäinen nainen koskaan kenellä ei ollut yhtään suoritus paineita, ei hävennyt mitään. Ja se p....u ennen sitä ja sen jälkeen en ole vastaavaan törmännyt.
Klidde oli kuin kirsikka. Neito kastui likomäräksi sekunneissa kun tähän koski. Hyvin usein ei tarvinnut edes koskea. Silti etusormi tuntui olevan liian iso reikään. Peniksen kun sai ujutettua sisään tuntuma oli ihan uskomaton ja hänen orkut, koko lantio pohja tuntui lypsävän, ensin nopealla sykkeellä, hiljentyen tiukkaan puristukseen. Tässä vaiheessa hän myös yleensä squirttasi ja mä tulin. Ihan sama olinko ollut sisällä minuutin vai 10.
Muutenkin neidon koko asenne seksiin oli jotain uskomatonta. Hän monesti tyydytti itseään automatkat, oli sitten kauppareiss
Huh,huh, kiihotuin kun luin tämän!
Oi Lena, sen talven ja kevään kohtaamiset. Se miten kosketit, katsoit, kohtelit.. niin kiihottavaa vielä 15v jälkeen
Nuoruudessa kokemani parin illan juttu, vaikka harrastimme vain esileikkiä on mielessäni päivittäin. Nyt eläkeiässä ole alkanut haikailla sen miehen perään uudelleen. Perustin perheen toisen miehen kanssa. Työ ja lapset saivat minut unohtamaan nuoruuden ihastukseni, mutta nyt eläkeiässä olen alkanut kaivata sitä miestä.
Minulla on seksimuisto mitä en ole pystynyt, enkä sen puoleen halunnutkaan unohtaa. Nyt vain olen unohtanut henkilön nimen ja sen miltä hän näytti.
Vierailija kirjoitti:
Olin 30 vuotiaana kesällä lavatansseissa. Ihmisiä oli valtavasti ja yhtäkkiä silmiini osui jumalaisen kaunis nainen keltaisessa leningissä.....
( "Puhelinnumeron" on yhdyssana )
En nyt oikein ymmärrä, rakas avaajatar, miksi minun pitäisi unohtaa kaikki seksipartnerini vuosien varrelta? Olen taltioinut heidät muistikirjaani ja päivitän sitä esimerkiksi osoitteiden ja puhelintietojen osalta jatkuvasti. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin mitäkin tekee mieli?
Porissa noin 30v sitten sairaanhoitajaopiskelija Kirsi S joka alunperin oli Turusta...
Vierailija kirjoitti:
En nyt oikein ymmärrä, rakas avaajatar, miksi minun pitäisi unohtaa kaikki seksipartnerini vuosien varrelta? Olen taltioinut heidät muistikirjaani ja päivitän sitä esimerkiksi osoitteiden ja puhelintietojen osalta jatkuvasti. Eihän sitä koskaan tiedä, milloin mitäkin tekee mieli?
Kukahan on tämän ketjun Ap? Ei sinun tarvitse ketään unohtaa - ei minuakaan jos satun olemaan puhelinkirjassasi - olenko? Onko vanhakin puhelinkirja jäljellä? Multa on kadonnut ihan minimimipuhelinkirja jossa oli beiget nahkakannet. Semmosia oli ennen. Toimi ihan hyvin ja oli kätevää. Muistan vielä yhden miehen nimmarin kirjassani jonne hän sen kirjoitti - voin ihan nähdä sen sieluni silmin ja muistan ihmetelleeni että miten meillä on jotenkin samanlaiset käsialat. Sanooko tämän ketjun Ap todellakin että pitäisi unohtaa? Eikö enemmänkin ole kyse että on kadottanut jonkun jostain syystä mitä ei olisi halunnut kadottaa. Minulla voisi olla hakusessa keltaisella museofolkkarilla liikkeellä ollut Ericson... mahdollisesti joidenkin autotietojen perusteella voisi löytää jos oikein rupeisi etsimään... eri autot olivat kuitenkin museoautoja nuoruudessani kuin nyt... tänne ajoi toisinaan rosan värinen kuplafolkkari - aika kiva... itse asiassa mullekin kelpaisi museoauto... voisin jopa innostua itse sellaista kunnostamaan... kerran oli telkkarissa että joku oli ommellut nahasta folkkarin KOKO KAROSSIN... oli aika upeeta...
Mitä jos on muutenkin hyvä muisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukahan on tämän ketjun Ap? Ei sinun tarvitse ketään unohtaa - ei minuakaan jos satun olemaan puhelinkirjassasi - olenko? Onko vanhakin puhelinkirja jäljellä? Multa on kadonnut ihan minimimipuhelinkirja jossa oli beiget nahkakannet. Semmosia oli ennen. Toimi ihan hyvin ja oli kätevää. Muistan vielä yhden miehen nimmarin kirjassani jonne hän sen kirjoitti - voin ihan nähdä sen sieluni silmin ja muistan ihmetelleeni että miten meillä on jotenkin samanlaiset käsialat. Sanooko tämän ketjun Ap todellakin että pitäisi unohtaa? Eikö enemmänkin ole kyse että on kadottanut jonkun jostain syystä mitä ei ol
Aika myrsky sun aivoissa!
Haluaisin keskittyä täysin nykyiseen mieheeni enkä haikailla menneitä. Avioliittoni jopa seksielämämme kärsii siitä, että joku vanha tuttavuus on mielessä.
18/19 Kirjoittaa: 'Aika myrsky sun aivoissa'.
Mikä myrsky - en yhtään ymmärrä vai oletko mies joka itse on kirjoittanut nimensä nahkakantiseen miniminiminiseen puhelinkirjaani? Kivaa jos löysin sut näin pian palstan kautta. Luin muuten 'Aika MYRKKY sun aivoissa'. Niinkin voisi sanoa sillä kyllä tämä on kaikki vuodet myrkyttänyt aivojani aivan valtavasti. Mahtaako koskaan tulla edes loppua? Joku loppu tulee kun kuolema meidät korjaa enemmin tai myöhemmin. Siis miehen oikea nimi on kyllä tiedossa - kerroinhan että näen sen vieläkin sieluni silmin. En vain halua enää itse ottaa mitään yhteyttä. Ottakoot itse jos kiinnostaa - mua tympii jo.
Suhde loppui ennenkuin oli alkanutkaan. Jos olisitte harrastaneet seksiä oikein panneet useamman kerran, niin suhde olisi arkipäiväistynyt etkä enää ajattelisi tapahtumaa kaihoisasti.