Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirveä häähumu ja kalliit häät - viiden vuoden päästä ero

Vierailija
06.08.2024 |

Ketuttaako?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin tuntuu että mitä enemmän häihin tevotaan rahaa menemään, sitä pahempi bridezilla, sitä nopeampi ero. Sulho ehkä huomaa mimmin todellisen luonteen, tai sen ettei se sulhanen ollutkaan tärkeä, vaan ökyhäät. 

Ei se noin mene.

Vierailija
42/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maistraatissa naimisiin. Naimisissa oltu 14 vuotta.

Ei se kuitenkaan siitä johdu että menitte maistraatissa naimisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulle kävi näin, tosin jo neljän vuoden kuluttua. Itse en ota asiaa noin, mutta esimerkiksi kustannuksiin osallistuneet vanhempani kuittailevat yhä, kuin piti pitää ns esiintymishäät kalliilla kaikille, ja nyt saa hävetä silmät päästään kun ei siitä(kään) mitään tullut. 

Tuttua. Mun sukulaiset sanoi myös, että ei kannata lähteä enää koskaan keulimaan tuollaisilla juhlilla, jos ei osaa sitoutua ja kestä arkea. Jee.

Kauheita vanhempia ja sukulaisia teillä. Tuskin menitte naimisiin erotaksenne noin pian. Elämässä nyt tapahtuu kaikenlaista, eikä kaikkeen voi etukäteen varautua. Eivätkä sukulaiset ole näkemässä sitä avioliiton arkea. Erään tuttuni aviomiehelle pamahti tässä kaksisuuntainen. Alkoi hyppimään vieraissa ja keulimaan panoillaan. Ei pystynyt käymään enää töissä eikä huolehtimaan jälkikasvustaan. Eläppä siinä sitten "onnellisena vaimona" rinnalla. Ero tuli ja ymmärrän ihan täysin kyllä miksi.

Vierailija
44/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliit häät kyllä usein indikoi siihen että ero tulee pian. Ei aina, mutta kovin usein.

Vierailija
45/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maistraatissa naimisiin. Naimisissa oltu 14 vuotta.

Ei se kuitenkaan siitä johdu että menitte maistraatissa naimisiin.

No ei siitä mitään vahinkoakaan ollut, yhtä pätevästi ja onnellisesti naimisissa ilman mitään tyhmää velkaantumista. 

Vierailija
46/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalliit häät kyllä usein indikoi siihen että ero tulee pian. Ei aina, mutta kovin usein.

Kyllä, ehkä siinä halutaan vakuuttaa itsekin, että kyllä tässä on järkeä, vaikka tuntuu ettei ehkä olekaan. Ne jotka menee kahdestaan maistraatissa ainakin haluaa sen avioliiton, eikä mitään prinsessahäitä.

Vierailija
47/47 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ehkä siinä halutaan vakuuttaa itsekin, että kyllä tässä on järkeä, vaikka tuntuu ettei ehkä olekaan. Ne jotka menee kahdestaan maistraatissa ainakin haluaa sen avioliiton, eikä mitään prinsessahäitä.

No itse ainakin halusin juhlia kunnolla, en ymmärrä mikä isoista juhlista tekee mielestänne prinsessahäät.

Ihan yhtä paljon mun ystävät ovat halunneet naimisiin, oli ne sitten isot tai pienet juhlat.

Ymmärrän ettei kaikilla ole varaa tai eivät halua pitää isoja häitä mutta miksi arvostella ikävään sävyyn ihmisiä jotka haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi